Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sølv... Egentlig er det jo helt suverent, men føles allikevel som et lite nederlag :sukk:

Kjipt når angrep og målvaktene svikter i finalen, det har jo vært så bra! Jaja, bedre lykke neste gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Skulle vært på spinning, slenger i stedet på sofaen med hodepine :sukk: Fant ut jeg bare måtte lytte til kroppen i dag, ikke tiden for å presse grenser uken før jul. :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

Flott kveld i går med godt selskap, nydelig mat og fantastisk konsert. Årets siste julekonsert, nå er det 4 dager til julaften enten man er klar eller ei. I ettermiddag venter bysleng med mine foreldre (mistenker restaurantmiddag da også :nigo: ) og i morgen skal jeg ut og spise med venninne. Fredag venter pinnekjøttmiddag og søndag venter ribbe. :daane: Kanskje ikke så dumt at jeg valgte breiflabb i går? Skal visst ikke sulte med det første... Ja, og så er det jo julelunsj på jobb også :opplyser: Begynner allerede å glede meg til 2.januar :spise:

:ler:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jerle skrev:

FREDAG!!!! Og jul!!! :tree: 

Jaaaa!

Snart hjemover til pakking og klargjøring og så går turen til foreldretraktene. Videre av sted søndag etter frokost, og lander vel ikke i senga mi hjemme før tirsdag kveld. Blir helt sikkert koselig da! Og enda mer mat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.12.2017 den 0.40, Aldrisur skrev:

God Jul Roadrunner og nyyyyt juleferien! :xpb_knuddel:

Næmmen! Aldrisur jo! :daane:

Riktig god jul til deg og andre dagbokvenner :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: God morgen! :kaffekopp:

Og vel overstått jul :tree: 

Fuggel'n er tilbake på jobb, men satser på en relativt rolig dag, og kanskje litt kortere dag. :jepp:

Det gikk overraskende greit å stå opp med vekkerklokka i dag, hadde trodd det skulle være mye verre. Hjelper godt at det er onsdag da, kort uke! Og mistenker at fredagen blir veldig kort :nigo: 

Fine juledager har det vært, først et par dager hos mine foreldre og så et par dager hos min bror med familie. God stemning og god mat :strix: Var veldig godt å komme hjem i går ettermiddag også, og fantastisk å sove i egen seng i natt. I nyvasket sengetøy :bolledeig: Sovet som en stein!

Satser på litt handling, og så trening eller tur etter jobb i dag, ellers ingen store planer. Er invitert på nabomiddag i foreldretraktene i morgen kveld, men litt usikker på hva jeg gjør. Får tenke meg litt om :jepp: 

Men først: Jobbe litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpnet et skap på jobb som jeg kun åpner ved sjeldne anledninger. Nettopp fordi det står så mye gammelt ræl der, så er det sjelden jeg trenger å sjekke innholdet. Nå er snart 90% kastet, og jeg jobber meg videre innover. Ble en fryktelig effektiv dag dette! I alle fall så langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Daria skrev:

Finner du noe morsomt-gammelt eller er alt bare ubrukelig-gammelt?

Det meste er bare ubrukelig-gammelt, men noen nerde-gullkorn dukker opp innimellom. Fant programvare på diskett hvor det stod at programmet var støttet på Windows 3.xx og nyere versjoner av Windows. Mistenker at de ikke tok høyde for Windows 10 feks :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Daria skrev:

Ideen om pcer uten diskettstasjon var kanskje heller ikke noe de tok høyde for... :fnise: 

Avgjort ikke! Senere ble det vel ikke tatt høyde for maskiner uten cd-spiller heller... *kastet et haug*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:
Trøtt torsdag i dag, merkes at jeg ikke kommer i seng til høvelig tid (tøyer grensene litt). :natti:

Men rolig dag på jobb, og tar timene som de kommer. Gå litt før i dag kanskje? :nigo: Kom jo ikke tidligere av sted i går, i stedet jobbet jeg som en helt hele dagen, og var skikkelig svett da jeg pakket sammen. :jepp:

I dag går turen til foreldretraktene igjen, klar for middag med trivelige folk. Retur hjem i kveld, og så noen timer på jobb igjen i morgen. Og så er det slutt på jobbingen i 2017, og endelig helg! :strix:

Småsjesken/sulten i dag, og har allerede fått i meg lunsj, to klementiner, litt sjokolade og 3 pepperkaker siden frokost. Ikke noe mer å finne i veska, hva skal jeg da gjøre? Finne pepperkakeboksen på jobb? :lur: Ikke bra dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...