Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Mynona skrev:

Sjokomais var jo dødsgod!! 

Finner den ikke i Stavanger :( 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finner den ikke i Stavanger :( 

Anonymkode: 0ba5a...504

Jeg kjøpte den på Kiwi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg kjøpte den på Kiwi. 

Gikk (tenkte å forbrenne litt før jeg hogget innpå) til 3 ulike kiwi butikker i dag og fant ingen freiasjokolade med mais :PHar også sjekket Coop Mega..

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk (tenkte å forbrenne litt før jeg hogget innpå) til 3 ulike kiwi butikker i dag og fant ingen freiasjokolade med mais :PHar også sjekket Coop Mega..

Anonymkode: 0ba5a...504

Kjipt... men da brant du noen kalorier i hvertfall da :ler:  så har du noe å gå på til du finner den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg sjokomais i går som ligger og venter på meg. Nå bare venter jeg på at lørdagen skal komme, den ser god ut! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant Melkesjokolade med daim og lakris på Coop Extra, men sjokomais var ikke å oppdrive på noen av matbutikken heromkring. Hadde ikke tenkt å kjøpe den, men det blir ofte slik at jeg går og leter etter ting som blir nevnt her inne allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte melkerull med Oreo i dag. Tror den er ny(?) Mener å huske at det allerede ble laget en stor plate melkesjokolade med Oreo tidligere.

Melkerullen smakte godt, det er jo melkesjokolade... men Oreo-bitene er veldig små, nesten ikke til stede. Og det hvite fyllet mangler. Kun små, små biter av selve kjeksen. Større Oreo-biter hadde vært noe :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Kelsi skrev:

Kjøpte melkerull med Oreo i dag. Tror den er ny(?) Mener å huske at det allerede ble laget en stor plate melkesjokolade med Oreo tidligere.

Melkerullen smakte godt, det er jo melkesjokolade... men Oreo-bitene er veldig små, nesten ikke til stede. Og det hvite fyllet mangler. Kun små, små biter av selve kjeksen. Større Oreo-biter hadde vært noe :laugh:

Den kom i mars eller mai slippet :) synest den minnet litt om krokanrull? :P 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Kelsi skrev:

Kjøpte melkerull med Oreo i dag. Tror den er ny(?) Mener å huske at det allerede ble laget en stor plate melkesjokolade med Oreo tidligere.

Melkerullen smakte godt, det er jo melkesjokolade... men Oreo-bitene er veldig små, nesten ikke til stede. Og det hvite fyllet mangler. Kun små, små biter av selve kjeksen. Større Oreo-biter hadde vært noe :laugh:

Kjøpte denne for noen måneder siden, og mesteparten ligger fortsatt i en skuff og venter på å bli spist. Det var noe forstyrrende med de bitene, ikke gode som Krokanrull, og smaken var ikke helt som melkesjokolade heller. Synes det har vært litt for ofte det siste året at melkesjokoladen (ren i rull eller plate) ikke smaker helt som den skal...

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia melkesjokolade med Daim og salt lakris var bare herlig! Nå elsker jeg både Daim og skikkelig salt lakris, så kanskje ikke så rart.

Sist gang jeg var i taxfree kjøpte jeg Toblerone med kokos. Vet egentlig ikke om den er ny, men god var den i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
Den 28. august 2016 at 10.11, Edie skrev:

Freia melkesjokolade med Daim og salt lakris var bare herlig! Nå elsker jeg både Daim og skikkelig salt lakris, så kanskje ikke så rart.

Sist gang jeg var i taxfree kjøpte jeg Toblerone med kokos. Vet egentlig ikke om den er ny, men god var den i alle fall!

Har Toblerone kommet ut med en kokos variant? Helsikken! Jeg fikk lyst på det men har ingen planer om å reise til utlandet. Sukk!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Premium Tranebær og pekan!! Den må jo være digg! Har dilla på pekan for tiden. Og mørk sjokolade er jeg også veldig glad i. 

Synes ikke det er nyheter når noe kommer i ny størrelse da... Det er juksenyheter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her er litt av det som kommer i høst :) http://www.kk.no/helse-kosthold-trening/her-får-du-en-smakebit-på-høstens-snacksnyheter-40384

Anonymkode: 56cf3...4ec

Jøss, det er selveste Ronja som har skrevet artikkelen jo! Hun har sikkert fått teste alt sammen uten å dele med noen! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.8.2016 at 17.16, venus_ skrev:

Ikke helt sikker på om alt dette er nytt nå, men jeg så Focaccia på rull (samme pakke som de der ferdige pizza-/paibunnene, Nå eller Fersk&Ferdig eller noe lignende?), Arla kremost og Japp med peanøttsmør. Kjøpte ingen av de, men tror jeg må teste den focacciaen en dag, selv om jeg foretrekker å lage det selv.

Focacciaen var ikke mye tjukkere enn en pizzabunn :( Ble litt skuffet.. Smaken var grei, men liker at focacciaen er mer luftig og stor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...