Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Da har jeg også smakt den sukkerfrie fruktfest-brusen fra First Price (eller champagnebrus som det hette i gamle dager:fnise:), den var helt ålreit! Fint alternativ til den med sukker i alle fall, må teste den med appelsin også :)

Anonymkode: b9a9b...901

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant Kornmo cookies på Rema.

De smakte kjempegodt! Seige og gode, med masse synlige havregryn. Mye bedre smak og konsistens enn tilsvarende mer usunne cookies.

Endret av Kelsi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
På 18. februar 2017 den 15.59, Kelsi skrev:

Kjøpte den nye iskaffen med karamell på 7-11. Karamellsmaken var ikke så veldig tydelig, men synes den var god :) 

Smakte den i dag og er enig med deg ang karamellsmaken. Synd! Tror jeg skal lage ekte dulce de leche og blande det med ekte kaffe og melk. Sikkert mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at ikke alle butikker er oppdatert. Venter og venter. 

Anonymkode: 2c760...aba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoghurt Fyldig med eple og guava var helt grei. Men jeg er generelt sett ikke glad I yoghurt med eple heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Smakte den i dag og er enig med deg ang karamellsmaken. Synd! Tror jeg skal lage ekte dulce de leche og blande det med ekte kaffe og melk. Sikkert mye bedre. 

Hvis du vil jukse funker det med hapå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart forsvinner sjokomais fra butikkhyllene. Selges ut til 20 kr på kiwi 

Anonymkode: 922cd...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så melkesjokolade med smil på Kiwi i dag, men den er jo rett og slett vanvittig dyr! Den hørtes veldig god ut da, med karamell og havsalt. Om det dukker opp et tilbud, kan det nok være jeg kjøper :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snart forsvinner sjokomais fra butikkhyllene. Selges ut til 20 kr på kiwi 

Anonymkode: 922cd...363

:kjefte::cry3::rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snart forsvinner sjokomais fra butikkhyllene. Selges ut til 20 kr på kiwi 

Anonymkode: 922cd...363

Da skal jeg på kiwi :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt på de nye vegetar nyhetene til Coop? De fra i fjor med unntak av rødbete burgeren synes jeg smakte grusomt (årets nyheter ser for så vidt også like grusomme ut), men tenker at sopp burgeren kan være god dersom erte smaken blir døyvet. 

https://coop.no/merkevarer/dagligvare/coop/coop-vegetar/produktene/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredsmegleren skrev:

Noen som har smakt på de nye vegetar nyhetene til Coop? De fra i fjor med unntak av rødbete burgeren synes jeg smakte grusomt (årets nyheter ser for så vidt også like grusomme ut), men tenker at sopp burgeren kan være god dersom erte smaken blir døyvet. 

https://coop.no/merkevarer/dagligvare/coop/coop-vegetar/produktene/

Pølsene smaker som vanlige pølser. Utrolig godt!! Ellers har jeg hørt at det andre er godt også, men har ikke fått testet de ut enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredsmegleren skrev:

Noen som har smakt på de nye vegetar nyhetene til Coop? De fra i fjor med unntak av rødbete burgeren synes jeg smakte grusomt (årets nyheter ser for så vidt også like grusomme ut), men tenker at sopp burgeren kan være god dersom erte smaken blir døyvet. 

https://coop.no/merkevarer/dagligvare/coop/coop-vegetar/produktene/

Jeg jobber i en coop butikk og det er veldig mange som kjøper sopp burgeren. Nå har jeg ikke smakt dem selv, men er kun en observasjon at mange tar disse med seg hjem :) Lurer på å prøve dem neste gang det frister med burger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smil sjokoladeplata var dødsgod! Mye bedre enn Japp. Jeg synes ikke de lignet en gang, som en annen nevnte tidligere. 

Godt at det er myk karamell og ikke rennende karamell. Da blir det så klinete å spise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte ikke smil-platen, men nidarplaten med lakris... Nom nom, har spist 4-5 stk allerede!! *flau*

Anonymkode: 13fff...c5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er jeg fan av det Rema produserer, eller de som produserer for Rema hvertfall, men den soft brownie greia.. skal den virkelig være  myk? Det var jo bokstavelig talt røre.. 

Men nå liker jeg jo kakerører, så god var den, men ble litt sånn what the fuck på konsistensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben & Jerry kommer med tre nye varianter! :D Caramel cookie dough & chocolate, salted caramel brownie og strawberry swirled. JA TAKK til karamellene, herreguuud

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2017 den 22.44, Fredsmegleren skrev:

Noen som har smakt på de nye vegetar nyhetene til Coop? De fra i fjor med unntak av rødbete burgeren synes jeg smakte grusomt (årets nyheter ser for så vidt også like grusomme ut), men tenker at sopp burgeren kan være god dersom erte smaken blir døyvet. 

https://coop.no/merkevarer/dagligvare/coop/coop-vegetar/produktene/

Spiste bollene i går. Veldig gode! 😋 Minnet litt om falaffel kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...