Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Propud med kokosbolle er sikkert ikke ny men det er første gang jeg ser den i en matbutikk. Den var god. Smakte ikke så mye kokosbolle, men hadde tydeligere smak av sjokolade enn den som faktisk er med sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, toothfairy skrev:

Propud med kokosbolle er sikkert ikke ny men det er første gang jeg ser den i en matbutikk. Den var god. Smakte ikke så mye kokosbolle, men hadde tydeligere smak av sjokolade enn den som faktisk er med sjokolade.

Heter den kokosbolle i Norge? 

Kjøpte den i Sverige for et par år siden, og da het den chokladboll - som, selv om det ser litt slik ut, ikke er det samme som kokosbolle :D

God er den i hvertfall :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Skelly skrev:

Leser på Facebook at det er veldig mange som ikke finner den sjokolade og kaffemelka. Finner den ikke jeg heller her. Lurer på hvorfor den skal være så vanskelig å oppdrive.

Jeg fant den på Meny 

Anonymkode: ea984...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Titania skrev:

Heter den kokosbolle i Norge? 

Kjøpte den i Sverige for et par år siden, og da het den chokladboll - som, selv om det ser litt slik ut, ikke er det samme som kokosbolle :D

God er den i hvertfall :nori:

Aaah! Konkluderte litt vel raskt der. Sikkert på grunn av det avbildede kokosstrøet på boksen 😅 Da er det plutselig ikke så himla rart likevel. Takk for oppklaring, det var chokladboll jeg mente ja :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Skelly skrev:

Leser på Facebook at det er veldig mange som ikke finner den sjokolade og kaffemelka. Finner den ikke jeg heller her. Lurer på hvorfor den skal være så vanskelig å oppdrive.

Jeg fant den på Coop Obs i Tromsø. 

Anonymkode: 02b6d...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt Hoff potetsalat med cheddar? Er så usikker på om potesalat med ost er godt. 

Anonymkode: 4df41...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Skelly skrev:

Leser på Facebook at det er veldig mange som ikke finner den sjokolade og kaffemelka. Finner den ikke jeg heller her. Lurer på hvorfor den skal være så vanskelig å oppdrive.

Jeg spurte dem i helga. Verken Rema eller Extra har, men disse er pålagt å ha dem (selv om «min» Kiwi ikke har den enda..):

0B90F162-28F3-4008-B41A-D3C7B4F6B55F.thumb.jpeg.0767efba79f9d64738365f730cf597a0.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Smoothiebowl mango smakte ikkje godt. Åt den opp i går for eg var utrulig svolten. Den var bitter og ekkel.

Kjæresten kjøpte poppa søtpotet. Eg smakte ett flak og vi kasta den, smakte jo overhode ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Eske skrev:

Jeg spurte dem i helga. Verken Rema eller Extra har, men disse er pålagt å ha dem (selv om «min» Kiwi ikke har den enda..):

0B90F162-28F3-4008-B41A-D3C7B4F6B55F.thumb.jpeg.0767efba79f9d64738365f730cf597a0.jpeg

Har sett på obs, mega og kiwi. Rart de ikke har den hvis de er pliktige. Nesten så jeg lurer på om det er noe galt med den. Får prøve Meny neste gang jeg handler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skelly skrev:

Har sett på obs, mega og kiwi. Rart de ikke har den hvis de er pliktige. Nesten så jeg lurer på om det er noe galt med den. Får prøve Meny neste gang jeg handler :)

jeg så de på Coop  mega :)

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skelly skrev:

Har sett på obs, mega og kiwi. Rart de ikke har den hvis de er pliktige. Nesten så jeg lurer på om det er noe galt med den. Får prøve Meny neste gang jeg handler :)

Ja, jeg synes også det er rart, så ny er den jo ikke lengre. Men min Kiwi hadde ikke en gang hørt om den, men jeg fortalte at de skulle hatt den og de sa at da kommer den nok på en leveranse i nærmeste fremtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett de nye Tine melkene på noen kiwi. Men coop mega og joker har jeg sett de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den kaffe og sjokolademelken på meny :D, det blir spennende å prøve til frokosten i morgen.

Prøvde også en slik smothie bowl. Den røde. Nja. Den var nå helt Ok, men tror jeg kunne klart bedre selv.

Endret av Skelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte smoothie bowl med blåbær. Ingen her i huset likte den, så den havna i søpla.

Knekkebrød med rødbete var skikkelig godt. Det med gulrot ble litt for søtt, men kan funke som en slags dessert med søtt pålegg på ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt Hoff potetsalat med cheddar? Er så usikker på om potesalat med ost er godt. 

Anonymkode: 4df41...da7

HELT jævlig. Den andre nye de har var heller ikke god.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill Bringebær: Nydelig, blir definitivt gjenkjøp! :hjerte:

Skyr Bringebærmousse: Smaken var kjempegod helt til ettersmaken kom - å tenke oppkast er ikke positivt.. :rolleyes: Har en til + den med smak av mango og pasjonsfrukt, så spørs ikke om jeg må spe på med noe annet for få det ned. Blir antageligvis ikke gjenkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Den nye saften til zeroh (orange and golden berries), var veldig god, frisk i smaken.

Den har jeg ikke sett, høres skikkelig god ut!

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har jeg ikke sett, høres skikkelig god ut!

Anonymkode: cde01...fd9

Jeg kjøpte den på Coop OBS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Haugenjenta skrev:

Vill Bringebær: Nydelig, blir definitivt gjenkjøp! :hjerte:

Skyr Bringebærmousse: Smaken var kjempegod helt til ettersmaken kom - å tenke oppkast er ikke positivt.. :rolleyes: Har en til + den med smak av mango og pasjonsfrukt, så spørs ikke om jeg må spe på med noe annet for få det ned. Blir antageligvis ikke gjenkjøp. 

Åh, trodde det var preggohjernen min som kødda med smaksløkene, for jeg måtte gi meg etter et par skjeer pga ettersmaken av oppkast. Mannen min overtok de og kjente ikke denne ettersmaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...