Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Har sett begge sjokolade platene og prøvd dem. Koster 48 kr for smil på extra og 39 kr for lakrissjokoladen. Så den på meny :)

Flere som ikke likte disse sjokoladene, men smil er min favoritt sjokolade og japp platen er også på topp 5 så denne likte jeg selvfølgelig. Men liker fortsatt smilrullen best da denne har flytende karamell i. Men kommer til å fortsette å kjøpe den nye smilplaten, men ja litt dyrt. Kjøpte den for 50kr, men på extra kostet den 48kr. Det samme som de andre sjokoladeplatene med oreo, japp, daim etc.

Lakrisplaten var også veldig god faktisk, men litt for salt. Men hadde kjøpt den igjen.

- Har sett korn produktene også men ikke prøvd dem. Så også de tynne oreo kjeksene på meny. Og sjokoladebrunosten kjøpte jeg igår på meny, smakte ikke så værst men syns selvfølgelig brunost er bedre :)

- Lol jeg er svak for nye produkter som er spiselig så jeg er ofte på farten å prøver det ut. 

Endret av Sool
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har smakt kakene til Rema 1000 som ligger i frysedisken? Jeg tror det er nytt. De var blant annet makroner, brownie, sjokoladekake og noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns smil platen var god, bedre en japp platen. Den smaker fortsatt smil selv om det er fudge og ikke flytende karamell.

Likte også appelsin flow. God konsistens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den nye iskaffen med karamell på 7-11. Karamellsmaken var ikke så veldig tydelig, men synes den var god :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småsulten popcorn med løk & crème fresh var veldig god. Akkurat stor nok pose for én person, varte lenge, mye smak, lite kalorier til snacks å være. Skal prøve ut den med parmesan også :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
21 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Småsulten popcorn med løk & crème fresh var veldig god. Akkurat stor nok pose for én person, varte lenge, mye smak, lite kalorier til snacks å være. Skal prøve ut den med parmesan også :) 

Den med parmesan spiste jeg i går og gikk ned på høykant, dvs jeg fikk 25 prosent av den lille posen og resten ble slukt av min datter. Den var så god at jeg må muligens gjemme posen neste gang og spise den i skjul. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.02.2017 den 11.43, penny_ skrev:

Noen som har smakt kakene til Rema 1000 som ligger i frysedisken? Jeg tror det er nytt. De var blant annet makroner, brownie, sjokoladekake og noe mer. 

Jeg kjøpte Browniekake til St. Valentine"s og likte den veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesene (de som må stekes) fra Yummy Bakery er på meny!! Kjøpte ingen pga prisen var 62 (?) kroner og det kun er 4 cookies i en pakke 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 11.43, penny_ skrev:

Noen som har smakt kakene til Rema 1000 som ligger i frysedisken? Jeg tror det er nytt. De var blant annet makroner, brownie, sjokoladekake og noe mer. 

 
 

Har smakt vaniljeknutene. 2 poser i fryseren, veldig enkelt å ta opp og hive to stk i ovnen når man har litt søtsug. Kaken tenkte jeg å prøve ut til helgen. 

edit; 1 pose, 4 snurrer og veldig søtsug. 

Hoff har kommet med vegetarianske burgere, om de faktisk er nye aner jeg ikke, men fant dem i går på extra - 49kr for 4 svære burgere. Jeg som ikke er  glad i slike produkter, likte det veldig godt! Potet, soltørkede tomater, linser og ost.

Endret av dillyduzit
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Småsulten popcorn med parmesansmak i går. Mannen og jeg er enige om at det skal vi kjøpe igjen, var kjempegodt!😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kamferdrops skrev:

Smakte den sukkerfri first-price fruktbrusen idag, og kan meddele at den var fantastisk god! Hurra :yvonne:

Enig! Den var faktisk kjempe god! Veldig lite kunstig smak på den :) har appelsin liggende også som jeg skal teste 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Den var faktisk kjempe god! Veldig lite kunstig smak på den :) har appelsin liggende også som jeg skal teste 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Å, gleder meg til å smake! Hvor kjøpte du dem? Kanskje det blir brus på en hverdag i dag :D 

Anonymkode: b9a9b...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine iskaffe dulce de leche var god, men jeg savnet litt mer karamell. 

Iste med dragefrukt var fantastisk god!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å, gleder meg til å smake! Hvor kjøpte du dem? Kanskje det blir brus på en hverdag i dag :D 

Anonymkode: b9a9b...901

Kjøpte på kiwi :D 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoplait gresk yoghurt med sitron var frisk og god og en del tykkere i konsistensen enn de vanlige. Dog blir det nok fortsatt vanilje som troner her altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye iskaffen var veldig god! Karamellen var perfekt etter min smak. Du får den ettersmaken av karamell men vagt som jeg syns er godt. Hadde kaffen smakt mye karamell tror jeg det hadde hvert litt for søtt og kvalmende. Håper denne blir værende for absolutt noe jeg ville kjøpt oftere :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...