Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Fuggel'n våkna altfor tidlig, men ellers sovet godt og NYYYTER helg :jepp: Sengetøyet romsterer i vaskemaskinen og jeg sløver lettere henslengt :veslejenta: etter frokost. Trene litt etterhvert kanskje? Kommet inn i ganske god flyt treningsmessig, veldig godt! Litt for raus med :sjokolade: da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men altså...

Yr meldte strålende sol hele helgen :sol:

Men ute er det :sno: i lufta! :daane:

:kjefte:

Er vel bare å komme seg på treningssenteret da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: dukket opp mens jeg trente - vips var det blå himmel. Ble uansett drøyt 90 minutter på treningssenteret, og god og sliten fuggel. Nå er det fyr på peisen og sofasløving her, med litt huslige sysler innimellom. Godt å slappe av, og har verken planer om brukne armer/bein eller mer forkjølelse/basiller før avreise (småforkjøla, men det har jeg vært til og fra i hele vinter). Så da utgikk tur i ørten minusgrader og vind... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før og kommer garantert til å si det igjen: 

Lukten av nyvasket sengetøy altså! :strix:

Det har hengt til tørk foran varmepumpa i dag (ble vasket i morges), og nå ligger det på senga og venter på fuggelen. Skal snuse godt når jeg legger meg etterpå :jepp: Skikkelig hverdagsluksus! 

Og håndklærne lukter like godt :strix:

(Luksusen jeg unner meg er skyllemiddel med lavendelduft fra Durance - SÅ verdt pengene! Og brukes kun på sengetøy og håndklær, så er drøy i bruk :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Norsk-Tipping :pls:

Jeg trenger virkelig en lottogevinst nå :opplyser:Det nærmer seg avreise på vinterens tur, jeg har en svinedyr DAB-radio i bestilling, jeg skal på konsert og helgeweekend til sommeren OG nå hører jeg rykter om at et reiseselskap skal sette opp drømmereisen min igjen om et års tid (i år utgikk den av naturlige årsaker, hadde jo allerede bestilt! Men har hele tiden krysset fingrene for en reprise neste vinter). :bond: Den turen SKAL jeg på! Jeg MÅ! :pls:

Har enda ikke reist på vinterens tur og er allerede i gang med å drømme om neste vinters tur :strix: Og spare... Drømmereiser er ikke billige... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Daria skrev:

Norsk tipping burde jo ta litt hensyn til sånne tungtveiende grunner... :fnise: 

Sant? Synes jeg har veldig tungtveiende grunner her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fryser: 

Fikk aldri skikkelig varmen i går, bortsett fra på spinninga og i dusjen etterpå. Ellers stadig litt småfrysing, og var vel optimistisk da jeg la meg. Burde tatt på ullgenser og funnet frem ekstradyna med en gang. I stedet ble det en tur opp etter midnatt, da kom både ullgenseren på, og dundyna landet på toppen av helårsdyna og pleddet. Og så gikk fuggel'n i koma... Sånn går det når man insisterer på at vinduet skal stå åpent på soverommet året rundt... Men er jo SÅ godt med frisk luft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎03‎.‎02‎.‎2018 den 21.32, Roadrunner skrev:

Kjære Norsk-Tipping :pls:

Jeg trenger virkelig en lottogevinst nå :opplyser:Det nærmer seg avreise på vinterens tur, jeg har en svinedyr DAB-radio i bestilling, jeg skal på konsert og helgeweekend til sommeren OG nå hører jeg rykter om at et reiseselskap skal sette opp drømmereisen min igjen om et års tid (i år utgikk den av naturlige årsaker, hadde jo allerede bestilt! Men har hele tiden krysset fingrene for en reprise neste vinter). :bond: Den turen SKAL jeg på! Jeg MÅ! :pls:

Har enda ikke reist på vinterens tur og er allerede i gang med å drømme om neste vinters tur :strix: Og spare... Drømmereiser er ikke billige... 

 

:hoppe: Synes i grunn du burde få dette innvilget, hadde jeg bestemt så hadde det vært JA!

På ‎03‎.‎02‎.‎2018 den 21.45, Daria skrev:

Norsk tipping burde jo ta litt hensyn til sånne tungtveiende grunner... :fnise: 

Enig!

4 timer siden, Roadrunner skrev:

:fryser: 

Fikk aldri skikkelig varmen i går, bortsett fra på spinninga og i dusjen etterpå. Ellers stadig litt småfrysing, og var vel optimistisk da jeg la meg. Burde tatt på ullgenser og funnet frem ekstradyna med en gang. I stedet ble det en tur opp etter midnatt, da kom både ullgenseren på, og dundyna landet på toppen av helårsdyna og pleddet. Og så gikk fuggel'n i koma... Sånn går det når man insisterer på at vinduet skal stå åpent på soverommet året rundt... Men er jo SÅ godt med frisk luft!

Vi har også vinduet åpent året rundt, så jeg har fått meg ei vanvittig varm vinterdyne til jul i fjor. Det var utrolig deilig å våkne i dag og kjenne frisk luft i rommet. (Eller? Kjekt å våkne er det vel aldri!) Jeg savnet den friske luften når jeg våknet i helgen, aircon er liksom ikke helt det samme og vinduene på soverommet vårt gikk ikke opp. (De gikk opp på stuen, men det hjalp jo ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det kaldeste rommet i leiligheten, men jeg orker ikke ha åpen vindu på soverommet vinterstid :fryser: Hallo, det er -10 ute! Å sove i kulda er ikke noe problem, men det blir jo så grusomt å stå opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings! Halvveis i uka, og nedkjøringen mot helg er godt i gang :strix: Gleder meg til konsert i helga, og god hotellfrokost :jepp: Men både uka og helga går vel i ett nå, er sannelig ikke sikker på om jeg har helt kontroll. Jaja, så lenge vi ender med en god ferie, så bør det vel bli bra tenker jeg :nigo:

Først er det jobb, trening og syforening i dag, og jobb, hudpleietime (vipper/bryn) samt sosialt med jenter fra jobb i morgen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Daria skrev:

Det er det kaldeste rommet i leiligheten, men jeg orker ikke ha åpen vindu på soverommet vinterstid :fryser: Hallo, det er -10 ute! Å sove i kulda er ikke noe problem, men det blir jo så grusomt å stå opp...

Men jeg kryper jo bare ut fra dyna og løper rett til badet? Henger ikke rundt på soverommet i lange tider etter at jeg har stått opp... Merker knapt at det er kaldt der før jeg har lagt soverommet bak meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎07‎.‎02‎.‎2018 den 9.10, Daria skrev:

Jeg må jo stoppe foran klesskapet og finne dagens antrekk - det tar fort litt tid...

Det gjør man selvfølgelig fullt påkledd kvelden før. :nigo: Vårt soverom er så kaldt at jeg ofte tar på tøfler før jeg går inn og finner antrekk til dagen etterpå. Om morgenen er jeg ute på gangen der varmepumpen står på knapt før jeg vet jeg er våken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpent vindu hele året her også. Iskaldt soverom er best. :jepp:  Og garderobeskap i gangen er ganske kjekt. Slipper å stå på et kaldt soverom og lete etter dagens outfit (som om det er et problem for hun som nesten alltid går i jeans og T-skjorte :fnise: )... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎08‎.‎02‎.‎2018 den 13.34, Daria skrev:

Men jeg vet jo ikke nødvendigvis kvelden før hva jeg føler for å ha på meg dagen etter...

:fnise: Nei det kan være et problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...