Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

46 minutter siden, Kelsi skrev:

Gleder meg til å prøve Chai Latte fra Tine :)

Veldig fin design på pakningen i hvert fall.

Er det en "is-versjon"? Is-chai-latte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Er det en "is-versjon"? Is-chai-latte? 

Ja, den kommer i den samme serien som iskaffene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. februar 2016 at 16.49, Sofie_22 skrev:

Vil ha tilbake dream-is med mintsmak også

Åhh, ja! Den savner jeg også veldig! Får jo ikke tak i is med mintsmak lenger.

Anonymkode: 7f901...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte Skyr med sitron og grønn te. Litt skuffet, synes den smakte rart. Morsomt at de prøver noe nytt, men kommer ikke til å kjøpe den om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Kelsi skrev:

Smakte Skyr med sitron og grønn te. Litt skuffet, synes den smakte rart. Morsomt at de prøver noe nytt, men kommer ikke til å kjøpe den om igjen.

Jeg synes den var skikkelig god, men smakte ikke så mye til grønn te. Mye bedre enn den greske yoghurten fra tine med sitron.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. februar 2016 at 22.52, Snorkfrøken_ skrev:

Gleder meg til skyr kokos:sikle:

Den er sykt god! Fant den på meny Ringnes park her om dagen, ikke sett den noen andre steder enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

I dag lagde jeg Møllerens Brookies (brownies + cookies i ett). Tror det er et nytt produkt men er usikker på det. Fant pakken på Rema. Noen som har lagd de før? Jeg synes de var veldig gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.2.2016 at 20.04, venus_ skrev:

Smakte vaffelchips med paprika og chili fra Sørlandschips i dag. Veldig god på smak, men veldig skjøre chips på en måte, så blir jo bare småbiter i posen. Upraktisk å spise synes jeg.

Akkurat det samme synes jeg. Bare småbiter og "reste-chips" i posen jo. Veldig upraktisk, men god smak så håper de gjør noe med flakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.2.2016 at 9.26, Sjela skrev:

Spennende, den må testes ut. Jeg elsker lakris-is. :duskedame:

Favoritten er Fazer Salmiakki-is, men jeg liker også godt Panda lakris-isen. Ingen av dem finnes i Norge, men da blir til gjengjeld nytelsen ekstra stor når jeg får tak i dem. Kombinasjonen av sterk salt lakris og mild søt is er helt uslåelig.

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en pakke fra Nidar med dark mint på rema. Ligna på kremtopper,men var fylt med mint og overtrukker med mørk sjokolade. Kjøpte også en ny vaniljesaus. Den het fyldig Den  var med ekte vanilje og kunne vispes til krem

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende lite nyheter på butikken idag, det er jo 15, var det ikke da varene skulle komme? Det eneste jeg fant var miniegg fra freia, gode de☺ (har hatt en vond og slitsom dag idag, så da syns jeg sjokolade var lov....alltid unnskyldninger for sjokolade!)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har noen sette Chai latte fra Tine i butikk? Jeg så etter den i dag på Rema, Kiwi og Meny, men akk.. Jeg vil smake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Neontetra skrev:

Har noen sette Chai latte fra Tine i butikk? Jeg så etter den i dag på Rema, Kiwi og Meny, men akk.. Jeg vil smake!

Kom på bestillingslisten i dag hos oss hvertfall, så er nok i butikkene fra i morgen av :) 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom på bestillingslisten i dag hos oss hvertfall, så er nok i butikkene fra i morgen av :) 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.2.2016 at 17.55, AnonGangerTo skrev:

I dag lagde jeg Møllerens Brookies (brownies + cookies i ett). Tror det er et nytt produkt men er usikker på det. Fant pakken på Rema. Noen som har lagd de før? Jeg synes de var veldig gode. 

Nam, det hørtes jo fantastisk ut! Blir det liksom kjeks eller langpanne? Hvor i landet bor du? Håper jeg finner det på min lokale Rema! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...