Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var den god? Jeg vet at Funyuns er ganske populært i USA. 

Anonymkode: ff842...9f9

Sånn passe, jeg er som regel en stor chips spiser men de klarte jeg ikke mer enn noen få av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter akkurat og prøvesmaker den nye laksis-isen fra Hennig Olsen. Den er god, men lakrisen er litt for søt for min smak. Tror jeg foretrekker Wanted Lakris-isen. Den har saltere lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne ny? Tror ikke jeg har sett før.. veldig god! Flakene var supertynne og smakte som det klassiske potetgullet med rømme og løk. Ikke overstadig salt som lettsnacks gjerne er.

IMG_1423.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Digg vegetar-lasagne i dag, og den var veldig god. Ganske tett opptil hjemmelaget til å være en ferdigrett, stort pluss for at den inneholder grønnsaker og ikke erstatning for kjøtt.

Har også prøvd Fanta med solbær. Den smakte kald solbærtoddy med kullsyre. Tror ikke så mange liker den, men de skal ha for forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, toothfairy skrev:

Er denne ny? Tror ikke jeg har sett før.. veldig god! Flakene var supertynne og smakte som det klassiske potetgullet med rømme og løk. Ikke overstadig salt som lettsnacks gjerne er.

IMG_1423.JPG

Mmm, den ser skikkelig god ut, hvor kjøpte du den til hvilken pris?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mmm, den ser skikkelig god ut, hvor kjøpte du den til hvilken pris?

Anonymkode: cde01...fd9

Meny, 15 kroner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, toothfairy skrev:

Meny, 15 kroner :) 

Oi, det var billig, har meny her så tar turen innom.

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, toothfairy skrev:

Meny, 15 kroner :) 

Den må vel ha vært på tilbud. 

Anonymkode: ff842...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Kelsi skrev:

Prøvde Digg vegetar-lasagne i dag, og den var veldig god. Ganske tett opptil hjemmelaget til å være en ferdigrett, stort pluss for at den inneholder grønnsaker og ikke erstatning for kjøtt.

Har også prøvd Fanta med solbær. Den smakte kald solbærtoddy med kullsyre. Tror ikke så mange liker den, men de skal ha for forsøket.

Enig at den lasagnen er ganske god til å være sånn ferdigrett!

Solbærbrus høres på ingen måte godt ut, kan ikke tenke meg at den vil bli en hit. Lemon zero har jeg ennå ikke funnet i noen butikk :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, pinar skrev:

Enig at den lasagnen er ganske god til å være sånn ferdigrett!

Solbærbrus høres på ingen måte godt ut, kan ikke tenke meg at den vil bli en hit. Lemon zero har jeg ennå ikke funnet i noen butikk :(

Har kjøpt Cola zero med lemon på Kiwi, men har ikke smakt på den enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har allerede nytt to flasker med Cola Zero Lemon. Kjempegod! Som en vanlig Cola Zero, men enda litt friskere. Ny favorittbrus!

Ellers har jeg snakt Dent Crush. Den med ferskensmak var utrolig god! Smaker ferskensnop rett og slett. Solbær og lakris var mindre god... 

Sprett bananyoghurt Uten var god. Savnet ikke sukkeret som var tatt ut.

Har lyst til å prøve Crispo med rispuffer, og må såklart prøve Walters karamell. Kanskje den nye helnøtt også. Må visst arrangere en venninnekveld snart. Sjokoladesmaking! 👌🏼 

Ut fra det jeg leser er jeg usikker på om jeg gidder å prøve Fanta med solbærsmak. Så flaska i butikken i dag, og syntes den så veldig fristende ut. Må kanskje smake likevel? Urge uten sukker hopper jeg over... 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sool skrev:

Fanta med solbær var fæl :alice: tok en slurk og brakk meg. Smaker ikke disse personene som produserer på produktene sine !

Bedre med Fanta Grape :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inspira Lakrissis var veldig skuffende... Lite lakrissmak og for få fudgebiter. :( Langt ifra like god som den fra wanted... 

Anonymkode: 42630...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen Nutrilett Bar - fans her? Det har kommet en ny variant som heter Chocolate Mousse Crumble. Den var ganske god, kommer nok til å kjøpe igjen! 🙂 (Jeg vet at Nutrilett ikke er så sunt som man skulle tro...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...