Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

På 14.3.2018 den 12.45, Lady Lovelylocks skrev:

Hvor finner dere Fanta Zero med grapefrukt? 

Gikk forbi dem på Spar i dag, og har sett den i flere Coop-butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært innom Coop Extra, Spar og Rema og finner ikke den kaffe- og kakaomelka dere snakker om :( Fant den med bringebær på Rema, bare. 

Anonymkode: 73286...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte melka med bringebærsmak og med kaffe og kakao i dag. Syntes det var for lite bringebærsmak av den ene og den andre var også litt smakløs og bitter. 

Anonymkode: 6f7ef...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, applestories said:

Noen som har smakt disse? Vurderer å prøve neste uke, men usikker på om jeg skal kjøpe to av den med tomat, eller en av hver...

ovnsbakt_tomat470x300.png.2675306e6dee3cb30946be6467e9cba9.pngovnsbakt_bladspinat_470x300.png.086f0d35f5557fe61c2c482b011c2363.png

Jeg har smakt den med bladspinatsaus. Syntes det var lite smak (vanligvis synes jeg slike ting fort kan bli for salte), og hadde vel sett for meg noe litt mer fancy enn en flat blokk med fisk.

Jeg kunne fint spist det igjen om jeg fikk det servert, men det blir ikke gjenkjøp. Helt grei smak på selve fisken, og sausen blir tykk og fin - det ble bare i overkant tamt for meg. Kanskje det er mer futt i den med tomat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, applestories skrev:

Noen som har smakt disse? Vurderer å prøve neste uke, men usikker på om jeg skal kjøpe to av den med tomat, eller en av hver...

ovnsbakt_tomat470x300.png.2675306e6dee3cb30946be6467e9cba9.pngden nederste så jo veldig god ut.

 

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2018 den 17.58, AnonymBruker skrev:

Har de så lang holdbarhet da? 

Synes for øvrig 27 kr for en kartong melk var i øverste laget.

Anonymkode: cde01...fd9

Jeg har ikke kjøpt alle på en gang - men kjøpt ny når de ble oppdrukket.... :blush: (Men den er laktoseredusert så ja, den har uansett veldig lang holdbarhet. Ikke det at den rekker å bli dårlig hos meg....) 
 

20 timer siden, sofie777 skrev:

Hubbard kylling er vel ny. Det selges ihvertfall på Rema 1000, billig er det også :)

Vi smakte kyllingvingene, 29 kroner for 500 gram (og attpåtil halv pris med Æ-appen for et par uker siden), både billig og godt :) 
 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg vært innom Coop Extra, Spar og Rema og finner ikke den kaffe- og kakaomelka dere snakker om :( Fant den med bringebær på Rema, bare. 

Anonymkode: 73286...d34

Jeg har kun funnet den på Spar og Bunnpris. Skal høre med Remaen min om de kan ta den inn, håper den er valgfritt sortiment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Eske skrev:

Jeg har ikke kjøpt alle på en gang - men kjøpt ny når de ble oppdrukket.... :blush: (Men den er laktoseredusert så ja, den har uansett veldig lang holdbarhet. Ikke det at den rekker å bli dårlig hos meg....) 

:fnise: Da skjønner jeg.

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
23 hours ago, applestories said:

Noen som har smakt disse? Vurderer å prøve neste uke, men usikker på om jeg skal kjøpe to av den med tomat, eller en av hver...

ovnsbakt_tomat470x300.png.2675306e6dee3cb30946be6467e9cba9.pngovnsbakt_bladspinat_470x300.png.086f0d35f5557fe61c2c482b011c2363.png

Jeg og min kjære har smakt på begge to og det er uten tvil den med tomat som er kanongod. Rar smak på den andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Jeg og min kjære har smakt på begge to og det er uten tvil den med tomat som er kanongod. Rar smak på den andre. 

Pst. Begge har tomat... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
15 minutter siden, sofie777 said:

Pst. Begge har tomat... :)

Riktig observert! Mente den med italiensk saus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Jeg og min kjære har smakt på begge to og det er uten tvil den med tomat som er kanongod. Rar smak på den andre. 

Var det jeg regner med - den andre ser jo litt rar ut.

Merk.. da jeg sto ved kjøledisken ble det allikevel en av hver, så slipper jeg å tenke mer på det :)

Godt å høre at den som ser god ut er det også - da håper jeg den faller i smak her også!

(Måtte forresten sjekke næringsinnholdet - kanskje jeg kunne argumentere med at den grønne er "sunnere". Det hjalp ikke i forhold til kalorier ihvertfall - 127 per 100 gram mot 81 i den røde. Ble nesten litt skuffet på spinatens vegne..)

 

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh. Av en eller annen grunn forventet jeg litt sånn milkshake-smak fra melka med bringebær. Ble tålig skuffet kan man si :fnise: Æsj

Anonymkode: 2291e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakt cider med jordbær og pepper. Litt usikker. Blir ikke gjenkjøp, men den var ikke vond heller 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant Fanta Zero Grapefrukt i Sverige. Den luktet mer enn den smakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den bringebærmelka er super god! Tror ikke det er meningen at det skal smake så sterkt. Blir litt som å drikke farris med smak fremfor en brus (som har mye smak). Altså at det er mer essens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leser på Facebook at det er veldig mange som ikke finner den sjokolade og kaffemelka. Finner den ikke jeg heller her. Lurer på hvorfor den skal være så vanskelig å oppdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Kjøpt på Meny. Dulce de leche var kanongod.  

image.jpeg.cb5120bf0b02c55e4e6128cdf38280e2.jpeg

Ikke matnyhet da :P Men den er utrolig god! Anbefaler den med brownie og oreo også :) 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...