Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hva du skulle ha jeg. :fnise:

Selv så forsøker jeg å overse at det ligger en jakke her som skal monteres..... *ser ingenting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det var en rent uselvisk tanke -jeg arver gjerne gamle bøker også :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på grunn av den boksiden kom jeg meg videre og har funnet en side hvor jeg kan få kjøpt en sybok fra 1978 som jeg har vært på let etter lenge! :strix::hoppe:

Thænk ju søta!! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og på grunn av den boksiden kom jeg meg videre og har funnet en side hvor jeg kan få kjøpt en sybok fra 1978 som jeg har vært på let etter lenge! :strix::hoppe:

Thænk ju søta!! :kyss2:

Så bra :tommelopp:

Godt opplært av barnebarnet. :ler:

Jeg har en gang pr telefon guidet ham gjennom nettkjøp av kinobilletter. Ikke at han skulle ha kinobilletter akkurat da, men han hadde oppdaget at det gikk an og var nysgjerrig på hvordan det virket :ler: Og fem minutter senere ringte han igjen -da hadde han begynt å lure på hvordan man fikk tak i billettene når man kjøpte dem på nett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :tommelopp:

Jeg har en gang pr telefon guidet ham gjennom nettkjøp av kinobilletter. Ikke at han skulle ha kinobilletter akkurat da, men han hadde oppdaget at det gikk an og var nysgjerrig på hvordan det virket :ler: Og fem minutter senere ringte han igjen -da hadde han begynt å lure på hvordan man fikk tak i billettene når man kjøpte dem på nett :ler:

Høres ut som noe jeg godt kunne gjort det. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom morfar du har!

:dåne: Som dere har skravlet.

:hallo: fra multi som tester den nye funksjonen

Vi har vel ikke skravlet mer enn vanlig. Det har bare blitt mer konsentrert på få steder. Vanligvis er jo skravlinga spredt i en haug med blogger. :fnise:

For et lite øyeblikk siden kom jeg forresten inn i de åpne bloggene, men de private klarte jeg ikke å finne. Og plutselig var de åpne borte igjen også. Så de jobber ihvertfall med saken...

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trodde de hadde klart det, men hadde sperret for mye. Ingen så sine private blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant min egen blogg og gikk inn og slettet alle tråder, i frykt for at de skulle bli offentlige. :sjenert:

Dere finner de ved å klikke på navnet deres, da kommer de opp på listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O'hara

:sukk:

Jeg finner ikke frem i noe og synes alt virker håpløst å lete i..

Dessuten synes jeg det er skrekkelig tungvindt å måtte bla meg frem til siste, av meg, uleste innlegget. Tidligere så havnet jeg jo rett på der hvor jeg avsluttet....

Æsj...

Menne, har Vilma fått altså? Eller er det en annen V?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant min egen blogg og gikk inn og slettet alle tråder, i frykt for at de skulle bli offentlige. :sjenert:

Dere finner de ved å klikke på navnet deres, da kommer de opp på listen.

Gjorde jeg også :sjenert::fnise:

Jaja, det er vel ikke noe problem å starte opp igjen en eller annen gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg nekter å slette alt hos meg. Den lange fine mat-tråden min er verneverdig. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde jeg også :sjenert::fnise:

Jaja, det er vel ikke noe problem å starte opp igjen en eller annen gang :ler:

Gadd ikke jeg.... men jeg må tydeligvis gi folk tilgang igjen... men hvem skal jeg kutte ut. Det er satt en grense på max 20. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ingen av bloggene bortsett fra min egen jeg... Jaja, grense på max 20, det var jo en rar idé? Hmmm. Jaja, jeg skal nok klare meg uansett vil jeg tro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...