Gå til innhold

Dere som skal ha dokurver....


Darkannie

Anbefalte innlegg

På Thursday, April 12, 2018 den 22.09, Peonjenta skrev:

Nå gifter jeg meg i Spania og vi vil nok komme til å måtte dele toalettene med andre vanlige restaurantgjester så for meg blir det ikke aktuelt.  Men hvis om så ville jeg puttet i en kurv på dametoalettet:

Ibux, Paracet, ob, bind, truseinnlegg, billig hårstray, et par nude strømpebukser, gnagsårplaster, blottingsheets, sikkerhetsnåler. Thats it.  Hadde ikke puttet noe på herredoen.  

Slike ting er vel noe gjestene kunne ha tatt med selv? 

Anonymkode: 8526a...2c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike ting er vel noe gjestene kunne ha tatt med selv? 

Anonymkode: 8526a...2c3

De fleste bruker små selskapsvesker i bryllup, det er ikke mye plass i dem. 

Anonymkode: 726c5...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike ting er vel noe gjestene kunne ha tatt med selv? 

Anonymkode: 8526a...2c3

Ja de fleste gjør jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 13.4.2018 den 0.09, Peonjenta skrev:

Nå gifter jeg meg i Spania og vi vil nok komme til å måtte dele toalettene med andre vanlige restaurantgjester så for meg blir det ikke aktuelt.  Men hvis om så ville jeg puttet i en kurv på dametoalettet:

Ibux, Paracet, ob, bind, truseinnlegg, billig hårstray, et par nude strømpebukser, gnagsårplaster, blottingsheets, sikkerhetsnåler. Thats it.  Hadde ikke puttet noe på herredoen.  

Ikke en eneste liten Fishermans friend? Skuff, as.

Jeg syns i det minste det bør være noen sikkerhetsnåler til skjorteknapp-kriser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2018 den 12.16, Viernes skrev:

Tror du ikke folk har med eget godtesnop i veskene sine?

I er bryllup bør man få litt godtesnop. Twist, feks. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2010 den 13.05, Lola83 skrev:

Og i Jesu navn kall det da ikke for dokurver??? *kast opp smiley*

 

BADEKURV !!!!!!

Jeg har en her som tviholder på "velværekurv"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Tøytigern skrev:

Ikke en eneste liten Fishermans friend? Skuff, as.

Jeg syns i det minste det bør være noen sikkerhetsnåler til skjorteknapp-kriser. 

Nope.  Da får de spørre restauranten.  Det er en grunn til at vi har satt bort hele bryllupet. Vi vi ha minst mulig styr og betaler godt for det.  De fleste overlever hvis de mister en skjorteknapp. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Peonjenta skrev:

Nope.  Da får de spørre restauranten.  Det er en grunn til at vi har satt bort hele bryllupet. Vi vi ha minst mulig styr og betaler godt for det.  De fleste overlever hvis de mister en skjorteknapp. :P

De overlever sikkert. Men det var jo noe med å sørge for komfort til gjestene sine. Jeg syns forresten det var en god ide å be resturanten sette fram litt sånne ting til gjestene. :) Da blir det en ting mindre å bekymre seg for, for Bridezilla. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bridezilla kunne ha noen som står inne på hvert toalett og deler ut håndhånklær til gestene sine. :wink: 

Jeg syns forresten det er en fin ide med velværekurver. (Ikke dokurver. Æsj, for et navn.)

Det bør kanskje være en kurv med litt potpourri inne på toalettene. Et lite touch av dekor. Så kan man sette velværekurven ved sidenav. Gjerne pyntet med noen badekuler. :) Lag det så hyggelig som mulig. Men jeg ville ikke fylt på med alt det som foreslås i tråden, altså. Noe til å feste knapper med, er jeg med på. Neglelakk til raknende strømper. Litt spray til å friske opp munnen med. Hårspray kan det godt være og litt deodorant. Noen kan trenge tanntråd. Dessuten ville jeg satt noen våtservietter og tørt ansiktspapir der. Noen bind og tamponger på dametoalettet. Men kjære vene, sminke må folk kunne ha med seg selv.

De som foreslo mascara må huske på hvor lett det er å få øyebetennelse hvis man deler sånne ting med gud og hvermann...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2018 den 10.21, Rozárka skrev:

Bridezilla kunne ha noen som står inne på hvert toalett og deler ut håndhånklær til gestene sine. :wink: 

Jeg syns forresten det er en fin ide med velværekurver. (Ikke dokurver. Æsj, for et navn.)

Det bør kanskje være en kurv med litt potpourri inne på toalettene. Et lite touch av dekor. Så kan man sette velværekurven ved sidenav. Gjerne pyntet med noen badekuler. :) Lag det så hyggelig som mulig. Men jeg ville ikke fylt på med alt det som foreslås i tråden, altså. Noe til å feste knapper med, er jeg med på. Neglelakk til raknende strømper. Litt spray til å friske opp munnen med. Hårspray kan det godt være og litt deodorant. Noen kan trenge tanntråd. Dessuten ville jeg satt noen våtservietter og tørt ansiktspapir der. Noen bind og tamponger på dametoalettet. Men kjære vene, sminke må folk kunne ha med seg selv.

De som foreslo mascara må huske på hvor lett det er å få øyebetennelse hvis man deler sånne ting med gud og hvermann...

Tanntråd?   Seriøst?    Vi skal til dels dele toalett med andre vanlige restaurantgjester så jeg vurderer det ikke engang.  Vi er i alder 40 år + vi har vært uten en vinternatt før og tar med ting vi selv vet man har behov for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 1.58, Tøytigern skrev:

Godtesnop. Det blir ikke et skikkelig bryllup uten litt godtesnop. Fazermint, feks. Kanskje litt Dumle. Noen mintsukkertøy. Alt sånt som er pakket inn enkeltvis. Godtesnop og sjokoladesnop bør det iallefall være i en kurv.

 

Hvorfor drar du opp hauggamle tråder gang på gang?

 

Anonymkode: 347c3...e84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 2.5.2018 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drar du opp hauggamle tråder gang på gang?

 

Anonymkode: 347c3...e84

Så du skal få noe å irritere deg over. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalettkurver synes jeg er ravharry, takk og lov at vi på bygda er mer hardhause når det kommer til bryllup og fest. Idiotisk og bortkastede ressurser på slikt teite "kjekt å ha" juggel. Ser jeg en toalettkurv på do oppfatter jeg brudeparet som jålete.

Anonymkode: 66fe5...d05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.3.2010 den 1.04, Lola83 skrev:

På Byporten har de en butikk med alt i små str.. Der kan du jo lete.. Intimsåpe, sjampoo/balsam, våtservietter, tannkrem, tannkost osv..

Intimsåpe? Skal man vaske dåsa i bryllup? Omg...

Anonymkode: 905b7...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Intimsåpe? Skal man vaske dåsa i bryllup? Omg...

Anonymkode: 905b7...46e

Er vel greit å få vaska seg litt sånn innimellom slagene. Ikke alle som setter pris på rester fra forrige mann litt tidligere på kvelden 😛

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.8.2018 den 4.38, Avalor skrev:

Er vel greit å få vaska seg litt sånn innimellom slagene. Ikke alle som setter pris på rester fra forrige mann litt tidligere på kvelden 😛

Herregud så kvalmt... 

Anonymkode: 905b7...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2018 den 19.51, Tøytigern skrev:

I er bryllup bør man få litt godtesnop. Twist, feks. 

Da må du jo dele med alle :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...