Gå til innhold

Eier du en strømpeholder?


Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

noen gang tenkt på at disse medbrøderene dine liker oss som vi er? kanskje de liker oss helst nakene...ikke med plagg til mange hunde kr bare for en liten stoff bit

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest A. Caron
noen gang tenkt på at disse medbrøderene dine liker oss som vi er? kanskje de liker oss helst nakene...ikke med plagg til mange hunde kr bare for en liten stoff bit

Du vet, ingen gaver er særlig spennende uten innpakning, ikke sant? Og jo finere innpakning, jo bedre :lur:

Men nå må vi passe oss, ellers blir vi bare moderert bort igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BEr bare litt gøy skjønner du, å se hvor tafatte dere blir når jeg konfronterer dere med diverse fakta angående norske kvinners kvinnelighet.

Fakta? :sjokkert: sa du fakta? Denne kilden må jeg se!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fakta? :sjokkert: sa du fakta? Denne kilden må jeg se!

;)

:fnise: At du gidder! Mannen er jo både stusselig og gal. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dryppende sarkasme ;)

Om han er stusselig og gal vet jeg ikke, jeg kjenner ham ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det var dryppende sarkasme ;)

Om han er stusselig og gal vet jeg ikke, jeg kjenner ham ikke!

Ja, du vel rett i det. Vi kjenner ham ikke.

Men jeg hadde nok følt det litt spesielt om min mann hadde følt seg kallet til å misjonere for strømper/strømpeholdere på et kvinneforum :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest A. Caron
:fnise: At du gidder! Mannen er jo både stusselig og gal. :ler:

Haha, stusselig og gal...? :ler:

Gal kan jeg nok være til tider (på diverse aksepterte plan), men stusselig???

Nå var du slem vesla, så nå hadde du fortjent å bli bundet fast til sengestolpene med et par nylonstrømper assa!! :lur:

Endret av A. Caron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Det var dryppende sarkasme ;)

Om han er stusselig og gal vet jeg ikke, jeg kjenner ham ikke!

Takk skal du ha...

Godt det finnes slike som deg, som ikke trekker konklusjoner det ikke finnes grunnlag for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg føler i hvert fall ikke det er rettferdig å dømme noen utifra hva de skriver her... :)

Akkurat som hva folk skriver her inne ikke er faktakilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Ja, du vel rett i det. Vi kjenner ham ikke.

Men jeg hadde nok følt det litt spesielt om min mann hadde følt seg kallet til å misjonere for strømper/strømpeholdere på et kvinneforum :fnise:

Godt, da tok du fornuften fatt, og er herved tilgitt (skjønt den sengebindingen kunne du nok hatt godt av likevel :gjeiper: ).

Er vel ikke snakk om så mye misjonering, annet enn at både jeg og madammen har en stor fetisj for sexy undertøy, og liker å både lese om andre som har samme forhold til dette og skrive litt i diverse fora om det. Hva er så galt med dèt?

Du MÅ jo ikke lese, og ei heller irritere deg over ting DU ikke har inreresse av...

Og kvinneforum og kvinneforum... Det er LITT for mange menn her også til at man ikke skal kunne skrive rett fra hjertet om alle slags temaer, enten man er kvinne eller mann, synes nå jeg da.

Det er et BRA forum (ifht mange andre), derfor er det greit å skrive her. Og så lenge man skriver som registrert bruker (alltid), synes jeg ikke du skal henge deg så mye opp i personen bak. Du vil aldri kunne "kjenne" vedkommende godt nok til å vite om h*n er verken gal eller stusselig bare ut fra det som skrives på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har noen i undertøysskuffa, brukte de nok mer når jeg var i forhold.

De jeg har er kjøpt på HM, Lindex, tror en er fra Trumph også, men har aldri syntes at disse ikke hatt ok kvalitet. Kan ikke huske at jeg har opplevd særlige problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg har kjøpt et par i det siste, og føler meg bra og sexy med det på. Var på kurs med jobben med overnatting sist uke, og endte på nach med en kjekk kollega fra vestlandet. Han elsket å se meg i undertøyet og ba meg beholde det på... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to(?), men ingen av dem funker til noe annet enn å se lekkert ut.

Min store sorg da jeg skulle være fin på en jubileumsfest og plutselig er både strømpene og strømpeholderen på knærne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har to(?), men ingen av dem funker til noe annet enn å se lekkert ut.

Min store sorg da jeg skulle være fin på en jubileumsfest og plutselig er både strømpene og strømpeholderen på knærne

Hvordan i all verden klarte du det? Det må ha vært litt av en fest!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jepp- har noen, og kjøpte et nytt sett i går som jeg skal ha på i kveld når jeg skal møte kjæresten min som kommer hjem fra studiene i Bergen :lur:

Elsker følelsen når jeg har pent undertøy på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden klarte du det? Det må ha vært litt av en fest!!!

Hehe, nei. Var vel heller en litt for stor strømpeholder. Den var ikke så ivrig på å holde strømpene oppe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...