Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Prior har kommet med pølsekuler og utbeina kyllinglår. Så også noen frosne gryter, tikka masala og en til som var indisk. Ferdig bursdags-sjokoladekake så jeg i frysedisken. Det har også kommet noen tapasprodukter, tror de var fra Prior de og.

Ser på bildet i linken over at tapasproduktene er fra Fjordland. Noen som vet hva nyheten fra Sørlandschips er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i rimi kundeavisen så var det bilde. Gå på www.rimi.no og se!! Det var noe med nøtter og bananer. selvfølgelig ingenting på hjemmesidene deres, men de er blant "verstningene" i å ikke oppdatere produktinfo. Det er teit. Jeg er overbevist om at man taper inntekt på det. Vet man ikke om noe, så går man heller ikke å ser etter det. Hvis man tilfeldigvis er innom for å lese om noe man vet at finnes, og leser om en nyhet, så vil ihvertfall jeg se etter det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i rimi kundeavisen så var det bilde. Gå på www.rimi.no og se!! Det var noe med nøtter og bananer. selvfølgelig ingenting på hjemmesidene deres, men de er blant "verstningene" i å ikke oppdatere produktinfo. Det er teit. Jeg er overbevist om at man taper inntekt på det. Vet man ikke om noe, så går man heller ikke å ser etter det. Hvis man tilfeldigvis er innom for å lese om noe man vet at finnes, og leser om en nyhet, så vil ihvertfall jeg se etter det!!

Ser spennende ut. Bananchips dyppet i yoghurt, paranøtter og peanøtter dyppet i melkesjokolade og cashewnøtter drysset med sort pepper og havsalt(tror jeg, var litt vanskelig å se hva der sto :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, vanskelig å se! Men da vet jeg ihvertfall at de finnes. HJemmesidene sier ikke en dritt. Hjemmesiden sa aldri en dritt om Peppes-smaken heller. Den er det jaggu mange som aldri hørte om! (Den er visst i vanlig salg mange steder enda). Bare søk på sørlandschips med peppes pizza smak, den finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt den nye jappeb med hasselnøtter og den har blitt min nye favoritt. Og jeg som ikke spiser vanlig japp til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så i Prix sin kundeavis at Kims kommer med et potetgull med smaken rømme og pepper, men tror ikke de har fått det i min butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor Bugg kommer til å selges?

Dette lurer jeg også på! Men jeg innbiller meg at de vil bli solgt på litt bedre matbutikker som ICA Maxi, Meny, Centra (?), Ultra og de butikkene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt den nye jappeb med hasselnøtter og den har blitt min nye favoritt. Og jeg som ikke spiser vanlig japp til vanlig.

Da må jeg smake den, for jeg spiser heller ikke vanlig Japp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Spar og handlet i dag, kjøpte en ny type extradrops, tror det var drops i alle fall og en läkerol med ny smak. Så også at de hadde poser med sukkerfri bugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står ingenting på sidene men dette er et veldig aktuelt spørsmål for meg så jeg mailet dem. Skal nemlig reise vekk fra torsdag-onsdag så lite vits å hamstre evig med nye ting... billig eller ei. da får jeg heller hamstre der jeg skal om noen vil ha der!

jeg var på meny og rimi, rimi så jeg INGENTING nytt på :S.

Fikk tak i Sørlandschips krydrete cashewnøtter, GUD FOR EN LITEN POSE. Jeg så dem nesten ikke. Gikk nesten i lomma jo. Ikke så små som disse avlange nøtteposene som henger med kassen, men små var de. sto for seg selv i ei hylle med noe annet nytt..

Veldig god den blandingen, men litt mye "snusk" i posen, for oss som leser på sånt. Kunne vært mer krydder og mindre smaksforsterkere, men de smakte ikke "rart" og jeg ble ikke dårlig. Det er mest et prinsipp for meg, at klarer man ikke en god smak uten bruk av slikt så er det for dårlig.. Uansett, jeg husker ikke prisen men det ble 19,5 eller noe MED 30% rabatt. For den lille posen så holdt 20 kr igrunn ganske lenge..

Hvorfor er det også komt en SVÆR melkesjokolade med kvikk lunsj? Jeg hater freia. Jeg vil SMAKE noe ikke, ikke kjøpe 3 kg og ha liggende til det råtner. Altfor store. Det finnes en 100grams bar av den, og nå finnes det også en 70 gramsbar eller noe av nidar bergene melk, som jeg også syntes var gigantisk. Den lille kom nå nettopp tror jeg, for den var ikke der fra starten av.

Så ble det også litt tapas til middag: biffkjøttet var veldig godt, MEN jeg ble satt ut da jeg så det ferdig: SÅ SMÅ BITER!! Potetene var også veldig gode, greit å dra med seg om man vil ha noe litt krydret og kjapt. (f eks impulsshopping etter jobb :P)

Husker heller ikke pris her, men jeg syntes det var litt mye med rundt 30-40 kr per eske, så skal man ha 3-4 til en middag for 2-3 sto det... men hei, det er ferdigmat. lag det selv om du skal klage over pris, sier nå jeg.

hmm det var vel i grunn det jeg kjøpte. Jeg så disse nye kjeksene DOTT eller hva de heter, :P, ooog YT.

Men her dreit Meny seg ut og det hang IKKE pris på de varene... alt annet i samme hylle var godt priset med 30% lappen også.

vet jeg ikke pris, så frister det ikke..

Og for å svare de som synes YT virker som kopi av noe annet: 3 fjortisser foran meg "hæ er ikke det der bare god morgen skogsbær da? er det ny pakke på den?" men hun ene skrøt av drikkejogurtene eller hva det er, de var visst gode, så jeg tror de kjøpte. Prøver når jeg ser pris. Ting som er markedsført som VELDIG SUNT OG NYTTIG koster gjerne flesk...

(prior lårstykker kostet 60-70 kr for 250 eller 350 gram...)

Så også prior crispy wings, er det kun den igjen nå altså? Jeg gråter... de var jo så gode de andre... den indiske og den franske åt jeg mye av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller ned på YT nå, den kostet visst nesten 20 kr. Men den virket fristende, og var da ganske ok på smak. Dette er jogurtdrikken med bringebær og tranebær. Og dette var kiwi, så man må jo bare anta at dette er normalpris (siden meny ofte har noen kr dyrere på mange ting). God nok til å kjøpe igjen (jeg drikker enormt sjeldent brus, er jeg ute og er tørst så blir det vann, juice eller melkeprodukter. melkeprodukter gir meg da litt energi uten for mye sukker, og er ofte førstevalget).

Fant også en musli før idag, kan det være AXA tro? Med masse bær i står det. Prøver til frokost.

Kiwi hadde også Solo Sitron, den inneholder sitron litt appelsin og sukker (for de som lurte på det). Ikke smakt, blir neppe kullsyre før sovetid... (luft i magen :P).

Og siste gladnyhet: SKYR UTEN KUNSTIG SØTNING. Den heter Skyr Smoothie, og er naturell. Skal jeg da ha i bær selv? Fattet ikke helt produktet jeg, men da har jeg altså ikke smakt de andre Skyr pga dritten de har i dem. Kanskje jeg skal kombinere skyr og musli til frokost da :P det må jo bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Og siste gladnyhet: SKYR UTEN KUNSTIG SØTNING. Den heter Skyr Smoothie, og er naturell. Skal jeg da ha i bær selv? Fattet ikke helt produktet jeg, men da har jeg altså ikke smakt de andre Skyr pga dritten de har i dem. Kanskje jeg skal kombinere skyr og musli til frokost da :P det må jo bli bra.

Så bra, syns det var utrolig skuffende at alle de andre skyr'ene inneholdt kunstige søtstoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skyr har visst solgt som bare juling, men jeg vil tro de også har fått mye "murring" fra oss som ikke vil ha kunstig søtede produkter. Det er ikke ofte man ser frasen "ingen kunstige søtningsmidler" på ting, synes jeg, selv om man ser det oftere og oftere. Så det virker jo som de vil "gni det inn" at vi også har fått en vi kan drikke nå.

Har den en ok smak og ok konsistens, så kanskje jeg lager mer smoothier framover. Det er veldig godt, jeg er bare lat. Men den kostet 22 kr tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kim_*

Bare dritt, prossesert, fullt av tilsettningsstoffer, msg og annen dritt.

Kan vi ikke bare få helt enkle produkter med fokus på kvalitet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dritt, prossesert, fullt av tilsettningsstoffer, msg og annen dritt.

Kan vi ikke bare få helt enkle produkter med fokus på kvalitet??

Jeg er helt enig med deg i at veldig mange av de "nye produktene" som lanseres havner i en av kategoriene snop, snacks, eller "ferdigmat fullt av tilsetningsstoffer" - men det er vel det folk kjøper, da, kanskje? Hvis etterspørselen etter sunne (økologiske?) kvalitetsprodukter uten en mengde tilsetningsstoffer hadde vært større, så hadde det muligens blitt lansert flere nye produkter av den typen også - får man tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dent har kommet med ny sukkerfri (men inneholder aspartam) tyggedrops. Jeg har sett Sour og Fizz, første var skuffende, samme gamle bringebærsmaken men med noe sukkerstrøgreier utenpå, andre var god! Lakris og pære, også med sånn sukkerstrø på. Mmm! Og Truly-serien har fått ny type lakris med samme konseptet (altså strø på). Den var kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...