Gå til innhold

søndag og singel


Gjest Gjest_silje_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_silje_*

fant ingen annen tråd om dette, så jeg starter en ny:)

jeg er syk så jeg skal bare være hjemme å slappe av, ser tv og film. og prøve å rydde litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært å trent, kost meg med egg og bacon til lunsj etter treningen og nå er vel planen å slappe av resten av dagen. Skal prøve å få ryddet og vasket litt hjemme også da, men ellers bare ta det med ro, surfe litt på nettet, lese blad, spise pottis og kose meg på sofaen. Ha en strålende søndag allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente23_*

Jeg var på byen i går, så i dag skal jeg pleie fyllesyken. Håper å få lest et kapittel i kveld, så jeg er forberedt til gruppearbeid i morgen!

Angrer litt på at jeg drakk i går. Skulle gjerne ha trent i dag, gått tur i solskinnet, rydde og vaske hjemme, ol. Men men!! Burde hatt 2 søndager i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å lage en kake til min søster sin bursdag. Vi skal ha en liten familiefeiring hjemme hos min mor med pinnekjøtt og litt kaker til dessert.

Er veldig spent på hvordan denne blir - tror jeg bommet litt med vaniljekremen da, men tror det blir bra ellers =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg vaske leiligheten og rydde litt. Også blir det en joggetur litt senere idag, godt å komme seg ut en tur.

Endret av zeeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute både fredag og lørdag, så er litt sliten. Sitter i sofaen og slapper av med MIA pai og godteri. Har planer om å gå en skitur senere, men vil vente til trafikken roer seg litt i Nordmarka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Koser med pus og ser på csi :) skal snart på trening som er fast rutine på søndag. syns det er herlig med en dag jeg kan bruke til å gjøre hva jeg vil og ta det helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndager går med til (de helgene jeg ikke har barna):

- trene

- jobbe

- lese, både fag og skjønnlitteratur

- surfe på nett

- treffe venner

- gå på kino

- gå på kafé

- gå på date

- nyte fred og ro

Søndager er finfine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest tronder

Hurra søndag igjen. Sitte her å erge meg over en godt innøvd "ring siste nr på mobilen" funksjon i kroppen.

Måtte ringe kompis og prøvde mange ganger, viser seg at den jeg prøvde å ringe var ei dame jeg liker godt. Hu tok ikke tlf så jeg oppdaget det ikke før etter 10-12forsøk.

Hu må tru at jeg klin gæærn, noe jeg kanskje er på lørdagskvelder også :sukk: Blir ikke å se henne igjen nei.

jaja, god søndag alle sammen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Var skikkelig på byn i går så jeg ligger med beina høyt og pleier "selskapssyken" som jeg liker å kalle det. Har vært på macern og kjøpt noe junk-food til frokost, gjort unna den obligatoriske fylla driten og tatt en faensålang dusj. Så nå kom den fresh utenpå med elendig inni følelsen som kommer en eller to ganger i måneden. På meg blir det litt mer avslapping for så å rydde og gjøre klart ting til jobb i morgen. Deretter er det middag hos svigers i kveld. Jaja, det blir stas.

Jeg er riktig nok ikke singel, men bor alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...hva gjør man...har nettopp blitt singel om man kan kalle det for det. Min samboer døde nettopp. Dette er ihvertfall uvant for meg,da jeg er vant til å dele alle dager med min engel. Er selv uføretrygdet,så man skulle jo tro at alle dager ble like,men slik er det ikke. Søndag er søndag. Har brukt det meste av denne på å sørge savne,og vaske. Er ikke så glad i å være alene,så jeg blir gjerne litt rastløs. Drikke har jeg sluttet med,så fyllesjuken slipper jeg ;) Stor søndagsklem til alle frivillige og ufrivillige single! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne søndagen har vært rar. På en god og dårlig måte. Men den endte bra, og det er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Søndagen min gikk med til forbanning av menssmerter og jobb.

Ikke den beste med andre ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen min gikk med til forbanning av menssmerter og jobb.

Ikke den beste med andre ord ;)

Hvordan gikk det med daten din (på lørdag var det???), og er det noe å fortsett med?

Min søndag var tur med verdens skjønneste jente (Min niese på 2 1/2), samt at jeg lagde biff til meg og en venninne på kvelden (det ble og konsumert 2 flasker med rødvin :jepp: ). Alt i alt, en veldig fin søndag for min del =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...