Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

På 26.2.2017 den 11.53, *Stjerne*støv* skrev:

Åh gleder meg til mager kesam pasjonsfrukt!:hoppendeglad:          Har ikke funnet den i noen av butikkene enda  Den de hadde med pasjonsfrukt var en "sommer nyhet" for noen år tilbake,  savner den. 

Den er visst bare i coop sitt sortiment. Fant den på Obs i dag, veldig god selv om den for min del gjerne kunne hatt ett hakk mer pasjonsfruktsmak og ett hakk mindre sukker. Men blir definitivt gjenkjøp😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Ullgenser skrev:

Den er visst bare i coop sitt sortiment. Fant den på Obs i dag, veldig god selv om den for min del gjerne kunne hatt ett hakk mer pasjonsfruktsmak og ett hakk mindre sukker. Men blir definitivt gjenkjøp😊

Da tar jeg helgehandelen på Coop :fnise: 

ah, dumt at de må tilsette så mye sukker i alt. Men har du smakt den som var tidligere? Kan det sammenlignes? :) 

skulle ønske de også lagde en mager versjon av lime, evt sitron.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kesam pasjonsfrukt var ok. Savner den varianten som ikke var mager. Denne hadde litt for tynn smak syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Usikker på om disse er nye men de er for meg. Smakte kjempegodt. 

                                                               image.png.85746298ec2b23b35e29ae9c0b756616.png

Noen andre som har smakt de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var veldig god! Usikker på om den kom nå i februar, men tror det.

Royal_0.jpg?itok=7ebrC8oW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, toothfairy skrev:

Denne var veldig god! Usikker på om den kom nå i februar, men tror det.

Royal_0.jpg?itok=7ebrC8oW

Den så GOD ut!

___

Var på Kiwi i stad.. men jeg fant ingen nyheter.. Jeg husker jo ikke hva som er nyheter når jeg er i butikken, så jeg husker ikke hva jeg skal se etter. ENeste jeg husket på var Castello med trøffel, men den hadde de ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Usikker på om disse er nye men de er for meg. Smakte kjempegodt. 

                                                               image.png.85746298ec2b23b35e29ae9c0b756616.png

Noen andre som har smakt de? 

Er det noe appelsinsmak i de også ettersom det både er appelsin og appelsinjuice rundt? 

Anonymkode: 2c760...aba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe appelsinsmak i de også ettersom det både er appelsin og appelsinjuice rundt? 

Anonymkode: 2c760...aba

Ingen appelsinsmak i de, bare vaniljekrem. En slags berlinerboller fylt med vanilje men uten sukker på overflaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Usikker på om disse er nye men de er for meg. Smakte kjempegodt. 

                                                               image.png.85746298ec2b23b35e29ae9c0b756616.png

Noen andre som har smakt de? 

Jeg har i fjor høst, de solgtes bare hos enkelte Coop Mega butikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om tine iskaffe barista går ut? Har jaktet på de hele uka, verken rema, obs, mega eller extra hadde den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste Døla is fra Diplom Is med blåbærpai smak nettopp. Den var rett og slett helt himmelsk! Den beste isen jeg har spist på veldig, veldig lenge. Smakte så autentisk av blåbær(var som å stikke nesen i en stor og moden blåbærlyng) det var helt perfekt mengde blåbærsaus i og paideigbitene var bare yummy! 

Kjøpte på Rema, 60 kroner kostet den. Ganske dyr i og med at begeret er mindre enn Ben&Jerry's. Men virkelig, vel verdt hver krone.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
3 timer siden, toothfairy skrev:

Spiste Døla is fra Diplom Is med blåbærpai smak nettopp. Den var rett og slett helt himmelsk! Den beste isen jeg har spist på veldig, veldig lenge. Smakte så autentisk av blåbær(var som å stikke nesen i en stor og moden blåbærlyng) det var helt perfekt mengde blåbærsaus i og paideigbitene var bare yummy! 

Kjøpte på Rema, 60 kroner kostet den. Ganske dyr i og med at begeret er mindre enn Ben&Jerry's. Men virkelig, vel verdt hver krone.

Du beskrev det så levende,nå må jeg bare prøve den 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, toothfairy skrev:

Spiste Døla is fra Diplom Is med blåbærpai smak nettopp. Den var rett og slett helt himmelsk! Den beste isen jeg har spist på veldig, veldig lenge. Smakte så autentisk av blåbær(var som å stikke nesen i en stor og moden blåbærlyng) det var helt perfekt mengde blåbærsaus i og paideigbitene var bare yummy! 

Kjøpte på Rema, 60 kroner kostet den. Ganske dyr i og med at begeret er mindre enn Ben&Jerry's. Men virkelig, vel verdt hver krone.

Åh nå fikk jeg såå lyst til å smake den med smak av ostekake 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
15 timer siden, toothfairy skrev:

Spiste Døla is fra Diplom Is med blåbærpai smak nettopp. Den var rett og slett helt himmelsk! Den beste isen jeg har spist på veldig, veldig lenge. Smakte så autentisk av blåbær(var som å stikke nesen i en stor og moden blåbærlyng) det var helt perfekt mengde blåbærsaus i og paideigbitene var bare yummy! 

Kjøpte på Rema, 60 kroner kostet den. Ganske dyr i og med at begeret er mindre enn Ben&Jerry's. Men virkelig, vel verdt hver krone.

Jeg kjøpte både den med blåbærpai og den med epler og karamelliserte mandler. Synes sistnevnt var litt for søtt men samboeren digget den. Enig ang beskrivelsen av den med blåbærpai, dvs autentisk smak, og jeg ble solgt. Så det er smak og behag. Begge blir gjenkjøpt i framtiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna123

Tine Styrk med sjokolade- og kokossmak blir det nok ikke gjenkjøp av. Drakk den opp, men kokossmaken ble litt for fremtredende for meg. Fikk følelsen av å drikke en sjokolademelk som var laget på lett kokosmelk (som jeg heller foretrekker å blande inn i små doser i drikker), så hvis man syns det høres godt ut, faller den kanskje bedre i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg fått smakt en del av nyhetene 🙂

Tror den er ny (?), smakte Biola Zero med mangosmak. Synes den var veldig god. 😌 

Q-meieriene frokostyoghurt med jordbærsmak var helt OK, men kommer ikke til å kjøpe den igjen. Jeg liker veldig godt både naturell og vanilje av samme type. Fortsetter heller å kjøpe dem.

Smash-sjokoladen var grei. Foretrekker vanlig Smash i pose, så blir nok ikke gjenkjøp her heller.

Den nye smaken i Fun light var veldig god. Ikke for søt! Samme med Zerooh sin nye solbærsaft. God!!

Freia med Smil var dødsgod!! 😍 

De nye Dent Oi (pære, tutti frutti e.l.) var ikke så veldig gode, synes jeg. Litt for sure. De slår ikke Läkerol Yup i min bok!

Til slutt: Jeg likte godt den nye Cola Zeroen.

 

Jeg kommer nok til å prøve flere av meierinyhetene. Har også lyst til å smake de sukkerfrie brusene til First Price. Alle lakrisproduktene som kom nå er jeg litt i stuss på om jeg gidder å smake... Ellers venter jeg med alle de deilige isnyhetene til det nærmer seg sommer. Mye som ser godt ut der! 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zer-Oh med solbær og ingefær er utrolig god!

Har og kjøpt og dermed prøvd Kefi med blåbær. Den var helt ok, men jeg trodde den ville smake litt mer. 9åringen derimot elsket den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den er ny, men jeg smakte en kesam i beger med noe glutenfri müsli. Tror det var i 14-serien, men er ikke helt sikker. Den var veldig god.

Smash appappapp var også god. Chipotle-potetgullet var helt ålreit. Ellers har jeg ikke smakt så mange nyheter enda. Litt lyst til å smake den nye cola zeroen om den smaker mer likt vanlig cola. Den gamle zeroen syns jeg smaker helt grusomt, jeg er generelt ikke glad i lettbrus i det hele tatt. Men lyst til å teste likevel, hehe. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...