Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Den nye skyren var veldig god, lett bringebærmousse. Jeg er ikke så fan av konsistensen på de opprinnelige skyrene, men denne er allerede en favoritt. Tror den koster 15 kr på kiwi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fs7iecvw7chnuqfx8bn1.jpg

 

Sitter å spiser denne i dette øyeblikk, ikke særlig glad i havregrøt men denne var faktisk helt grei! Enkel å spise. Mosen har noe jordbærsyltetøykonsistens, men du kan smake både jordbær med et hint av appelsin. Veldig godt.

24,- Rema. 

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

I går smakte jeg den nye nugattien, det var som å ha smash på brødskiva, ganske god men foretrekken original smash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Nugatti søtt, salt og sprøtt (?) var helt nydelig pålegg 😍 Jeg kjenner at jeg kommer til å måtte begrense meg fra å spise det hele tiden 😝

Er det ikke det samme som Nugatti Crisp? :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinemelk med kaffe og kakao var kjempegod! Jeg betalte 25 kr for den, og den er minimalt ulik lettmelk i næringsinnhold. Kommer nok til å kjøpe denne heller enn sjokolademelk når jeg skal kose meg.

Anonymkode: 01f47...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Nugatti søtt, salt og sprøtt (?) var helt nydelig pålegg 😍 Jeg kjenner at jeg kommer til å måtte begrense meg fra å spise det hele tiden 😝

Hvor kjøpte du? :P

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøpte du? :P

Anonymkode: 0ba5a...504

Jeg kjøpte på min lokale Rema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, penny_ skrev:

Er det ikke det samme som Nugatti Crisp? :P 

Nei, det er annerledes. Nugatti Crips hadde vel ikke innslag av salt? Det er som en skriver over, det smaker som smash på brødskiva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse tre havnet i handlevogna på Meny i dag.  Pepper- og bearnaisesaus basene skal testes i helga.  

Kosta 27 kr/stk såvidt jeg husker.

Kjøpte også en pose med Ostepop XL.

IMG_0452.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlands chips med karamell, sjokolade og salt er innkjøpt, åpnet og prøvd. Den smakte helt greit, men merkelig å kjenne karamell og potetgull. Blir ikke noe gjenkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Turmiks storplaten var veldig god! 20 kr på Rema nå. Tror ikke jeg har smakt Walter's mandler men innbiller meg at den smaker litt som den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fant jeg cocos sjokoladen. God! Men drøyt med 58kr!! 

Og merker at to rader egentlig holdt. Den var mektig synes jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Ginger, æsj!! Klarte ikke drikke den. 

Men ny favoritt er Villa -lett brus 😍

Anonymkode: ede09...e4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer det ny Nugatti???
 

Da Nugatti Krønsjy kom i butikkene for 8 år siden la jeg på meg 2 kilo på en uke, dette lover dårlig!!! 

Pepsi Max ingefær smakte bakrus, ikke gjenkjøp.

Den nye potetgullserien til Coop, Krydderhagen, synes jeg var veldig god!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde oatepop XL virkelig skulls være XL! 

Har kjøpt dem i Sverige i noen mnd nå. Å der er det faktisk ostepop på steroider da de er ganske store og saftige :alice: I Norge den nye XL er bare den gamle ostepoppen bare i en lengre versjon. Ostepoppen har vokst i lengde å det er lite. 

- Elsker Pepsi Max ingefær da jeg pleide kjøpe den i Sverige før den kom hit. 

- Sjokolade med cocos funket men jeg foretrekker de andre variantene bedre. Så skuffet over den egentlig.

- Polly sjokoladeplaten var ikke så ille så mulig det blir gjenkjøp selv om jeg ikke er så glad i nøtter i sjokolade. Men likte den salte smaken.

- Vilt sjokolade posen med bringebær forsvant på 5 min! Utrolig god 

- Fanta grapefrukt og villa lett var begge gode så kommer til å kjøpe dette igjen.

- Cottage Cheese med yoghurt veldig god ! Jeg har allerede fylt opp med ekstra for her forsvinner de på løpende bånd 

- De nye cookiesene med flytende karamell etc. Gjenkjøp ! Veldig gode 

- Det har også kommet kvarg produkter med bær (most/flytende) på bunnen og selve yoghurten på toppen så enten mikser du det eller spiser det slik. Finnes i blåbær/skogsbær/jordbær. Disse er jeg hekta på. Tror jeg har spist de hver dag denne uken :alice:

- Iskaffe med vanilje er også veldig god

- Potetgull med sjokolade/karamell tja syns det smakte plain ikke noe å skrike hurra for. 

- Litago kanelsnurr var litt skuffende. Smakte egentlig bare flytende kake. Var en merkelig smak. 

- Haha Hmm hva mer nytt har jeg smakt. Tror jeg har prøvd endel. 

- Ja YT produktene har kun smakt banan puddingen og sjokoladeshaken og begge var sånn midt på tre ikke noe jeg kjøper igjen. Syns puddingen smakte litt tamt og samme med shaken.

- De nye skyr produktene i Mousse versjon er utrolig gode! Overrasket da jeg trodde jeg mest sannsynlig ikke ville like det. Mye bedre enn de originale skyr produktene. 

Nei da tror jeg det var det. Uff mye jeg har rukket å spise på 1 uke 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sool skrev:

Trodde oatepop XL virkelig skulls være XL! 

Har kjøpt dem i Sverige i noen mnd nå. Å der er det faktisk ostepop på steroider da de er ganske store og saftige :alice: I Norge den nye XL er bare den gamle ostepoppen bare i en lengre versjon. Ostepoppen har vokst i lengde å det er lite. 

 

Nei, den smaker jo helt annerledes også! Jeg synes den var fantastisk! :hjerter: 

Dessuten er det viktigere at ostepopen er lang at den er tjukk, den smaker av en eller annen grunn bedre da. :fnise: 

Anonymkode: fff2e...c46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den smaker jo helt annerledes også! Jeg synes den var fantastisk! :hjerter: 

Dessuten er det viktigere at ostepopen er lang at den er tjukk, den smaker av en eller annen grunn bedre da. :fnise: 

Anonymkode: fff2e...c46

Merkelig min smakte som ostepop. Får prøvesmake begge variantene samtidig å se om jeg merker forskjell :fnise: 

Syns den svenske XL smaker helt lik som ostepop å er jo det jeg er ute etter. Pluss liker at den er «gigantisk». Men alle liker jo forskjellige varianter å det er forsåvidt bra :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...