Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Haha, det høres ut som noe jeg kunne funnet på! :ler:

Også boksing i dag da! Det høres så morsomt ut, synes jeg. Lykke til :)

Hehe, godt å høre ;)

Boksing i dag var helt ok. I følge elixias nettside skulle man få bokse på hverandre med ekte boksehansker og beskyttere, men timen bestod utelukkende av boksing ut i lufta og tripping hit og dit.

Men jeg klager ikke, jeg ble god og varm (les: rød i trynet og våt på ryggen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg nettopp booka meg step og styrketime imorgen kl 0945. Ukristelig tidlig til å være lørdag, men det får gå, jeg må! *rim* Ble nemlig bedt på nybakte rosinboller hos bestemor i dag, og kunne bare ikke si nei.. Så jeg forsynte meg med den minste bollen på fatet og lot det bli med en.

Man kan jo ikke bli helt fanatisk heller. Droppet uansett å lage middag i dag og spiste bare frukt til kvelds, så kcal messig kan det ikke ha så mye å si. Sunnheten, derimot.. Jaja.. Tok en skje tran før frokost, det er jo sunt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var treninga unnagjort og frokosten fortært. Klar for helg! :)

Har faktisk planer for kvelden, skal inn til storbyen og greier og greier ;)Åsså sjokolade da... mmmmm! Får jo lov til å spise 50g sjoko hver lørdag. Dagens lille høydepunkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, treningsfri dag i dag. Har hatt formiddagsbesøk og disket opp med fruktsalat og vaniljekesam. Greit å servere noe til kaffen som jeg kan spise selv også :)

Nå har jeg akkurat fortært to stykker hjemmelagd pizza fra i går. Lagde bunn med 90% ass. grovt mel, lettost og karbonadedeig med meget godt resultat. Lite forskjell fra "vanlig" pizza! Mmm. Diettpizza- i like!

Snart blir det bowling med pappa! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diettpizza er utrolig godt! Det er faktisk litt morsomt at det er så lite som skal til for å gjøre ting litt sunnere ;)

Håper det var morsomt med bowling! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diettpizza er utrolig godt! Det er faktisk litt morsomt at det er så lite som skal til for å gjøre ting litt sunnere ;)

Håper det var morsomt med bowling! ;)

Ja, ikkesant:)

Familiebowlingen var hyggelig den, selv om sambo vant like overlegent som jeg tapte :gjeiper:

1 time jazzercise i dag. Burde sikkert trene hver dag denne uka siden jeg reiser til Oslo til helgen med planen klar: Spise på restaurant, drikke meg full og småspise snop på søndag sammen med venninnene mine ;) Gleder meg :)

I kveld blir det imidlertid magrere kost. Fruktsalat og kesam. Godt det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en sykt slitsom morgenøkt med PT i dag! Heldigvis var det en kort-økt på bare 10+30 min, mer hadde jeg ikke hatt helse til :gjeiper:

Han hadde laget i stand en slags bane i en av aerobicsalene der jeg skulle løpe så fort jeg kunne fra punkt til start fra punkt til start etc. *Mimrer tilbake til gymtimene på skolen*

Rett etterpå skulle jeg hoppe over noen benker med samla bein i 30 sek, og deretter gå direkte på pushups med strake bein og militærhopp mellom hver pushup.

Rett etter dette igjen skulle jeg ta vanlige pushups.

På slutten hadde jeg seriøst blodsmak i kjeften.... Needless to say så gikk det tregere når jeg skulle gjenta alt dette med dobbel løpestrekning...

Da jeg hadde fått pusten igjen (det tok jo sin tid, ha ha)måtte jeg ta 25*2 markløft. Til sist ble det "planken". Da datt jeg rett og slett sammen etter ca 2/3 av tiden. *sexy.... :gjeiper: *

Men! Det positive med den rå starten på dagen er at jeg har gått ned 5,5 kg. Det er jo faktisk over halveis til målet! :) Har enda 8 uker igjen av ned i vekt programmet, så hvem vet, kanskje klarer jeg å gå ned mer enn 10kg før sommeren? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh, så flink du er! :klappe::blomst:

Hørtes ut som litt av en økt du hadde i dag! :overrasket: Men - det må føles utrolig godt etterpå tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sykt slitsom morgenøkt med PT i dag! Heldigvis var det en kort-økt på bare 10+30 min, mer hadde jeg ikke hatt helse til :gjeiper:

Han hadde laget i stand en slags bane i en av aerobicsalene der jeg skulle løpe så fort jeg kunne fra punkt til start fra punkt til start etc. *Mimrer tilbake til gymtimene på skolen*

Rett etterpå skulle jeg hoppe over noen benker med samla bein i 30 sek, og deretter gå direkte på pushups med strake bein og militærhopp mellom hver pushup.

Rett etter dette igjen skulle jeg ta vanlige pushups.

På slutten hadde jeg seriøst blodsmak i kjeften.... Needless to say så gikk det tregere når jeg skulle gjenta alt dette med dobbel løpestrekning...

Da jeg hadde fått pusten igjen (det tok jo sin tid, ha ha)måtte jeg ta 25*2 markløft. Til sist ble det "planken". Da datt jeg rett og slett sammen etter ca 2/3 av tiden. *sexy.... :gjeiper: *

Men! Det positive med den rå starten på dagen er at jeg har gått ned 5,5 kg. Det er jo faktisk over halveis til målet! :) Har enda 8 uker igjen av ned i vekt programmet, så hvem vet, kanskje klarer jeg å gå ned mer enn 10kg før sommeren? :D

:applaus: Gratulerer med flotte resultater!! 5,5 kg ned er jo knallbra, gleder meg til jeg kommer dit! :heiajente:

Planken er tuuung! Den driver jeg også og strever med for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh, så flink du er! :klappe::blomst:

Hørtes ut som litt av en økt du hadde i dag! :overrasket: Men - det må føles utrolig godt etterpå tenker jeg! :)

Ja, det var slitsomt i dag, men godt etterpå:)

:applaus: Gratulerer med flotte resultater!! 5,5 kg ned er jo knallbra, gleder meg til jeg kommer dit! :heiajente:

Planken er tuuung! Den driver jeg også og strever med for tiden..

Takk, takk. Gøy når det begynner å vise på vekta. Planken er slitsom, men siden den er så tung trenger man iallefall ikke å holde på så lenge hver gang, slik man gjerne må med situps. *såpeboblelogikk ;)*

:goodbye: Ramlet innom her og må si jeg er imponert over innsatsen du legger ned! :duskedame:

Så hyggelig :) Takk, takk :) Det går faktisk ganske greit både å trene og spise proteinrikt, så faktisk så kjennes det ikke ut som at jeg gjør en "innsats" sånnsett! Ingenting er bedre enn det :) Sitter her med kyllingsalaten min nå og savner verken brød eller boller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg har faktisk heller ikke opplevd det som noe offer eller savn, kanskje kroppen bare skjønner at det her er en bra greie??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du føler det går lett! Ingenting er jo bedre enn det :) Og hjelp, du tar meg jo snart igjen på antall kg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk heller ikke opplevd det som noe offer eller savn, kanskje kroppen bare skjønner at det her er en bra greie??

Ja, noe må det være... :) Men for all del, jeg klager ikke! ;)

Hehe, jeg likte såpeboblelogikken jeg. Bare vent, snart så kan vi planke så lenge vi vil :fnise:

Tihi, jepp, eeeen dag, eeen dag ;)

Så bra at du føler det går lett! Ingenting er jo bedre enn det :) Og hjelp, du tar meg jo snart igjen på antall kg ;)

Ja, det er deilig når det blir som en vane istedenfor at man går å lengter etter snop og fristelser til enhver tid! Hvordan synes du det går iforhold til å holde seg unna godis og sånt? Det er vel sikkert blitt en vane for deg også nå, tenker jeg? :)

Jeg har vært i Oslo i helga. Vi var en helg gjeng med venninner som reiste dit og hadde det skikkelig morsomt hele helga med god mat, drikke, skravling og shopping. Jeg ga litt f.. i hele dietten den ene dagen (var flink de to andre dagene vi var der) så da ble jeg med når jentene bestilte pizza og kjøpte smågodt. Dessuten drakk jeg meg altfor full på sprudlevann, og det tror jeg heller ikke stod på kostholdsplanen fra PT ;) Men gøy var det!

Nå er jeg tilbake på proteinvogna og vannvogna og alskens vogner. Blir jazzercise om en liten halvtime og frukt til kvelds. Nekter å veie meg før det har gått en stund nå etter utskeielseshelga ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har blitt en vane for meg og, herlig det :)

En utskeielseshelg i ny og ne er lov! Jeg hadde det forrige helg, og vekta tok seg veldig kjapt inn igjen ;)

Kos deg på trening!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utskeielseshelger er ikke bare lov, de burde være påbudt! man må trene den mentale helsa og, vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har blitt en vane for meg og, herlig det :)

En utskeielseshelg i ny og ne er lov! Jeg hadde det forrige helg, og vekta tok seg veldig kjapt inn igjen ;)

Kos deg på trening!!

Så oppmuntrende å høre:) Jeg må forresten bare si at jeg er imponert over hvor flink du har vært/ er, Carrie :) Her punger jeg ut mange tusen åsså klarer du det helt gratis! *bøye seg i støvet*

Utskeielseshelger er ikke bare lov, de burde være påbudt! man må trene den mentale helsa og, vet du ;)

Hehe, helt enig der! ;) Den mentale helsa trenger virkelig trening, skal man dømme den ut i fra bildene fra forrige helg... Noen av venninnene mine har nemlig lagt ut bilder fra Osloturen (heldigvis på en skjult side som bare vi kan se) og der ser det mildt sagt ut som jeg mangler et kromosom eller to...Hadde det blitt tatt videoopptak samme kvelden ville nok filmene sagt det samme.. Overstadig beruset og pen restaurant er sjelden en god kombo :gjeiper: Men moro var det! Ja til sosial trening med venner og øl! ;)

I dag startet jeg dagen med PT og kornblanding. Jeg tenkte jeg skulle være god og varm til styrketreninga i dag så jeg kom litt før tida og løp avgårde på mølla på hastighet 9 (Fremgang! Første gangen var jeg jo utkjørt på hastighet 7 eller hva det nå var...)

Etter 17-18 min kom PT og sa vi skulle begynne. I dag hadde han planlagt intervalltrening på mølla!! Vi skiftet til en annen tredemølle litt lenger borte fra alle andre og satte i gang på hastighet 10 og stigning 1,5.... Så skulle jeg løpe 4 min raskt, 4 min sakte osv. Dette gjorde vi 4 ganger. Han økte hastigheten litt hver gang og på slutten var det 20 sekunder* 3 der jeg skulle løpe så fort jeg kunne.. Gjett om jeg var sliten da vi var ferdig!

Gikk på vekta i dag etter osloturen, hadde gått ned litt over 0.5 kg siden forrige uke, så er forsåvidt fornøyd med det mtp Osloturen og alt det der.

Og en ting til- Jeg ble tilbudt fast stilling i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for god treningsøkt og tilbud om fast stilling! :nigo:

Håper du får en fin dag!

Tusen takk :) Håper du også får en fin dag! Har du noen planer for dagen, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...