Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Den 22.5.2016 at 22.18, sofie777 skrev:

Endelig har jeg drukket Tropo denne helgen. Jeg trodde den skulle komme i 1,5 liter, men den kom bare i 0,45l. Kjedelig og dobbelt så dyrt, minst.

Jeg er oppvokst på Tropo, og den smaker ikke som tidligere, føler den er mye søtere blitt, var mer syrlig og frisk før..
Og den var mye bedre på glassflaske..

Endret av Haugenjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Mynona skrev:

Kom det noen matnyheter denne gang? Eller var det stort sett godteri, drikke og yoghurt/rømme-greier? 

Fersk rosa-lilla grønnsakspasta fra Toro har jeg sett, og Grandiosa og Big One har som vanlig en ny hver. Leverpostei fra Stabburet. Og så kom det sikkert noen grillnyheter. Ellers kan jeg ikke si jeg har lagt merke til noe nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, applestories skrev:

Fersk rosa-lilla grønnsakspasta fra Toro har jeg sett, og Grandiosa og Big One har som vanlig en ny hver. Leverpostei fra Stabburet. Og så kom det sikkert noen grillnyheter. Ellers kan jeg ikke si jeg har lagt merke til noe nytt..

Har ikke lagt merke til noe jeg heller. Men det er jo ikke sikkert at det er kommet noen nytt i mine nærbutikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.5.2016 at 5.54, MarianneE skrev:

Den nye kroneisen "Fri" som er gluten og laktosefri... Har ikke spist is med kjeks på 15 (?) år så den smakte nydelig! 

Samme her! Syns den var helt fantastisk på smak! Og stort pluss for prisen (65,- for 4 stk på Coop), noe jeg syns ikke er så verst med tanke på at den er gluten- og laktosefri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.4.2016 at 19.27, evt skrev:

Fant Zeroh Hvit te og litchi på butikken i dag. Noen som har smakt?

Jeg har smakt, og tilogmed rukket å lage gele av den. Blodappelsin, denne, og fun light sin med guarana(?) er mine nye saftfavoritter! Men geleen ble litt smakløs.

Den 29.4.2016 at 1.16, applestories skrev:

Tipper at denne ikke får så lang levetid. De som har sett den i butikkhyllene skjønner nok hvorfor :)

Åh, jeg synes disse grønsakspastaene er geniale! Hva er galt med de med rotgrønnsaker?

Den 30.4.2016 at 21.26, AnonymBruker skrev:

Altså, er det noen som har funnet kick med Pære og citrus noen sted?! Kick er jo min store godisfavoritt, ser for meg at denne er kjempegod. Men finner den ingen steder :/ Ikke på vanlige butikker, bensinstasjoner eller kiosker.. 

Anonymkode: 13fff...c5f

Jeg har smakt denne, og synes den var veldig god. Men den kommer likevel ikke høyere enn 3. Plass, med den rosa på topp og den svarte/gule på andre plass.

Den 11.5.2016 at 21.39, applestories skrev:

Jalapeno - det blir så fort mugg på eskene hos meg, så jeg foretrekker tube. Vet du om magerost smaker det samme som den vanlige på tube?

Kesam - hvordan spiser du dette? Har et beger (uten smak) stående, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Hvordan bruker du de med smak?

Jalapeno mager er veldig god synes jeg. Tror den smaker omtrent likt som den vanlige med mer kcal. Men det smaker naturligvis ikke sterkt i det hele tatt, det kan naturligvis ordnes ved å putte oppi litt finhakket chili😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, HemmeligBruker skrev:

 

Åh, jeg synes disse grønsakspastaene er geniale! Hva er galt med de med rotgrønnsaker?

 

Form og farge.

Sier ikke at det er noe galt med den, men tror bare ikke den kommer til å vare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes ikke kjøttkakene på boks fra trondheims mer?

Anonymkode: 62ef0...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye dream pinneisen med sitron idag og fy fader så god den var! Nesten en erstatning for splitt-isen som jeg savner sånn. Kommer til å spise masse av denne i sommer og håper den blir en stayer på iskartet! :spise: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett melkerull med oreo, men ikke smakt enda

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt de nye isene fra Diplomis som heter Wanted? Nettopp spist en hel boks med Wanted Douglas, den med biter av kakedeig og sjokolade. 100000 ganger bedre enn den fra Ben & Jerrys. 

Anonymkode: 5f072...b9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så etter den i dag siden jeg så en reklame for den, men fant den ikke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.5.2016 at 23.01, applestories skrev:

Form og farge.

Sier ikke at det er noe galt med den, men tror bare ikke den kommer til å vare :)

Huff de så ekle ut, som larver av noe slag...

Anonymkode: 86db9...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
1 time siden, Zzyzx skrev:

Jeg så etter den i dag siden jeg så en reklame for den, men fant den ikke... :(

Så den på en Bunnprisbutikk her. 

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff de så ekle ut, som larver av noe slag...

Anonymkode: 86db9...cec

Det ser jo bare ut som helt vanlig pasta som er rødfarget. 

Anonymkode: 1881a...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser jo bare ut som helt vanlig pasta som er rødfarget. 

Anonymkode: 1881a...5bd

Ok. Allikevel synes jeg det så ekkelt ut.

Anonymkode: 86db9...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt de nye isene fra Diplomis som heter Wanted? Nettopp spist en hel boks med Wanted Douglas, den med biter av kakedeig og sjokolade. 100000 ganger bedre enn den fra Ben & Jerrys. 

Anonymkode: 5f072...b9a

Hvor selges de og hva er prisen for en boks? :) Ser at de kun inneholder omkring 230 kalorier per 100 gram!

Hva er forskjellen på chuck calypso boy coco og douglas cookie doug vanilla? 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kesam med bringebær var kjempegod! Skal bestille meg frysetørket bringebær så skal det erstatte Flowen fra Synnøve. Mye billigere og like godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt de nye isene fra Diplomis som heter Wanted? Nettopp spist en hel boks med Wanted Douglas, den med biter av kakedeig og sjokolade. 100000 ganger bedre enn den fra Ben & Jerrys. 

Anonymkode: 5f072...b9a

De så gode ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor selges de og hva er prisen for en boks? :) Ser at de kun inneholder omkring 230 kalorier per 100 gram!

Hva er forskjellen på chuck calypso boy coco og douglas cookie doug vanilla? 

Anonymkode: 0ba5a...504

Kan trykke på isboksene her for å lese om smakene: http://shameless-six.no/?gclid=CPHstva9hs0CFWKzcgodQ0sCCg 

Så gode ut, tror jeg skal teste noen av dem når jeg finner dem i en butikk :) Elsker salt karamell-is fra haagendaz så må iallfall prøve salt karamell-varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...