Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Eske skrev:

Gjør det, jeg elsker både lime og bringebær! Lime er helt fantastisk, deilig og syrlig og fin både alene og til jordbær!

Nå har jeg imidlertid smakt jordbær og rabarbra, og den likte jeg ikke noe særlig. Synes den hadde smak av syntetisk jordbæryoghurt, noe jeg kunne levd med, men ettersmaken var feil på et vis. 


Har fortsatt ikke funnet Japp med peanøttsmør da, hvor har dere andre funnet den? 

Japp er funnet på Kiwi og joker 

Anonymkode: bc83e...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smørbukk bites er funnet på joker

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant laktosefri fetaost fra Arla i dag :) god var den også 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de slutte å selge ben&jerry's i Norge? Måtte dra på 5(!) ulike butikker før jeg fant et svært magert utvalg :icon_frown: Vet at det er eksamenstid, men så stor etterspørsel kan det da ikke være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12.5.2016 at 16.53, Eske skrev:

Gjør det, jeg elsker både lime og bringebær! Lime er helt fantastisk, deilig og syrlig og fin både alene og til jordbær!

Dette var godt; kesam med lime sammen med jordbær og kiwi! Takk for tips :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffa over JApp med peanøtsmør. Det smakte ikke peanøt i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
3 timer siden, Mynona skrev:

Ble skuffa over JApp med peanøtsmør. Det smakte ikke peanøt i det hele tatt. 

Jeg også. Hadde store forventninger og ble glad da jeg endelig fant den. "Peanut Butter," stod det på pakken. Da jeg kom hjem og snudde den stod det "peanut butter flavoured..." Altså er det bare Japp-skum med peanøttsmørsmak. Skikkelig skuffet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.5.2016 at 23.46, applestories skrev:

Dette var godt; kesam med lime sammen med jordbær og kiwi! Takk for tips :)

Så bra! Jeg har jordbær i kjøleskapet, nå angrer jeg på at jeg ikke har Kesam Lime... :P 

Den 21.5.2016 at 14.00, Mynona skrev:

Ble skuffa over JApp med peanøtsmør. Det smakte ikke peanøt i det hele tatt. 

Fillern.. 

Den 21.5.2016 at 17.39, Emera skrev:

Jeg også. Hadde store forventninger og ble glad da jeg endelig fant den. "Peanut Butter," stod det på pakken. Da jeg kom hjem og snudde den stod det "peanut butter flavoured..." Altså er det bare Japp-skum med peanøttsmørsmak. Skikkelig skuffet! 

Åååhh nedtur :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg drukket Tropo denne helgen. Jeg trodde den skulle komme i 1,5 liter, men den kom bare i 0,45l. Kjedelig og dobbelt så dyrt, minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 13.5.2016 at 12.39, Fredsmegleren skrev:

Skal de slutte å selge ben&jerry's i Norge? Måtte dra på 5(!) ulike butikker før jeg fant et svært magert utvalg :icon_frown: Vet at det er eksamenstid, men så stor etterspørsel kan det da ikke være..

Tror ikke det, Kiwi butikken her har akkurat tatt inn noen typer i sortimentet sitt. De har aldri hatt det før nå.

Meny hadde fortsatt stort utvalg forrige uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Eske skrev:

Så bra! Jeg har jordbær i kjøleskapet, nå angrer jeg på at jeg ikke har Kesam Lime... :P 

Fillern.. 

Åååhh nedtur :( 

Men jeg har lagt min elsk på den jappen ;)

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heller ikke Jappen, den siste halvdelen har ligget på bordet i over ei uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvde drømmelett i helga og ble imponert. Smakte rømme og var ganske fast. Denne erstatter rømmekolle for meg som jeg synes er for rennende og for lite smak av rømme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.5.2016 at 12.00, Fortunatus skrev:

Prøvde drømmelett i helga og ble imponert. Smakte rømme og var ganske fast. Denne erstatter rømmekolle for meg som jeg synes er for rennende og for lite smak av rømme.

 

Enig. Den var kjempegod! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom det noen matnyheter denne gang? Eller var det stort sett godteri, drikke og yoghurt/rømme-greier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...