Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jacklost skrev:

Har du smakt de som heter China?

Hvis de er de samme som de som heter Kina har jeg smakt dem. :) Noen ganger har jo samme tingen ulike navn i Norge og Sverige f.eks. Eller finnes det enda en som heter China? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Salka skrev:

Hvis de er de samme som de som heter Kina har jeg smakt dem. :) Noen ganger har jo samme tingen ulike navn i Norge og Sverige f.eks. Eller finnes det enda en som heter China? 

Var det jeg mente, var usikker på om det het Kina eller China :P Det finnes en Kina sjokolade med men den synes ikke jeg er så spesiell.. :nigo: De skulle ha hatt en mcflurry med Pops i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett disse øverst her og vet hvor i butikken de er plassert?

Det er altså de smørbare variantene jeg etterlyser. Visstnok nylig observert utenfor kjølerommet!

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, applestories skrev:

Noen som har sett disse øverst her og vet hvor i butikken de er plassert?

På min Rema er de plassert sammen med søte pålegg og andre makrell i tomat-greier og leverpostei i gul boks.  De står nok sammen med makrell i tomat i de butikkene som har de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

På min Rema er de plassert sammen med søte pålegg og andre makrell i tomat-greier og leverpostei i gul boks.  De står nok sammen med makrell i tomat i de butikkene som har de. 

Har lett og lett men finner ikke noe på noen butikker. Om flere sier det samme vet jeg ihvertfall hvor jeg skal se. Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, applestories skrev:

Har lett og lett men finner ikke noe på noen butikker. Om flere sier det samme vet jeg ihvertfall hvor jeg skal se. Takk for tips! :)

var det forresten den smørbar du lette etter eller de andre boksene? For smørbar tror jeg ikke jeg har sett enda. Jeg trodde det var de andre boksene du spurte om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Mynona skrev:

var det forresten den smørbar du lette etter eller de andre boksene? For smørbar tror jeg ikke jeg har sett enda. Jeg trodde det var de andre boksene du spurte om. 

Det var den smørbare, ser at det var litt utydelig, skal redigere innlegget mitt.

I butikker heromkring står de andre boksene med tunfisk med smak sammen med annen tunfisk og hermetikk, ikke sammen med makrell i tomat, som igjen står sammen med pålegg som leverpostei.

Vet at de er ute i butikk, har foreløpig bare funnet ut at det ikke er kjølevare, men mange butikker plasserer jo ting som ikke er kjølevare før åpning i kjøledisken uansett...

Jakten fortsetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, applestories skrev:

Det var den smørbare, ser at det var litt utydelig, skal redigere innlegget mitt.

I butikker heromkring står de andre boksene med tunfisk med smak sammen med annen tunfisk og hermetikk, ikke sammen med makrell i tomat, som igjen står sammen med pålegg som leverpostei.

Vet at de er ute i butikk, har foreløpig bare funnet ut at det ikke er kjølevare, men mange butikker plasserer jo ting som ikke er kjølevare før åpning i kjøledisken uansett...

Jakten fortsetter!

Skal holde øynene åpne :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, applestories skrev:

Noen som har sett disse øverst her og vet hvor i butikken de er plassert?

Det er altså de smørbare variantene jeg etterlyser. Visstnok nylig observert utenfor kjølerommet!

På kiwi står de ved den andre tunfisken i hermetikk avdelingen 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. september 2016 den 23.47, Mynona skrev:

Noen som vet hvor de selger denne fjellpizzaen? Se ut som noe å teste. 

 

http://www.dagbladet.no/mat/hadde-noen-servert-meg-denne-kunne-jeg-trodd-at-de-hadde-laget-den-selv/62940992 

Den fjellpizzaen må jeg også prøve! Noen som vet hvor dyr den (med biff) er? #studentbudsjett

Anonymkode: 12945...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2016 den 23.47, Mynona skrev:

Noen som vet hvor de selger denne fjellpizzaen? Se ut som noe å teste. 

 

http://www.dagbladet.no/mat/hadde-noen-servert-meg-denne-kunne-jeg-trodd-at-de-hadde-laget-den-selv/62940992 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den fjellpizzaen må jeg også prøve! Noen som vet hvor dyr den (med biff) er? #studentbudsjett

Anonymkode: 12945...918

Så disse på en stor Spar i går. Så dessverre ikke prisen da jeg hastet forbi.

Jeg vet ikke helt hva det er, mulig det er ordet "skavet", kanskje det er reinsdyret, kanskje det er norsk mat innhold i pizzaform som gjør det, men til tross for gode vurderinger av andre frister disse virkelig ikke. Skjønner ikke helt hvorfor ikke, håper jeg får det servert en gang slik at jeg får et bedre inntrykk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den fjellpizzaen må jeg også prøve! Noen som vet hvor dyr den (med biff) er? #studentbudsjett

Anonymkode: 12945...918

På meny kostet den ca 85 kr, så kanskje 75 ish på kiwi da kanskje? 

Men den er verdt det da! Den var veldig god! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På meny kostet den ca 85 kr, så kanskje 75 ish på kiwi da kanskje? 

Men den er verdt det da! Den var veldig god! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Takk for svar! Jeg tror jeg skal prøve den ved neste utbetalingsdag. :spise:

Anonymkode: 12945...918

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg tror jeg skal prøve den ved neste utbetalingsdag. :spise:

Anonymkode: 12945...918

Sånn, siden jeg bare tilfeldigvis leste denne tråden før jeg så tilbudsavisen til Spar nå, så ser det ut som Spar/Eurospar har Fjellpizzavarianten med biff til 59,90 kommende uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer smakte Fjellpizzaen på fredag. Ingen høydare for han. Eller, han sa at han like gjerne kunne kjøpt annen frossenpizza.

Ellers må jeg si at den sjokomaisen til Freia er veldig god. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har prøvd fjellpizzaen med skavet biff. De hadde ikke skavet reinsdyr på Sparen jeg var på.

Var god, men merkelig med slike smaker på pizza. Vil jeg ha pizza skal det smake ost og usunt. Vil jeg ha skikkelig mat tar jeg heller biffen som den er med løk og tilbehøret som var på uten pizzaen. Skjørosten var en høydare da!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2016 den 17.47, Sisti skrev:

Laktosefri helmelk?!? Hurra!!! :hoppe: Da blir det bedre cappuccino i heimen. :nigo:

Denne var virkelig god! Endelig får jeg i meg litt melkeprodukter igjen. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
5 timer siden, Yvonne skrev:

Samboer smakte Fjellpizzaen på fredag. Ingen høydare for han. Eller, han sa at han like gjerne kunne kjøpt annen frossenpizza.

Ellers må jeg si at den sjokomaisen til Freia er veldig god. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Jeg er ikke så glad i vanlig sjokolade (foretrekker den mørke) men den med sjokomais er så god at vi kjøper den nesten hver uke. Vanedannende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
På 1. oktober 2016 den 15.21, applestories skrev:

Noen som har sett disse øverst her og vet hvor i butikken de er plassert?

Det er altså de smørbare variantene jeg etterlyser. Visstnok nylig observert utenfor kjølerommet!

Takk for tipset. Jeg skal se om jeg finner de i butikkene her jeg bor. Holder deg oppdatert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...