Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilke produkter som kommer 1 sept? Har fått med meg Pepsi Raw, smakte den og likte den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er neon nye godterier/snacks i ukens kundeavis fra Mega.

Det er også kommet go' morgen med cappuccinosmak. Den er ordentlig god, skulle gjerne hatt den som vanlig yoghurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet ny (?) melkedrøm fra Freia. Denne er fylt med kjeks, krem og sjokoladesaus. Bedre enn de andre, vil jeg påstå, men fortsatt relativt kvalmende. :jepp:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet tre nye varianter av Skyr. Skyr frukt heter de og er i smakene vanilje, jordbær og mango. Uten aspartam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dvs at de er med sukker? Jeg ønsket meg en skyr med vaniljesmak (men uten sukker...).

De er med sukker ja, 5%. Du kan kjøpe den naturelle da og tilsette vaniljeessens eller vaniljepulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Go' morgen yoghurten med Cappuccino og nøtter er kjempegod. Den ambefales sterkt! :danse::sikle:

Den nye melkedrømmen med kjeks, krem og sjokoladesaus er god i små mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er med sukker ja, 5%. Du kan kjøpe den naturelle da og tilsette vaniljeessens eller vaniljepulver.

Ja, det har jeg gjort når jeg er hjemme (blir veldig godt, forresten!), men på farten er det ikke like lett :P

Den blir vel da muligens ganske lik mager kesam vanilje? Hm, kanskje det er verdt å prøve den.

Den melkedrømmen hørtes farlig god ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Raw har jo også kommet, men den likte jeg ikke i det hele tatt. Kanskje fordi jeg ikke er vant til å drikke brus med sukker, men jeg fikk litt crystal pepsi-vibber av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg gjort når jeg er hjemme (blir veldig godt, forresten!), men på farten er det ikke like lett :P

Den blir vel da muligens ganske lik mager kesam vanilje? Hm, kanskje det er verdt å prøve den.

Den melkedrømmen hørtes farlig god ut!

Litt mer tørr og ikke så syrlig smak som kesam, og kanskje litt søtere. På smaken synes jeg egentlig den var litt bedre enn mager kesam vanilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye dessertyoghurten frå Tine (Piano) med cappuchinosmak i går, den var veldig god! Gledar meg til å teste dei andre nye produkta til Tine, det ser veldig bra ut.

Elles har eg smakt den nye "Naturlig lett"-yoghurten frå Yoplait. Den var ikkje så verst, og eg synest det er veldig bra at den er utan søtstoff.

Sesongens smak på kremost frå Tine (Afrikansk paprika) er forresten også kjempegod.

Alltid spennande når det er så mykje nytt i butikkane :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så taco-lasagne i butikken i dag. Jeg er veldig usikker på om jeg syens det høres helt forferdelig ut eller litt spennende. Men siden sambo er så glad i både lasagne og taco blir vi vel å prøve den før eller senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pepsi Raw har jo også kommet, men den likte jeg ikke i det hele tatt. Kanskje fordi jeg ikke er vant til å drikke brus med sukker, men jeg fikk litt crystal pepsi-vibber av den.

Jeg likte den ikke :( Synes den smakte en kombinasjon av rosiner og lakris, rett og swlett ekkelt.... Holder meg til pepsi max ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer tørr og ikke så syrlig smak som kesam, og kanskje litt søtere. På smaken synes jeg egentlig den var litt bedre enn mager kesam vanilje.

Ah, vel da må jeg nok prøve den ut :)

Pepsi Raw likte ikke jeg heller (foretrekker Pepsi Max), den smakte litt som cola-is som har smeltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åt nettopp Piano Cappuchinofristelse med kanelsaus til dessert. Det var godt! Trur nok at eg helst ville hatt ein annan type saus (sjokolade eller karamell) i staden for kanel, men sjølve puddingen var kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes den nye nugattien(krønsj?) er veldig god, smaker som smash på brødskiva :fnise:

Nam, det hørtes godt ut!

Må nok ta meg en tur på butikken i morgen og se meg om etter nye spennende ting jeg. Har så langt bare smakt pepsi raw, den var helt forferdelig. Klarte ikke å drikke den opp. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nettopp smakt Skyr Frukt med vanilje, og den var god. Pepsi Raw vet jeg ikke helt hva jeg mener om. Den smaker ikke vondt, men har en ettersmak jeg ikke helt får tak i hva er. Er ikke så glad i brus med sukker i, men synes ikke den smaker zalovann eller kaffegrut ihvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...