Gå til innhold

søndag og singel


Gjest Gjest_silje_*

Anbefalte innlegg

Jeg bakte kjeks, tok de med på tur i skogen med iskaffe og katten min og spiste frokost i ly for regnet under et fjell med darkpsy på ørene :) Da jeg kom hjem byttet jeg på å trene på rockering, sjonglering, mixing og maling og ryddet litt. Sånn er det å bo oppi bygda og ikke ha tv hjemme ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først en tur på jobb *flink* og deretter et par runder på golfbanen (liten nihullsbane). Og så litt klesvask attpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Først en tur på jobb *flink* og deretter et par runder på golfbanen (liten nihullsbane). Og så litt klesvask attpå.

visste ikke du spiller golf. hvilken bane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker med ferie er alt for lenge!

Ser den, skal ha 5-6 uker sommerferie selv, og må begynne å finne på ting å gjøre. Er nesten så jeg må gjøre ting jeg ellers ikke gjør for å holde meg i aktivitet. Dra fram den gamle gitaren, mekke ting...

Har ikke planlagt ferien så veldig, bortsett fra en liten tur til hjembyen hehe. Det merkes at det er lite å gjøre.

Endret av Giant Robot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spavalica

Ser den, skal ha 5-6 uker sommerferie selv, og må begynne å finne på ting å gjøre. Er nesten så jeg må gjøre ting jeg ellers ikke gjør for å holde meg i aktivitet. Dra fram den gamle gitaren, mekke ting...

Har ikke planlagt ferien så veldig, bortsett fra en liten tur til hjembyen hehe. Det merkes at det er lite å gjøre.

Samme her.Tiden går så tregt .Det blir bare en liten Stavanger-tur i juli og thats all.Kanskje på tide å finne frem strikketøyet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser akkurat nå frem til en uke i syden HELT ALENE :)

Søndag benyttet jeg sammen med ungene, på opplading til fotballcup som startet i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Kjedelig å være singel, spesielt på søndager!

Har få venner i denne byen, og de jeg har er opptatt med kjæresten, en er bortreist, en har barn osv :sukk:

Det er knallfint vær i dag, og jeg vil på tur! Men ikke alene, det er kjedelig.

Får vel dra på skolen og gjøre noe fornuftig :(

Anonym poster: ff6910f08a826ab806f5374f5f081e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen planer i dag. Muligens en skitur om det blir litt mildere ute :) Ellers kanskje en tur på trening i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal rydde og vaske klær og se på møbler jeg skal kjøpe fra IKEA.

Etterpå skal jeg kanskje bake eplekake og skal gå tur langs Akerselva om ca 1time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skippern

Skal rydde og vaske klær og se på møbler jeg skal kjøpe fra IKEA.

Etterpå skal jeg kanskje bake eplekake og skal gå tur langs Akerselva om ca 1time.

-

Endret av Skippern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatt det rolig, en liten tur på trening og er nettopp hjemme fra besøk hos en god venninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...