Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Verdande
16 timer siden, applestories skrev:

Smash finnes i stor plate, det ser ut som at den nye er en "bar".

Husker jeg har smakt Smash en gang og at det ikke falt helt i smak, men spørs om jeg ikke må prøve igjen om den kommer i liten versjon nå.

Og Smil kunne gjerne også kommet i bar-format!

Stemmer! Den er på størrelse med New Energy, og har myyyye mer av "smashchipsen" i seg, den var kjempegod :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.2.2017 den 19.07, pinar skrev:

Omg smil plate OG lakris plater, pluss pistasj! Beste sjokolade slippet på lange tider. 

Syns det er synd den grå litagoen blir bort eda. 

Neeei, den laktosereduserte? Var  mitt favoritt, selv om jeg ikke er laktoseintoleran :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, juliane skrev:

Har noen sett lakrissjokoladen enda? Har så lyst på at jeg drømmer om den om natta! :ler: 

Jeg fikk snap fra en venninne for to dager siden som satt og koste seg med den, og anbefalte den veldig😁 (De har rema som sin nærmeste butikk, men jeg vet riktignok ikke om den var kjøpt der.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Club sandwich kom i fjor, den er god, men svin dyr 40 kr for en boks! 😳 Kjøper den ikke så ofte for og si der sånn

Anonymkode: 56cf3...4ec

Og den står fortsatt som nyhet på nettsidene deres? Uff da.. men det er jo ikke helt uvanlig. Mye som fortsatt er merket som "nyhet" i butikkene godt over et år etter produktene kom. Min favoritt er Safari-kjeks som var merket med "10% ekstra" fra jeg først oppdaget den i 2003, til den forsvant for en stund ti år senere :fnise:

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi har en artikkel om sine nyheter nå i februar.

De har blant annet Poke, Stranda fjellbris og Wasa sandwich tomat&basilikum - og "Den store grillduellen" mellom Priors Kalkunpølser med bacon og Gildes Grillpølse Pepperoni. 

Pluss diverse annet jeg ikke har sett omtalt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La spesielt merke til kylling fra Prior; 

Prior fersk kylling

Prior fersk kylling relanseres med ny design og litt endrede vekter. I tillegg til vekt oppgis nå også antall stk på pakken på fileter/lår/bryst (med enkelte unntak). Dette vil gjøre det lettere for forbruker å orientere seg.

Høyere pris er ikke noe nytt, men denne tendensen til å krympe pakningene samtidig som de setter opp prisene liker jeg ikke helt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, applestories skrev:

Kiwi har en artikkel om sine nyheter nå i februar.

De har blant annet Poke, Stranda fjellbris og Wasa sandwich tomat&basilikum - og "Den store grillduellen" mellom Priors Kalkunpølser med bacon og Gildes Grillpølse Pepperoni. 

Pluss diverse annet jeg ikke har sett omtalt ennå.

Den har da vært på markedet før,eller? ;)

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har da vært på markedet før,eller? ;)

Anonymkode: bc83e...df7

Mulig den bare er ny hos Kiwi, men jeg har aldri hørt om den og den finnes ikke på Wasas nettsider. Kan ikke helt se for meg at den smaker noe godt, som resten av Wasas sandwich-serie, men den må jo uansett prøves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, applestories skrev:

Mulig den bare er ny hos Kiwi, men jeg har aldri hørt om den og den finnes ikke på Wasas nettsider. Kan ikke helt se for meg at den smaker noe godt, som resten av Wasas sandwich-serie, men den må jo uansett prøves :)

Den er min favoritt blandt disse sandwichene. Men det er flere år siden sist jeg fant den. Flott om den blir å finne i alle kiwi butikker.

Anonymkode: 5d7cd...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smil sjokoladeplaten! Kjøpte den i dag og tok 10 min for meg å samboer å sluke den i oss mmmm den skal kjøpes ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nye rifla bacon potetgullet, det smakte som baconsnacks. Litt sånn merkelig å spise de første flakene, men det var godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen nyheter selv. Annet enn på kolonial.no - der så jeg de frosne cookies'ene som man kan steke selv hjemme.

"Slippdato" er vel 15. februar? Min nærmeste butikk pleier å være litt treig med nyheter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, SoftKitty skrev:

Har ikke sett noen nyheter selv. Annet enn på kolonial.no - der så jeg de frosne cookies'ene som man kan steke selv hjemme.

"Slippdato" er vel 15. februar? Min nærmeste butikk pleier å være litt treig med nyheter da.

Tidligere har det vært 1. februar, men de siste årene har det vært uke 8.
Regner med det er det samme i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alle butikker blitt oppdatert og fått inn nyhetene? 

Anonymkode: 2c760...aba

Jeg har sett flere av dem i butikkene i Oslo :) Men fortsatt 40% jeg ikke har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sool skrev:

Smil sjokoladeplaten! Kjøpte den i dag og tok 10 min for meg å samboer å sluke den i oss mmmm den skal kjøpes ofte!

Den kostet 50kr på meny!

Anonymkode: 5d7cd...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...