Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor nytt dette er, men Rema 1000  har fått Bonbon Råtne Fisk i løsvekt :o Jeg har drømt om søppeldynga i løsvekt i sikkert 15 år! 

28061.jpg

Endret av penny_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, penny_ skrev:

Jeg vet ikke hvor nytt dette er, men Rema 1000  har fått Bonbon Råtne Fisk i løsvekt :o Jeg har drømt om søppeldynga i løsvekt i sikkert 15 år! 

28061.jpg

For 20+ år siden hadde vi søppeldynga og masse annet fra bon bon i løsvekt. Skjønner ikke at de sluttet med det. Det gikk jo som hakket møkk (pun intended). Savner spesielt griseflaks og løse tenner, så håper de gjør et comeback også.

Her er en blogg med bilder av hva vi hadde før: http://snackstage.blogspot.no/2012/09/verdens-kuuleste-godteri.html

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Antlers skrev:

For 20+ år siden hadde vi søppeldynga og masse annet fra bon bon i løsvekt. Skjønner ikke at de sluttet med det. Det gikk jo som hakket møkk (pun intended). Savner spesielt griseflaks og løse tenner, så håper de gjør et comeback også.

Her er en blogg med bilder av hva vi hadde før: http://snackstage.blogspot.no/2012/09/verdens-kuuleste-godteri.html

Morsom blogg, nå må jeg lete etter de sitrondropsene som ingen andre enn jeg husker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, applestories skrev:

Morsom blogg, nå må jeg lete etter de sitrondropsene som ingen andre enn jeg husker!

Disse?

1826726-10-1399256216678.jpg

Det var et comeback med gamle drops i år eller i fjor, tror jeg, men kan ikke huske å ha sett sitrondropsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Antlers skrev:

Disse?

1826726-10-1399256216678.jpg

Det var et comeback med gamle drops i år eller i fjor, tror jeg, men kan ikke huske å ha sett sitrondropsen.

Nei, hadde det vært så enkelt :)

De jeg husker, og som var noe av det aller beste jeg visste, kom i en gul eske med muligens grønt blad eller bilde av sitron på. Esken hadde samme type lokk som sigarettpakker. Dropsene var hvite med fyll, de var litt store (mulig jeg bare syntes det siden jeg var liten), de var runde, men flate med liksom en "kant" på.. noe lignende som en ludobrikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Antlers skrev:

For 20+ år siden hadde vi søppeldynga og masse annet fra bon bon i løsvekt. Skjønner ikke at de sluttet med det. Det gikk jo som hakket møkk (pun intended). Savner spesielt griseflaks og løse tenner, så håper de gjør et comeback også.

Her er en blogg med bilder av hva vi hadde før: http://snackstage.blogspot.no/2012/09/verdens-kuuleste-godteri.html

Å... Kloakkslam husker jeg var kjempe godt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, penny_ skrev:

Jeg vet ikke hvor nytt dette er, men Rema 1000  har fått Bonbon Råtne Fisk i løsvekt :o Jeg har drømt om søppeldynga i løsvekt i sikkert 15 år! 

28061.jpg

Er du seriøs nå? 😨 Gjett hvem som må på rema i morgen 😂🙈 verdens beste drops! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs nå? 😨 Gjett hvem som må på rema i morgen 😂🙈 verdens beste drops! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Helt serr. :fnise: Har bare sjekket én butikk, men jeg tror det er den største her jeg bor.

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror råtne fisk kom tilbake ifjor en gang, husker jeg så det :) Jeg kjøpte også Ande-godteriet på nettet en gang ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, penny_ skrev:

Helt serr. :fnise: Har bare sjekket én butikk, men jeg tror det er den største her jeg bor.

Må sjekke alle rema butikkene i området jeg da 😂 👏🏼

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.google.no/search?q=freia+daim+salt+lakris&client=safari&hl=nb-no&prmd=imsvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_1uX47ZvOAhVLCSwKHY64C7wQ_AUIBygB&biw=1024&bih=729#imgrc=wnSxDvCFgtMALM%3A

 

noen som har prøvd denne?? (Bilde fra consuming.no. Googlesøk). For en rar kombinasjon! - må jo nesten testes.. 😂 

Flere enn meg som synes de siste melkesjokoladenyhetene fra Freia har vært skuffende? Bærfrisk, melkesjokolade med japp.. Ble aldri mer enn et kjøp av dem for min del. 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.google.no/search?q=freia+daim+salt+lakris&client=safari&hl=nb-no&prmd=imsvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_1uX47ZvOAhVLCSwKHY64C7wQ_AUIBygB&biw=1024&bih=729#imgrc=wnSxDvCFgtMALM%3A

 

noen som har prøvd denne?? (Bilde fra consuming.no. Googlesøk). For en rar kombinasjon! - må jo nesten testes.. 😂 

Flere enn meg som synes de siste melkesjokoladenyhetene fra Freia har vært skuffende? Bærfrisk, melkesjokolade med japp.. Ble aldri mer enn et kjøp av dem for min del. 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

Likte bærfrisk, jeg..japp liker jeg ikke, så styrer unna. Men jeg kan ikke spise sjokolade uansett noe mer da, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. juli 2016 at 23.01, applestories skrev:

Nei, hadde det vært så enkelt :)

De jeg husker, og som var noe av det aller beste jeg visste, kom i en gul eske med muligens grønt blad eller bilde av sitron på. Esken hadde samme type lokk som sigarettpakker. Dropsene var hvite med fyll, de var litt store (mulig jeg bare syntes det siden jeg var liten), de var runde, men flate med liksom en "kant" på.. noe lignende som en ludobrikke.

De husker jeg også! De var utrolig gode! Ja, det hadde vært comebacket sitt, det. :hjerter: 

Anonymkode: fff2e...c46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.google.no/search?q=freia+daim+salt+lakris&client=safari&hl=nb-no&prmd=imsvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_1uX47ZvOAhVLCSwKHY64C7wQ_AUIBygB&biw=1024&bih=729#imgrc=wnSxDvCFgtMALM%3A

 

noen som har prøvd denne?? (Bilde fra consuming.no. Googlesøk). For en rar kombinasjon! - må jo nesten testes.. 😂 

Flere enn meg som synes de siste melkesjokoladenyhetene fra Freia har vært skuffende? Bærfrisk, melkesjokolade med japp.. Ble aldri mer enn et kjøp av dem for min del. 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

Ja. Kjøpte den i Sverige i sommer og ble veldig glad når jeg så den kom til Norge :)

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. juli 2016 at 22.00, penny_ skrev:

Helt serr. :fnise: Har bare sjekket én butikk, men jeg tror det er den største her jeg bor.

Ikke og oppdrive på rema her i byn vist 😑 Typisk! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her smakt Maarud Sommerhjerter? Smaker det likt som Kims bamser salt? for de savner jeg skikkelig 

Anonymkode: db967...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 30.7.2016 at 20.55, AnonymBruker skrev:

https://www.google.no/search?q=freia+daim+salt+lakris&client=safari&hl=nb-no&prmd=imsvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_1uX47ZvOAhVLCSwKHY64C7wQ_AUIBygB&biw=1024&bih=729#imgrc=wnSxDvCFgtMALM%3A

 

noen som har prøvd denne?? (Bilde fra consuming.no. Googlesøk). For en rar kombinasjon! - må jo nesten testes.. 😂 

Flere enn meg som synes de siste melkesjokoladenyhetene fra Freia har vært skuffende? Bærfrisk, melkesjokolade med japp.. Ble aldri mer enn et kjøp av dem for min del. 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

Ja, den var faktisk veldig god 😊 ikke for mye miksa smaker heller. Nå elsker jeg alt med lakris i da. 

 

Bærfrisk er den eneste sjokoladen jeg aldri klarte å spise opp, syns den smakte mer frokost en kos... jappsjokoladen derimot er en stor favoritt her. Litt rart siden jeg ikke er glad i vanlig japp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke helt sikker på om alt dette er nytt nå, men jeg så Focaccia på rull (samme pakke som de der ferdige pizza-/paibunnene, Nå eller Fersk&Ferdig eller noe lignende?), Arla kremost og Japp med peanøttsmør. Kjøpte ingen av de, men tror jeg må teste den focacciaen en dag, selv om jeg foretrekker å lage det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/13/2016 at 17.16, venus_ skrev:

Ikke helt sikker på om alt dette er nytt nå, men jeg så Focaccia på rull (samme pakke som de der ferdige pizza-/paibunnene, Nå eller Fersk&Ferdig eller noe lignende?), Arla kremost og Japp med peanøttsmør. Kjøpte ingen av de, men tror jeg må teste den focacciaen en dag, selv om jeg foretrekker å lage det selv.

Ganske sikker på at jeg har testet den og at den ble veldig tynn og hard.. men kan være det var et annet merke altså.

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...