Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Diddles skrev:

Uff, det høres ikke noe greit ut :kose: Hva er det som står på kjære deg?

Bare jobb, jobb og atter jobb. På vei til å bli utbrent rett og slett.... sykmeldt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh er det ikke typisk, alt kommer oppå hverandre :daane: Når en egentlig har mer enn nok med å få dagene til å gå rundt som de er...håper du får hodet over vannskorpa snart, det høres fornuftig ut med en sykemelding :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann er bedre, og tanken er barnehagen på ham i morgen. Når det gjelder meg, så får vi bare se hva som skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag hentet jeg en veldig fornøyd liten gutt i barnehagen, han strålte når jeg og Vesla kom for å hente ham. Godt å se han så fornøyd. Kollapset riktignok da vi kom hjem, for da var han sliten, sulten og ville bare være hos mamman sin....

Jeg var på foreldresamtale på skolen, og der var det bare skryt og fine ord å høre om Vesla, Hun er aktiv i timene, sosial, faglig flink og nysgjerrig. Kjenner at jeg er veldig stolt av Vesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at minstemann var fornøyd i barnehagen, og ikke minst at Vesla gjør det så bra på skolen!

Men hvordan går det med deg? Høres ut som om ting er litt tøft om dagen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RødeDrage skrev:

Så godt å høre at minstemann var fornøyd i barnehagen, og ikke minst at Vesla gjør det så bra på skolen!

Men hvordan går det med deg? Høres ut som om ting er litt tøft om dagen. :klem:

Det går opp og ned med meg. I dag har jeg hatt besøk av venninne J og det har vært veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...