Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fjordland byggrynslunch med mango og eple var knallgod! Men. Den smakte ikke litt eple engang, men en blanding av pasjonsfrukt(som ikke var å oppdrive på ingredienslisten) og mango. Fraværende epler gjorde ingenting(selv om jeg kjente bitene) for denne var frisk, passe syrlig og en perfekt kombo til kald grøt 👌🏼👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, applestories skrev:

Nye?

grillpolse-pepperoni-600g-enh10.jpg?width=800&height=500&quality=60&mode=max&format=jpg&factor=2grillpolse-baconlok-600g-enh10.jpg?width=800&height=500&quality=60&mode=max&format=jpg&factor=2grillpolse-ostchili-600g-enh10.jpg?width=800&height=500&quality=60&mode=max&format=jpg&factor=2

Nei

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: ec096...ab8

Sikkert bare kampanjen som er ny, og det at min lokale Spar har begynt å ta dem inn. Mener den ene var merket med "Årets mest spennende nyhet" eller noe tilsvarende, og den blå er merket "Limited Edition" - men det er det jo mye som er året rundt. :)

pimp%20opp%20p%C3%B8lsa%20banner%201.png     pimp%20opp%20p%C3%B8lsa%20banner%202.png

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Påskeeggene med oreo var gode, men ikke bedre enn de vanlige. Ikke gjenkjøp.

Har også smakt de bringebærene med mørk sjokolade. Veldig gode, men veldig stiv pris syns jeg for litt over 100 g. Tror den kostet nesten 50 kroner. Mulig det blir gjenkjøp en lørdag jeg trenger noe godt da.

Ny Fun Light med jordbær/passion var veldig god. Er ikke så veldig storforbruker av saft egentlig, men skal jeg ta meg et glass foretrekker jeg sukkerfri. Denne hadde en god smak, kan sikkert passe godt i ulike drinker, som gele eller liknende også... 

Ser de har fått nye wok-mixer, disse gleder jeg meg til å prøve. Har ikke sett det i butikken enda.

Anonymkode: a7447...7dd

Så fint når vi oppgir pris, håper vi kan fortsette med det der vi husker hva varen kosta :)

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde den gule smoothie-bowlen. Syntes den var helt forferdelig:( Smaken var ikke god, og den var full av "hår". Tror det må ha vært tråder fra mangoen eller noe slikt, men det ble bare ekkelt siden det føltes som ekte hår. Klarte å få i meg en skje bare... Vil tro de andre smakene er bedre!

Anonymkode: 7f071...3ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oreoeggene var helt greie men de orginale er best. 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, applestories skrev:

Sikkert bare kampanjen som er ny, og det at min lokale Spar har begynt å ta dem inn. Mener den ene var merket med "Årets mest spennende nyhet" eller noe tilsvarende, og den blå er merket "Limited Edition" - men det er det jo mye som er året rundt. :)

pimp%20opp%20p%C3%B8lsa%20banner%201.png     pimp%20opp%20p%C3%B8lsa%20banner%202.png

Spist alle de pølsene der i fjord. Pepoeroni er god. Ikke så glad i ost inni pølser. 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2018 den 22.29, pinar skrev:

Litt enig med deg, men syns den var sånn passe god. Husker det fantest en sånn mousse yoghurt fra Tine for maaange år siden og har savnet den. 

Yoghurtmousse, ja! Savner den. 

Anonymkode: 6f7ef...31c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt den nye freia sjokoladen med kokos. Jeg siterer mannen; "Oh that's good! a bit weird consistency, but good" (ish)

 

(Skal dog nevnes at han mangler genet som jeg har, det genet som tillater deg å spise hele sjokoladeplaten på en kveld) 

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at flere skriver at de er tamme, jeg tror de er det fordi de er sukkerfrie, med mer kaffe og kakao ville de vel kanskje blitt litt for sterke, bitre i smaken etc. uten å balansere det med sukker.

Anonymkode: cde01...fd9

Ja, det er et godt poeng. Melka er kun søtet med det naturlige innholdet av melkesukker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Med forbehold om sykdom om nedsatte smaksløker:) 

Vill bringebær var kjempegod. Vill blåbær var helt ok, men det blir nok ikke gjenkjøp der. 

Vila champagnebrus uten sukker var veldig, veldig god. Kjenner ikke noe særlig kunstig smak. Definitivt gjenkjøp. Antageligvis allerede imorgen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gledet meg skikkelig til Vill bringebær, men jeg ble litt skuffet :( Kulene var bittesmå og sjokoladen hadde en rar ettersmak. Jeg får se om jeg kjøper den igjen. 

Anonymkode: 85142...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde den røde smoothie-bowlen i dag. Skuffende greier. Den var liksom ikke jævlig, men tammere i smaken enn forventet, og toppingen var heller ikke spesielt god. Synes ikke den var verdt å kjøpe igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Bare jeg som liker smoothie bowlene :ler:

Nei, jeg liker også de og kommer til å kjøpe igjen, spesielt den med mango 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 hours ago, applestories said:

Nye?

grillpolse-pepperoni-600g-enh10.jpg?width=800&height=500&quality=60&mode=max&format=jpg&factor=2grillpolse-baconlok-600g-enh10.jpg?width=800&height=500&quality=60&mode=max&format=jpg&factor=2grillpolse-ostchili-600g-enh10.jpg?width=800&height=500&quality=60&mode=max&format=jpg&factor=2

Vet ikke om de er nye, men de hørtes gode ut! Jeg er ikke egentlig så glad i pølser, men chili og ost pleier å smake bra.

Anonymkode: efbd9...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppa med søtpotet var gode. Men krydderet ble kanskje litt mye. Smakte litt for krydder på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Smoothie bowl med mango fra Litt mat/Fjordland. Jeg synes ideen og konseptet er veldig bra. Men produktet i seg selv slo ikke an hos meg dessverre. Synes hele denne serien minner om flymat. Smoothie bowlen var seig i konsistensen og smakte litt bittert. For meg er hele poenget med smoothie at det skal smake friskt og naturlig. Litt skuffet over denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Litt Mat smoothie bollen med mango både luktet og smakte fisk, syns jeg! Noe av det j******** jeg har smakt. Kan det ha vært noe gærent med akkurat mitt produkt, tro? Hvordan luktet det hos dere andre som har smakt den? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...