Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye! :strix:

Imponert over at du greide deg igjennom en så lang fødsel uten smertestillende! Tenker det var godt å komme hjem. Ta vare på hverandre og den lille! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder bilde og navn av vesla blir ikke det lagt ut i bloggen eller her. Mannen vil ikke at jeg gjør det og det respekterer jeg fullt og helt, er tross alt hans datter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse! :hjerte:

Selv synes jeg det er utrolig at man blir sendt hjem så tidlig etter fødselen! :dåne: Vi hadde fire dager på føden vi.

*gammel*

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, så dumt at eg ikkje får sjå bilde av den herlige vesle jenta di! :( Men eg skjønnar jo at mannen din også må få lov til å vera med å bestemma.

Eg trur forresten ikkje at eg har tilgang til bloggen din lenger. Hadde det før, så det hadde vore kjekt å fått tilgang igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kan jeg spørre om mms-bilde kanskje? :nigo:

MMS-bilder kan du selvfølgelig få vennen. :klem:

Kos dere masse! :hjerte:

Selv synes jeg det er utrolig at man blir sendt hjem så tidlig etter fødselen! :dåne: Vi hadde fire dager på føden vi.

*gammel*

:hug:

Nå vet jeg ikke hvor lenge man er på sykehuset på vanlig barselsavdeling, men ved ABC er det kun 2 dager. Og for meg var det faktisk lenge nok. Var litt lei av sykehus da kan man si. Egetnlig bare godt å komme hjem igjen og bare være oss tre.

Usj, så dumt at eg ikkje får sjå bilde av den herlige vesle jenta di! :( Men eg skjønnar jo at mannen din også må få lov til å vera med å bestemma.

Eg trur forresten ikkje at eg har tilgang til bloggen din lenger. Hadde det før, så det hadde vore kjekt å fått tilgang igjen! :)

Kan gi deg tilgang igjen.

_______________________________________________________________________

Da har vi hatt vår første natt hjemme. Litt slitsomt med en liten en som ikke alltid vet hva hun vil. Men vi har klart dette også. Mannen har stilt opp og gått rundt med vesla når hun ikke ville roe seg ved puppen. :hjerte: Han er utrolig flink og tålmodig med henne. Tror bare han synes det er frustrerende å ikke vite hva hun vil. Merkelig nok så roer hun seg helt ned på stellebordet på badet, så det å legge henne der er absolutt ikke dumt. :fnise: Men en hel natt på badet frister liksom ikke - merkelig nok.

I dag skal vi på sykehuset en tur og Føllingsprøve av henne, og veie henne for å se hva hun veier. Er veldig fint å se om jeg faktisk produserer nok melk til at hun får i seg det hun trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår elsket også stellebordet, og gjør det enda! :fnise:

den første tida følte vi nok at vi famlet mye i blinde. Ofte traff vi blink, og noen ganger måtte vi streve for å finne ut av hva det var. Mannens sjekkliste var: Mat, rap, bleie, kos, søvn. Som regel kubbet G ved puppen etter måltidet, og om ettermiddag/tidlig kveld var han bare urolig slik veldig mange spedbarn er. Kvelden tilbragte han stort sett på magen min eller mannens. Han sov og koste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår elsket også stellebordet, og gjør det enda! :fnise:

den første tida følte vi nok at vi famlet mye i blinde. Ofte traff vi blink, og noen ganger måtte vi streve for å finne ut av hva det var. Mannens sjekkliste var: Mat, rap, bleie, kos, søvn. Som regel kubbet G ved puppen etter måltidet, og om ettermiddag/tidlig kveld var han bare urolig slik veldig mange spedbarn er. Kvelden tilbragte han stort sett på magen min eller mannens. Han sov og koste seg.

Her sovner hun også gjerne ved puppen, men er natten hvor hun er mest urolig. Da virrer hun og klarer ikke helt å finne roen før i 3-tida. Mannen prøver å roe henne ved å legge henne på magen/brystet sitt, hvis ikke det funker tusler han rundt i leiligheten en stund også er det bleiesjekk - og da roer hun seg jo. :fnise:

Nå ligger hun i vugga si og sover/slapper av. Er så deilig å høre koselydene hennes derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

De har ofte en sånn surveperiode, de små. Jaja...om noen mnd. begynner hun å skjønne forskjell på natt og dag, så da blir det kanskje slik at en evt. surving da, blir tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en alldeles herlig jente sovende i armkroken.

Nå ligger vesla i vuggen sin og sover, hun har snart sovet en time alt - er så herlig å se på henne der hun ligger. :hjerte:

Nå ligger hun i vugga si og sover/slapper av. Er så deilig å høre koselydene hennes derfra.

:rødme:

Ho høyrer heilt utrulig herlig ut. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nótt

:klemmer:

Gratulerer så mye til deg og Mannen!

:babyjente: Velkommen til verden, lille venn :babyjente:

Stoooor klem fra hun lettere rørte her borti i kroken

(Husk sko ute i vinterkulden. Ammetåke kan gjøre så meget rare ting med husken.

Jeg snakker ikke nødvsndigvis av erfaring. Joda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tyttebær

Gratulerer så mye med veslejenta! :klemmer:

Jeg sitter her, med tårer som renner av den herlige fødselshistorien! Du var virkelig sterk og taklet det bra!

Jeg var snikleser i den forrige boka di, og fulgte med dag ut og dag inn uten å legge igjen noen spor, så fant ut at jeg får legge igjen et her nå siden du har begynt med ny bok! :)

Blir spennende å følge deg og boka di videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med veslejenta! :klemmer:

Jeg sitter her, med tårer som renner av den herlige fødselshistorien! Du var virkelig sterk og taklet det bra!

Jeg var snikleser i den forrige boka di, og fulgte med dag ut og dag inn uten å legge igjen noen spor, så fant ut at jeg får legge igjen et her nå siden du har begynt med ny bok! :)

Blir spennende å følge deg og boka di videre! :)

Velkommen tyttebær. Hyggelig med sniklesere som står frem.

Her har vi det bra, i dag er en god dag. :) Og natten har foreløpt uten de store problemene. Vesla har sovet største delen av natten uten tullet vi hadde natt til i går og det er deilig for store og små. Ellers skjer det ikke så veldig mye her annet enn amming, soving og kos for vesla og nesten det samme for meg - jeg spiser litt i tillegg da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...