Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Sofia123 skrev:

Gratulere så mye med baby! :hoppendeglad: Håper alt står bra til! Antar du ikke har fått sett så mye anime. Fikk nettopp med meg at Fairy Tail er over. Har ikke sett det på ganske lenge siden jeg ikke liker fillers. Visste dog ikke at det var over! Håper bare det er en pause. Føles litt rart hvis det er over for alltid!

Takk :) Det går bedre nå, og jeg får nok sett litt mer anime igjen ;)

Så ferdig Fairy Tail forrige uke etter å ikke ha sett på på flere uker. FT Zero er ikke helt filler, men fortsatt en sidehistorie som og hadde sin egen manga, men flere av episodene var filler eller 90% filler, og det ødela mye for min del. 

FT kommer tilbake :) De tar bare pause igjen for at mangaen skal få et større forsprang. Tipper det blir ett års pause igjen...

Så også ferdig No Game no Life. Håper det kommer en ny sesong ellers kommer jeg til å være irritert over hvordan den slutta. 

Er det ellers noen anime fra høst/vinter eller noe som har begynt nå på våren som er verdt å få med seg? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Noen flere på KG som er interessert i denne tråden? Jeg lette den fram nå, lenge siden sist for mitt vedkommende. Har også lett fram masse bra anime som jeg ser på for tida, litt av hvert, splitter nye og ikke fullt så nye. Det er som å gå på skattejakt og finne noe fantastisk hver gang! XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Og jeg venter på sesong 2 av Yuri!!! on ICE; vet ikke når det blir, venter spent!

Har ikke sett Attack on Titan, men har fått med meg at den er veldig populær :) Bra eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en venninne som prøver å få meg til å se Yuri on ice nå, men jeg er ikke helt overbevist :P

Ser derimot også veldig frem til Attack on Titan s2 til våren!

@Tsunade Hvis du liker action så er Attack on Titan en god serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, takk for tips! Er alltid glad for å sjekke mer anime.

PS: Venninna di har peiling og god smak! Yuri on ice (eller Yuri!!! on ICE som den heter XD) er en av de mest sjarmerende anime-seriene jeg har sett noensinne; FANTASTISK soundtrack. bøttevis av humor og drama.ANBEFALES!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke 100% inne i Anime og Manga, men jeg var på desucon, det var fett:) i tillegg til visningen av 'Min nabo Totoro'. Var gøy å se alle som kledde seg ut:) 

Anonymkode: d1a1e...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2016 den 20.46, Tsunade skrev:

Noen flere på KG som er interessert i denne tråden? Jeg lette den fram nå, lenge siden sist for mitt vedkommende. Har også lett fram masse bra anime som jeg ser på for tida, litt av hvert, splitter nye og ikke fullt så nye. Det er som å gå på skattejakt og finne noe fantastisk hver gang! XD

Tsunade! Har du sett ferdig det som har kommet ut av Naruto?

Anonymkode: 27da3...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tsunade
På 1/2/2017 den 5.04, AnonymBruker skrev:

Tsunade! Har du sett ferdig det som har kommet ut av Naruto?

Anonymkode: 27da3...682

Hei, og beklager sent svar! Nei, jeg har ikke sett alt ennå; har du?

Selv er jeg 20 episoder etter, og holder igjen i det lengste mens jeg gruer meg verre til at serien slutter...:grine: Har fulgt med siden 2004, så det blir veldig rart. Kan ikke tenke meg at noen serie kan erstatte Naruto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade
På 1/1/2017 den 16.01, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke 100% inne i Anime og Manga, men jeg var på desucon, det var fett:) i tillegg til visningen av 'Min nabo Totoro'. Var gøy å se alle som kledde seg ut:) 

Anonymkode: d1a1e...dbc

Har aldri vært på Desucon selv, er nok i eldste laget. Men jeg syns det er helt supert når cosplay-folka dukker opp rundt omkring i byen. :ninuskapus:

Her er forresten en link til en bra nettside for strømming og nedlasting av ørten animeserier og -filmer:

http://www1.gogoanimeonline.com/

Animeserier og soundtrack fra animeserier og -filmer kan lastes ned fra denne:

http://anime.thehylia.com/

Enjoy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2017 den 21.53, Tsunade skrev:

Har aldri vært på Desucon selv, er nok i eldste laget. Men jeg syns det er helt supert når cosplay-folka dukker opp rundt omkring i byen. :ninuskapus:

Her er forresten en link til en bra nettside for strømming og nedlasting av ørten animeserier og -filmer:

http://www1.gogoanimeonline.com/

Animeserier og soundtrack fra animeserier og -filmer kan lastes ned fra denne:

http://anime.thehylia.com/

Enjoy! :)

Man er aldri for gammel til å ta en kort svipptur på desucon :)

 

Er det noen av dere som har sett filmen Kimi no na wa? Den er virkelig et must å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade
På 1/18/2017 den 1.46, LoneWolf skrev:

Man er aldri for gammel til å ta en kort svipptur på desucon :)

 

Er det noen av dere som har sett filmen Kimi no na wa? Den er virkelig et must å se!

Takk for tips. skal få sett den :D Selv vil jeg anbefale Boku Dake ga Inai Machi(eng. tittel: Erased).

Endret av Tsunade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Tsunade skrev:

Takk for tips. skal få sett den :D Selv vil jeg anbefale Boku Dake ga Inai Machi(eng. tittel: Erased).

Har sett den, og syntes det er en veldig god anime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter for tiden på sesong 2 av Yuri on Ice og sesong 3 av Shokugeki no Soma, og gleder meg vilt! :nori:
Brukte å se Fairy Tail, og elsker fortsatt serien, men det ble litt for mange fillers og litt for mye repetisjon etter å ha sett over 200 episoder.. så nå tar jeg en liten pause og håper at jeg skal få en sudden urge til å begynne på igjen :biggrin: Så også godt over 100 episoder med Naruto før jeg takket for meg.. Dersom noen har forslag til gode serier jeg kan starte på som faller innunder Fairy Tail-kategorien så si gjerne i fra! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2017 den 13.23, Tsunade skrev:

Hei, og beklager sent svar! Nei, jeg har ikke sett alt ennå; har du?

Selv er jeg 20 episoder etter, og holder igjen i det lengste mens jeg gruer meg verre til at serien slutter...:grine: Har fulgt med siden 2004, så det blir veldig rart. Kan ikke tenke meg at noen serie kan erstatte Naruto.

Nei, lei filler episoder :P Og så gruer jeg meg og til det er over. Føles som en del av livet er over haha. Fulgt med en del år jeg og. Blir tomt!! Vet du hvor lenge det er igjen??

Anonymkode: 27da3...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper alle her inne har sett Hunter x Hunter. En av de beste animene noensinne laget.

Anonymkode: 27da3...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2017 den 16.10, Lycra skrev:

Venter for tiden på sesong 2 av Yuri on Ice og sesong 3 av Shokugeki no Soma, og gleder meg vilt! :nori:
Brukte å se Fairy Tail, og elsker fortsatt serien, men det ble litt for mange fillers og litt for mye repetisjon etter å ha sett over 200 episoder.. så nå tar jeg en liten pause og håper at jeg skal få en sudden urge til å begynne på igjen :biggrin: Så også godt over 100 episoder med Naruto før jeg takket for meg.. Dersom noen har forslag til gode serier jeg kan starte på som faller innunder Fairy Tail-kategorien så si gjerne i fra! :goodbye:

Tenker du noe ala magi?

Anonymkode: 27da3...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade
På 2/4/2017 den 2.15, AnonymBruker skrev:

Nei, lei filler episoder :P Og så gruer jeg meg og til det er over. Føles som en del av livet er over haha. Fulgt med en del år jeg og. Blir tomt!! Vet du hvor lenge det er igjen??

Anonymkode: 27da3...682

Jeg vet!! Jeg har somlet med vilje for ikke å bruke opp godsakene...har grått meg gjennom episode 470 til 479, så...nå er det vel slutt(?...Har ikke lest manga på en stund). Gudene må vite hvor mange fillers og spin-off som kan lages(uendelig mange...); sånn sett kan de holde det gående til evig tid; selv har jeg alltid forholdt meg til den egentlige historien, og der er det nok slutt. Stakkars Kishimoto-sama; han må få lov til å leve litt selv også.(men jeg drømmer om at han skal lage en oppfølger en gang.

@ Lycra Har ikke sett no* særlig på Fairytail, men sjekk ut Spiritpact? >:D

Endret av Tsunade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...