Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Mynona skrev:

Smoothie bowl med jordbær, mango++ (den røde) var god. Kommer til å kjøpe igjen. Godt søtt alternativ til godis på kvelden. 

Kan jeg spørre hvor du fant den? Eventuelt så er jo spørsmålet; dersom man lager smoothies hjemme, kan man bare kjøpe granola så har man spart de pengene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, dillyduzit skrev:

Kan jeg spørre hvor du fant den? Eventuelt så er jo spørsmålet; dersom man lager smoothies hjemme, kan man bare kjøpe granola så har man spart de pengene? 

Ja, blir nok det samme. Men tar jo litt mer tid enn å hente en boks i kjøleskapet. 

Kjøpte på kiwi. De hadde en gul versjon og, men jeg er allergisk mot ananas i som er i den, så den får jeg ikke smakt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så smoothie bowl på Meny, de hadde 2 smaker. Den sto ikke sammen med de andre variantene av "Litt mat" som de har borte ved ferskvaredisken. Heller ikke ved andre smoothies eller ved yoghurt. Så den ved ferdigmaten (Fjordland osv) :) Tenker det er et produkt det er litt vanskelig å plassere.

Prøvde de nye cafe cookies med karamell. De var jo veldig mye mindre enn de så ut som utenpå pakken? Helt ok det altså ble bare overrasket når jeg åpnet, har ikke spist cafe cookies på lenge men husket dem som veldig store. Kjeksen var iallfall veldig god! Men merket ikke noe til hintet av salt, det kunne godt vært ennå saltere karamell, synes det er så godt. Men søt karamell er også godt :) Veldig mektige kjeks siden de er dyppet i sjokolade, har sjokobiter OG flytene karamell inni da.

YT Proteinpudding med sjokolade prøvde jeg også idag (er det en nyhet? eller var det bare den propud kokosbolle som er en nyhet?). Den liknet ganske mye på vanlig sjokoladepudding synes jeg. Hva er egentlig poenget med proteinpudding, er det bare vanlig pudding med tilsatt proteinpulver? Er det mindre kalorier?

Fuze tea med fersken syntes jeg hadde litt kraftig smak og smakte litt for "fake". Har kjøpt inn den med grønn te og mango også + Skyr luftig med mango - skal teste begge senere :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte de nye puddingene til YT. Synes sjokoladepuddingen var kjempegod, smakte ikke så syntetisk, men var ganske søt. 

Den bananpuddingen var ikke god, blir ikke gjenkjøp av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt den nye cideren med jobber og pepper? 

Anonymkode: ede09...e4a

Jepp! Jeg likte den 👌🏻

Anonymkode: 95b9d...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr Luftig med bringebær.  Jeg er egentlig ikke så glad i skyr, men konsistensen på denne mousseskyren synes jeg var mye bedre.  men jeg smaker den kunstige søtningen veldig godt. Så det blit ikke gjenkjøp for meg.

Jeg liker ikke kunstig søtning i det hele tatt og synes den smaken overkjører alle andre smaker i sånn ca alt jeg har smakt det. De som liker Fun light, ColaZero, Pepsi Max og andre varer med kunstig søtning synes sikkert Skyr Luftig er god. Jeg vil heller ha ekte sukker eller med mindre sukker uten kunstig tilsetning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/mat/klar-for-sommern-sjekk-alle-de-digge-is-nyhetene/69449180

Årets isnyheter! Jeg gleder meg til å smake Lohilo (og se på næringsinnholdet). 

Anonymkode: d5f00...54e

Oooo... dølais med solbær og sjokolade!! Nam! Den skal jeg kjøpe så fort jeg ser den. 

Den under finnes allerede i Ben & Jerry og er min favoritt BJ-is.

Sitat

Den overdådige Wanted-iskremen fra Diplom-is er en freak-shake verdig, og kommer i en ny smak på boks og i kjeks: Peanøttiskrem med karamellsaus og peanutt buttercups.


Jeg er skeptisk til protein-isen. Jeg synes som regel at varer som er tilsatt protein eller sånn at det skal være sunnere ikke er spesielt gode. Propud er f.eks skikkelig grusom. Men hvis den ikke er så dyr kan det hende jeg prøver en.

Skulle ønske det var flere bilder i artikkelen, for jeg synes isen ser mer fristende ut når jeg ser bilde av den enn når jeg leser om den :ler: 

Og jeg har skikkelig is cravings, og har hatt det en stund nå, så jeg gleder meg. Lurer på når disse kommer. Om vi må vente til nærmere sommern, eller om de er rundt hjørnet nå de og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/mat/klar-for-sommern-sjekk-alle-de-digge-is-nyhetene/69449180

Årets isnyheter! Jeg gleder meg til å smake Lohilo (og se på næringsinnholdet). 

Anonymkode: d5f00...54e

I følge nettsiden til Lohilo veier isen 175 gram og inneholder mellom 125-160 kalorier per 100 gram :) Ser veldig bra ut egentlig! Ingrediensene derimot står kun på pakningen 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...dette må smattesmakes på før jeg kan si noe endelig om saken....og du verden som jeg gleder meg!  :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mynona skrev:

Skyr Luftig med bringebær.  Jeg er egentlig ikke så glad i skyr, men konsistensen på denne mousseskyren synes jeg var mye bedre.  men jeg smaker den kunstige søtningen veldig godt. Så det blit ikke gjenkjøp for meg.

Jeg liker ikke kunstig søtning i det hele tatt og synes den smaken overkjører alle andre smaker i sånn ca alt jeg har smakt det. De som liker Fun light, ColaZero, Pepsi Max og andre varer med kunstig søtning synes sikkert Skyr Luftig er god. Jeg vil heller ha ekte sukker eller med mindre sukker uten kunstig tilsetning.

Litt enig med deg, men syns den var sånn passe god. Husker det fantest en sånn mousse yoghurt fra Tine for maaange år siden og har savnet den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sikkert ha smakt på alle isnyhetene jeg. ;) Spent på proteinisen, jeg synes faktisk Propud osv. smaker ganske godt. Dream Splash hørtes ut som perfekt oppfriskende på en skikkelig varm sommerdag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo
23 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.dagbladet.no/mat/klar-for-sommern-sjekk-alle-de-digge-is-nyhetene/69449180

Årets isnyheter! Jeg gleder meg til å smake Lohilo (og se på næringsinnholdet). 

Anonymkode: d5f00...54e

Dream med lime & sitron var ikke syrlig i det hele tatt og en stor skuffelse for meg. Synd! Blir neppe gjenkjøp!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Dream med lime & sitron var ikke syrlig i det hele tatt og en stor skuffelse for meg. Synd! Blir neppe gjenkjøp!  

Så kjedelig. Hvordan klarer de å lage en yoghurtis med sitron og lime som ikke er syrlig?

Jeg hadde håpet på litt sånn sitronpaifyllsmak (det var ordet sitt det! :P)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, pinar skrev:

Bringebærmelken fra Tine er veldig god!

Syntes den var veldig tam. Kunne både vært søtere og mer smak, men syrligheten var god. Kaffe og kakao melka var derimot perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...