Gå til innhold

Dere som skal ha dokurver....


Darkannie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først vil jeg være litt kjip pekefinger: Det finnes veldig mange tråder om dette fra før, søkefunksjonen er til for å brukes.

Men så, siden jeg allerede er her og skriver, kan jeg jo legge til det jeg kommer på ;)

Menn:

Kam

Hårgelé

Tannpirkere (ikke alle som liker å pirke seg i tennene ved bordet)

Plaster

Gnagsårplaster

Mintpastiller/Fisherman's Friend (ta helt vite så folk slipper sorte/røde tunger :fnise: )

Papirlommetørkler

Kvinner:

Hårspray

Plaster

Gnagsårplaster

Tamponger

Bind

Tannpirkere

Sikkerhetsnåler

Nål og tråd

Blank neglelakk (i tilfelle en strømpe ryker litt)

Nylonstrømpebukser (i tilfelle en strømte ryker helt)

Mintpastiller/Fisherman's Friend

Papirlommetørkler

Husk at hårspray/-gelé kan kjøpes billig på HM. Folk får ta med seg selv hvis de vil ha luksusvarer. Jeg har sett mange har sminke i jentekurvene - jeg synes ikke det er nødvendig. Det er uhygienisk å dele, så slikt kan man ta med seg selv.

Og ang. kondomer, så synes jeg det er grusomt tacky å ta det i disse kurvene, men det blir jo opp til brudeparet hva de vil gjøre :fnise:

Endret av Gjesten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg være litt kjip pekefinger: Det finnes veldig mange tråder om dette fra før, søkefunksjonen er til for å brukes.

Jeg vet... :sjenert: jeg var bare jævlig lat et øyeblikk, og ville mye heller sitte her og la fjellet komme til meg... :plystre:

Takk for supre tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Byporten har de en butikk med alt i små str.. Der kan du jo lete.. Intimsåpe, sjampoo/balsam, våtservietter, tannkrem, tannkost osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Intimsåpe, sjampoo/balsam

Milde himmel, det er et bryllup, intimsåpe og shampoo og balsam har jeg aldri hatt bruk for under festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milde himmel, det er et bryllup, intimsåpe og shampoo og balsam har jeg aldri hatt bruk for under festen.

Haha, tenk om du plutselig skulle få et behov for å vaske håret ditt i løpet av kvelden?

Det er jo helt normalt. :transe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Byporten har de en butikk med alt i små str.. Der kan du jo lete.. Intimsåpe, sjampoo/balsam, våtservietter, tannkrem, tannkost osv..

Virkelig? Morgenstellen tar man da før man kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Godtesnop. Det blir ikke et skikkelig bryllup uten litt godtesnop. Fazermint, feks. Kanskje litt Dumle. Noen mintsukkertøy. Alt sånt som er pakket inn enkeltvis. Godtesnop og sjokoladesnop bør det iallefall være i en kurv.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2010 den 18.55, Gjesten skrev:

Først vil jeg være litt kjip pekefinger: Det finnes veldig mange tråder om dette fra før, søkefunksjonen er til for å brukes.

 

Men så, siden jeg allerede er her og skriver, kan jeg jo legge til det jeg kommer på ;)

 

Menn:

Kam

Hårgelé

Tannpirkere (ikke alle som liker å pirke seg i tennene ved bordet)

Plaster

Gnagsårplaster

Mintpastiller/Fisherman's Friend (ta helt vite så folk slipper sorte/røde tunger :fnise: )

Papirlommetørkler

 

Kvinner:

Hårspray

Plaster

Gnagsårplaster

Tamponger

Bind

Tannpirkere

Sikkerhetsnåler

Nål og tråd

Blank neglelakk (i tilfelle en strømpe ryker litt)

Nylonstrømpebukser (i tilfelle en strømte ryker helt)

Mintpastiller/Fisherman's Friend

Papirlommetørkler

 

Husk at hårspray/-gelé kan kjøpes billig på HM. Folk får ta med seg selv hvis de vil ha luksusvarer. Jeg har sett mange har sminke i jentekurvene - jeg synes ikke det er nødvendig. Det er uhygienisk å dele, så slikt kan man ta med seg selv.

Og ang. kondomer, så synes jeg det er grusomt tacky å ta det i disse kurvene, men det blir jo opp til brudeparet hva de vil gjøre :fnise:

Ikke glem små skjorteknapper, i tilfelle man mister en... :sleep: Menn kunne behøve litt superlim til å feste fast tråder i skjorteknapper som er i ferd med å løsne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.3.2010 den 21.43, Darkannie skrev:

Hva har dere i dem? Spesielt på herredoen er jeg blank... jeg er forlover og har fått ansvar for dokurvene..bortsett fra paracet og mintpastiller, har jeg ikke peiling på hva menn kan trenge på fest...

Litt deodorant og noe til å friske opp munnen med. Og de nevnte små skjorteknappene, eller sikkerhetsnåler. Ellers fryktelig lite. Kanskje litt godtesnop. En lighter. Det er vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2010 den 15.42, Aud Long skrev:

Sikkerhetsnåler kan redde antrekket om det skulle bli for livat og en stropp løsner/ol.

Hårnåler?

Til menn, reserve mansjett-knapper?

(Du vet at mansjettknapper er fryktelig dyre, ikkesant? Har ellers aldri hørt om noen som har hatt behov for sånt som en ekstra mansjettknapp midt under en middag...)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8år siden dette bryllupet 😅 Hadde vært morsomt å høre hvordan disse pamperingkurvene slo an! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blank neglelakk! (For å stoppe strømpebukser som begynner å revne)

Anonymkode: 8e07b...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke deltatt i et bryllup (eller noen annen fest heller for den saks skyld) hvor jeg har hatt behov for noe som helst av det som er listet opp i dokurvene. 

Anonymkode: 120da...dfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gifter jeg meg i Spania og vi vil nok komme til å måtte dele toalettene med andre vanlige restaurantgjester så for meg blir det ikke aktuelt.  Men hvis om så ville jeg puttet i en kurv på dametoalettet:

Ibux, Paracet, ob, bind, truseinnlegg, billig hårstray, et par nude strømpebukser, gnagsårplaster, blottingsheets, sikkerhetsnåler. Thats it.  Hadde ikke puttet noe på herredoen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 1.58, Tøytigern skrev:

Godtesnop. Det blir ikke et skikkelig bryllup uten litt godtesnop. Fazermint, feks. Kanskje litt Dumle. Noen mintsukkertøy. Alt sånt som er pakket inn enkeltvis. Godtesnop og sjokoladesnop bør det iallefall være i en kurv.

 

Tror du ikke folk har med eget godtesnop i veskene sine?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...