Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest elsker nye ting

Jeg vet Tine har oppdatert sine sider www.tine.no, med "produktnyheter". nye stratos og ny melkesjokolade med kvikklunsj og salt har vel de fleste også sett?

http://www.handelsbladet.no/ lister noe av det nye, men ikke veldig detaljert. Tapas fra Fjordland? Har noen sett den f eks?

La oss lage en ny tråd slik vi hadde i fjor, med alt nytt :D Jeg vil på jakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Tine har en ny "sports- og energiserie" som kalles YT.

Ved første gjennomlesning ser det litt ut som keiserens nye klær, da de vitterligen har hatt noen av produktene under andre navn før.

Endret av Spinell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Tine har en ny "sports- og energiserie" som kalles YT.

Ved første gjennomlesning ser det litt ut som keiserens nye klær, da de vitterligen har hatt noen av produktene under andre navn før.

Jeg kan da ikke huske noe slikt fra dem, så jeg vurderer å smake på dem. Jeg drikker sjeldent brus, så dette blir da en "noe å drikke mens man er ute"-drikke for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan da ikke huske noe slikt fra dem, så jeg vurderer å smake på dem. Jeg drikker sjeldent brus, så dette blir da en "noe å drikke mens man er ute"-drikke for meg..

Den var ikke noe god..

Nye stratos med hvit sjokolade derimot - nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell
Jeg kan da ikke huske noe slikt fra dem, så jeg vurderer å smake på dem. Jeg drikker sjeldent brus, så dette blir da en "noe å drikke mens man er ute"-drikke for meg..

Jeg er heller ikke negativ til produktene, og kommer sikkert til å prøve både det ene og det andre. Vedr keiserens nye klær tenker jeg særlig på YT skogsbæryoughurt. Den er jo mistenkelig lik God Morgen-youghurt med skogsbær. Og bortsett fra holdbarhet i romtemperatur kan da restitusjonsdrikk kakao neppe være stort annet enn sjokolademelk i ny kartong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Ja jogurtene såg mistenkelige ut... men jeg eter sjeldent tine jogurt uansett pga alle smaker oversukret og full av ekkel vanillin. men når det gjelder drikkene så er det jo faktisk mer frukt enn sukker, og det er jaggu ikke ofte fra tine!! kakaogreia er kanskje derfor også litt "sunnere" enn sjokomelk? skal være innholdfortegnelser på alt på sidene der, bare å lete og sammenligne.

Nå ser jeg at det er oppdatert så vidt ang tapasen til fjordland, DETTE må jeg se etter!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell
Jeg så Solo med sitronsmak på butikken i dag. Er dette noe nytt?

Ja, den er ny. Ringnes har kommet med Solo Sitron og Pure Rush Pink Grapefruit i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

solo sitron!! Og Pure Rush, det er SOBE-serien? Liker den røde veldig godt, men grapefrukt er bittert... tror jeg står over den...

Fanta skal også komme med saft, forresten. Er også på vei ut i butikkene nå. Finner på linken i førsteinnlegget mitt, handelsblandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom en kiosk i dag og så Japp med en eller annen slags nøtt. (Klarer ikke å huske hvilken)

Er den ny, eller er det bare jeg som ikke følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Solo Sitron i dag, og jeg synes den var veldig søt og klissete og smakte "fake".

Så også Fjordland Tapas, men synes ingen av de så noe fristende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet Tine har oppdatert sine sider www.tine.no, med "produktnyheter". nye stratos og ny melkesjokolade med kvikklunsj og salt har vel de fleste også sett?

http://www.handelsbladet.no/ lister noe av det nye, men ikke veldig detaljert. Tapas fra Fjordland? Har noen sett den f eks?

La oss lage en ny tråd slik vi hadde i fjor, med alt nytt :D Jeg vil på jakt!

Wow!! :helen: dette var jeg ikke klar over! Bugg og Stratos med hvit sjokolade?? :hoppe: Fikk lyst til å reise på butikken med en gang jeg!

Er disse varene tilgjengelig i vanlige matvarebutikker eller må man i kiosker for å kjøpe dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt melkesjokolade med kvikk lunsj og stratosen på narvesen, og de har vært i salg ei stund. Så da er det en viss sjanse for at de allerede er på DIN kiosk, eller kanskje i matbutikker. Jeg har ikke sett etter (handletur i sverige i jula, har hatt nok av godteri... :P)

nye japp fant jeg på mix. Det er alt jeg vet.

Og hva sier dere til dette her: http://meny.no/Tema-med-Menykokken/Varslippet/

gjett hvem som skal på meny i morgen :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine- produkter er tilgjengelige i matvare butikker. jeg likte ikke sportsdrikken med eple og mandarin, den smaker som utvannet imsdal fruktvann så med andre ord ennå mindre fruktsmak. likevel har den 3,8g karbohydrater. restitusjonsdrikken med sjokosmak smaker mer som iskaffe. ,mellommåltid med banan var ganske god, den kan anbefales på en travel hverdag når man er lei av å spise go morgen yoghurt og vil ha noe nytt. selve yt yoghurten rakk jeg ikke smake på mannen min hadde spist den opp igår. generelt synes jeg at den serien har litt sånn rar "sunn matavre" smak men alle produkter inneholder endel karbohydrater så jeg er skeptisk til hvor sunne de egentlig er selv om den serien skal forbindes med trening og sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den tacogryta så jeg forresten på Rema 1000 på lørdag, men jeg tenkte ikke noe spesielt over det. Skjønte jo at den var ny, men trodde ikke det ville komme SÅ mange nye matvarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke vet det, 1 feb og 1 sept er lanseringsdager hvert år. Og en dato på våren/sommeren jeg aldri husker, men diverse forumer gjør meg jo oppmerksom på det (og nå handelsbladet som jeg surfer på jevnlig).

1 feb virker som den største nå som jeg har fulgt med noen få år, og det er genialt siden det er bursdagen min også :) Jeg får masse nye ting å teste, jeg er helt svak for sånt, så da har jeg det veldig morro!! Skal definitivt på meny i morgen, men må styre meg litt... skal ete opp alt også, for jeg skal dra vekk for ei uke fra torsdag av.. og da eter ikke "mannen i huset" noe av det jeg kjøper, garantert (tapas og sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke vet det, 1 feb og 1 sept er lanseringsdager hvert år. Og en dato på våren/sommeren jeg aldri husker, men diverse forumer gjør meg jo oppmerksom på det (og nå handelsbladet som jeg surfer på jevnlig).

1 feb virker som den største nå som jeg har fulgt med noen få år, og det er genialt siden det er bursdagen min også :) Jeg får masse nye ting å teste, jeg er helt svak for sånt, så da har jeg det veldig morro!! Skal definitivt på meny i morgen, men må styre meg litt... skal ete opp alt også, for jeg skal dra vekk for ei uke fra torsdag av.. og da eter ikke "mannen i huset" noe av det jeg kjøper, garantert (tapas og sånt).

:helen: for tipset!! :) Og gratulerer så mye med dagen din i dag! :gratulerer:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prior har kommet med pølsekuler og utbeina kyllinglår. Så også noen frosne gryter, tikka masala og en til som var indisk. Ferdig bursdags-sjokoladekake så jeg i frysedisken. Det har også kommet noen tapasprodukter, tror de var fra Prior de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...