Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg dro hjem fra jobb tidlig (altså halv 3) for jeg følte meg uvel Men heldigvis har det gått over. 

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Sånt er noe d***t, bokstavelig talt. Håper formen er stigende nå :kose: 

Snakk om d***tdag, bokstavelig talt. Flydd til do i hele dag, men heldigvis fått i meg litt vann, to epler og tre knekkebrød. Greit jeg kjører litt modifisert knekkebrødkur for tida, men dette var ikke planen :opplyser:

Krysser fingrene for at formen er stigende nå, litt usikker men håper...

1 time siden, Skravla skrev:

Jeg dro hjem fra jobb tidlig (altså halv 3) for jeg følte meg uvel Men heldigvis har det gått over. 

 

God bedring!

Godt det viste seg å være falsk alarm! 

Takk for bedringsønsker, håper virkelig det er på retur nå! Må vel være tomt snart? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen :kaffekopp:

Hvordan er formen i dag? 

God morgen! 

Ble hjemme fra jobb i dag også, etter å ha startet dagen på samme vis som i går... Ikke mye moro på skåla med bøtte på fanget :sukk: Men det er færre magekramper/luftsmerter i dag og det går lengre tid mellom dobesøkene. Så jeg begynner å bli optimistisk, og regner med å være back in business i morgen. Fokusere på å få i meg litt mat i dag, ganske slækk skrott. Sjekket for moroskyld vekta i går kveld og i dag morges, og systemet MÅ vel være tomt snart? -1,4 kg i løpet av 15 timer i går, og -2,3 kg siste døgnet... Effektiv slankekur, men anbefaler ikke! Skal bli godt å få fylt opp lagrene litt igjen *slappfisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt i orden igjen. Heldigvis ikke noe alvorlig med magen. Var sikkert vaflene til Daria som fikset det i går.

 

I morgen har jeg fri (hurra) så i dag og torsdag må jeg forberede oppstart av ny fagleder på fredag og permisjon for en kollega (må få overført vesentlig informasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Skravla skrev:

Her er alt i orden igjen. Heldigvis ikke noe alvorlig med magen. Var sikkert vaflene til Daria som fikset det i går.

 

I morgen har jeg fri (hurra) så i dag og torsdag må jeg forberede oppstart av ny fagleder på fredag og permisjon for en kollega (må få overført vesentlig informasjon).

Godt det var falsk alarm hos deg! Og vaflene gjorde nok underverker :jepp:

Så deilig med fri i morgen! Skal du noe spesielt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skravla skrev:

Ha fri, shoppe litt, kose meg, nyte litt fri før det blir for hektisk.

Høres aldeles deilig ut! Jeg skulle gjerne hatt fri en dag for å sove. :ler: Men da føler jeg fridagen har vært bortkasta allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filler'n!

Småsulten optimist varmet litt kjøttsaus fra fryseren og serverte med litt kokt makaroni. Veeel... Sa jeg optimist? Halve middagen ligger i søpla og resten kom i retur (etter intens aktivitet i mageregionen)... :spy: Ante meg at det kanskje ble litt mye krydder og slikt, men det fristet jo... Får visst holde meg til uskyldige knekkebrød ei stund :sukk:Jommen sa jeg diett... 

Fremdeles plan om jobb i morgen, men får ta det pent med kostholdet. Blir vel knekkebrød med syltetøy tenker jeg. Trygt. 

Ellers sløvet mye i dag også, bobler ikke over av energi akkurat. 

Med andre ord ikke så mye spennende å fortelle herfra, med mindre noen er interessert i hva som skjer på Dr.Phil... :flau:

Savner trening og savner litt sosialt liv! 

Men men, snart :jepp:

Tross alt optimist :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tilbake på jobb, slækk, men relativt oppegående. Spiser lite, og trygg mat, og satser på at det skal gå fint dette her. Skrotten er dau som en saccosekk, men får håpe jeg slipper å løpe trappene for mange ganger. Vi får se!

Ellers, billettsalg i ettermiddag for Broadway-show, og foreløpig henger vel NY-turen i en syltynn tråd. Ticketmaster benytter såkalt VerifiedFan-løsning, hvor vi måtte registrere oss i forkant. Forstod det slik at det nærmest var loddtrekning om hvem som så fikk kjøpe billetter, og foreløpig er jeg ikke en av de heldige. Min epost kunne fortelle at jeg var "on Standby". Trolig sammen med 100.000 andre. Jau! Sjekket Twitter og litt grupper, ser ut til at det er stor overvekt av oss på "Standby", og få "Selected".  Noe sier meg at det har vært stor pågang? :sukk: Jaja, vi får bare vente og se...

:kaffekopp: er servert! (holder meg til vann jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen billetter på Fuggel'n, not even close :sukk:

Men ser det er mange frustrerte fans der ute og svartebørsen er tilsynelatende full av billetter til 1.000-7.000 DOLLAR! :sjokkert: 

YEAH RIGHT! :skratte: Og jeg som synes de originale billettene var dyre :daane: Hva er galt med samfunnet? Ser forøvrig ut til at konsertene nå skal gå til begynnelsen av februar, så kan være vi vurderer en annen helg om det skulle bli aktuelt. Og hvis ikke så er det bare sånn det er, og helt greit i grunn. Det går ei grense eller tre her altså...

Formen er ellers nogenlunde stabil, dog småkvalm. Ble rundstykke til middag, her tas ingen sjanser. Litt krydret pålegg som fristet, men småangrer litt. Går en diffus kryddersmak i heisen. Toppe med et eple kanskje? :klo:

Sløv ettermiddag, får komme sterkere tilbake som husmor og treningsjunkie :trene:

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Roadrunner skrev:

Går en diffus kryddersmak i heisen.

Jeg vet du har flere etasjer i heimen, men når installerte du heis (og begynte å strø krydder i den...)?

Tusenvis av dollar for en billett er helt vilt - men det finnes jo tydeligvis folk som er villig til å betale det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Daria skrev:

Jeg vet du har flere etasjer i heimen, men når installerte du heis (og begynte å strø krydder i den...)?

Tusenvis av dollar for en billett er helt vilt - men det finnes jo tydeligvis folk som er villig til å betale det...

:dany:

Neida, så joda, så... (vriompeis!)

Hmpf! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaaa! Fredag! :bolledeig:

Tror faktisk jeg skal begynne å klappe sammen maskinen her og se om jeg ikke kan snike meg ut til høvelig tid for en gangs skyld :nigo: Heeeelg! Og ingen planer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Trøtt tirsdag i dag, og vi er bare på dag to av uka. :sukk: Har en plan om å fylle opp kjøleskapet i ettermiddag, og ellers ta det ganske rolig tror jeg. Har trasket på tur fire dager på rad, og tror kanskje beina hadde likt en litt rolig kveld. Vi får se :jepp: Kanskje få forhåndsstemt også?

Ellers nytt billettsalg på torsdag, og jeg er veldig usikker på hva vi bør gjøre. Får ta en prat med venninna og sjekke litt flypriser og hva som egentlig er aktuelt. Ikke sikkert jeg får mulighet på billetter denne gangen heller, men er jo greit å være forberedt HVIS muligheten skulle by seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Torsdag i dag, betyr at det er fredag i morgen! :strix:

Og nytt Broadway-billettsalg i dag. Ny epost om at man på nytt er satt på Standby, ergo er sjansene knapt nok mikroskopiske. For et fantastisk system... :sukk: Får ikke engang forsøke å kjøpe billetter, siden jeg ikke får en nødvendig kode før status er endret til Selected. Såååå, er vel bare å glemme hele New York, og heller se frem mot vinterens langtur i stedet. Dog litt spent på hva som er igjen i området etter at Irma har herjet noen dager :sjokkert: Er jo vår rute hun herjer rundt i...

Ellers? Spinning i går, ENDELIG! Nesten tre uker siden sist, så var på høy tid. Og nå SKAL onsdagene inn i en god rutine, er på tide å fokusere på mer trening. Holder ikke med kun rusleturer, må få svettet og pustet litt skikkelig også kjenner jeg. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...