Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tine har en ny "sports- og energiserie" som kalles YT.

Ved første gjennomlesning ser det litt ut som keiserens nye klær, da de vitterligen har hatt noen av produktene under andre navn før.

Jeg var med på en test og smakte disse produktene før sommeren i fjor. Syntes de var helt ok - men jeg har smakt det før. Yoghurten er som vanlig godmorgen-youghurt, sportsdrikkene er ikke gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine har en ny "sports- og energiserie" som kalles YT.

Ved første gjennomlesning ser det litt ut som keiserens nye klær, da de vitterligen har hatt noen av produktene under andre navn før.

Jeg var med på en test og smakte disse produktene før sommeren i fjor. Syntes de var helt ok - men jeg har smakt det før. Yoghurten er som vanlig godmorgen-youghurt, sportsdrikkene er ikke gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell
Ble veldig glad over produktet Dots! Kortreiste oreokjeks! Det må være årets beste nyhet! :)

Enig, og de er bedre! (Jeg har bare smakt den i rød pakke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

regner med at den har kommet nå ... Stratos med hvit sjokolade og melkesjokoladetrekk.

Smakte greit, men litt "stratos"-konsistens. Smakte litt som kinderegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er ikke Buggen som den gode gammeldagse?

Synes den "nye" minner meg veldig mye om tyggisene til Stimorol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente utenpå pakken til en Bugg-tyggis og de er jo så rare.. som Extra-tyggis...

Hvorfor ikke den vanlige gode gamle konsistensen? Nå har ikke jeg prøvd den nye Buggen da men.. Ville helst ha hatt den som den var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den nye Stratosen i går, og var veldig lite imponert. Liker både hvit sjokolade og stratos. Men dette ble veldig tvilsomt. Pga. hardheten på melkesjokoladen utenpå den hvite, og hardheten på den hvite sjokoladen ble det hele veldig kompakt og vi opplevde også at melkesjokolade-laget forsvant i ett bit og det hvite laget i neste, fremfor at alt kunne spises i samme bit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, syns det var utrolig skuffende at alle de andre skyr'ene inneholdt kunstige søtstoffer.

Så enig! Vært veldig skeptisk til denne pga tilsettningstoffene som jeg ikke vil ha i meg. Men håper de lanserer den med bærsmak da, ikke bare naturell. Spørs om det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt DOTS i blå eske, brownie-varienten, og den er SUPERGOD! Kjempedeilig :sikle: Liker også den nye stratosen veldig godt, absolutt min type sjokolade. Alltid fint med ny sjokolade i "lite" format, som ikke er full av karamell o.l., eller er ren melkesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smakt DOTS i blå eske, brownie-varienten, og den er SUPERGOD! Kjempedeilig :sikle: Liker også den nye stratosen veldig godt, absolutt min type sjokolade. Alltid fint med ny sjokolade i "lite" format, som ikke er full av karamell o.l., eller er ren melkesjokolade.

Brun eske, mener du vel..? :klø:

Liker også Dots (kun smakt den i brun eske). Smakte Japp med hasselnøtter, og stratosen i dag. Likte egentlig ingen av dem noe særlig godt.. :sjenert: Men det er jo bare en fordel, egentlig! Stratosen var bare hard og alt for søt, og jeg er ikke så veldig glad i nøtter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fant jeg endel nytt i butikken igjen!

Var på Ica Maxi, og der fant jeg en ny serie som ser ut som den er ganske lik Meny's Jacob-serie. To kokker som har laget ting. Jeg fant ferdig suppe og ferdige sauser i kjøledisken. Finnes sikkert mer også!

Var også noe som så ut som en ny pose fra Minde, het den Jubileum eller noe sånt tro?

Og disse syntes nå jeg så veldig interessante ut:

http://www.maarud.no/proviant.html

Maarud proviant. Nytt potetgull i mindre poser, som er tjukkere, smakene Passe Salt, Skikkelig Bacon, og Ganske Sterk. Jeg vet at jeg skal teste både salt og bacon-smakene.

Prisene la jeg ikke merke til, dessverre.

Kjøpte også den nye Fanta-safta, gleder meg til å prøve den!

Edit: Også ny is fra Mövenpick tror jeg, de derre dyre små hvite boksene, som koster sånn 60kr boksen.. Classico, er det det de heter tro? Den har hvertfall kommet med sjokoladesmak! Det er virkelig en is for spesielle anledninger...

Endret av Ashelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maarud Proviant bacon åt jeg på gardermoen og der kostet den lille posen 25 kr. Så jeg skal ikke si noe om pris ellers, men stikk innom vgs diskusjonssider/mat og drikke, der klagde man voldsomt over prisen så mulig den er så dyr ellers og? Jeg satt som vanlig ute i god tid og kjedet meg så da ble det en pose for å teste ;P

Kan si såpass at det smakte sprøtt, salt og røkt. Ikke direkte bacon, men absolutt god. Ville kjøpt igjen.

Jeg så også en ny saus på Ica Supermarked idag, var også to kokker. Men det var mye "snusk" i de posene syntes jeg. Ikke noe jeg vil kjøpe tror jeg, kanskje peppersausen. Basert på innholdet i bearnaisen så hørtes det ikke ut som en bearnaise engang.. :S

Det skal være minst en ny pose fra Minde. Prøv hjemmesidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minde-hjemmesidene funket ikke :klø:

Jeg kjøper aldri ferdig saus som det, så for meg var det ikke interessant. Men tenkte kanskje andre gjerne ville vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist maarud proviant med smak av skikkelig bacon. Smakte ikke akkurat bacon, men det smakte nå godt ihvertfall. Og så har jeg drukket den gule fantasaften, og den var GOD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...