Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Drømmer er fascinerende - de kan påvirke dagsform og -humør, både på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.6.2017 den 7.53, Roadrunner skrev:

Guess what? Det er "mandag" igjen (ok, så er det tirsdag, men det er så avgjort mandagsfølelse :jepp: )

Trøtt fuggel etter intense drømmer og herjinger i natt, tror jeg har spurtet rundt som en galning. Det er slitsomt det! :opplyser:

Må bare dele denne, forresten:

Lettrørt? Jeg? :sjenert:

:trist:

Omg! Hylskriker 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Fredag! :bolledeig:
Det er virkelig ALDRI feil med helg! :strix:

Blitt noen overtidstimer denne uken også, så fuggel'n er veldig klar for et par dager fri nå. Fikk levert en hastejobb i går ettermiddag, veldig godt for alt som er gjort. :jepp: Ingen store planer i helgen, skulle egentlig en tur til foreldretraktene for å hjelpe med litt utvendig vedlikehold, men i dette været blir det nok ikke stort med slik aktivitet. Så da blir jeg nok her i stedet tenker jeg. Trene litt kanskje? Skal en tur til foreldretraktene midt i neste uke på grunn av en spesialist-time i de trakter, så da blir det nok en god middag hos mine foreldre og kanskje litt hårfarging også. Kjekt for alt som er unnagjort!

Men først - fredag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 

Da var vi her igjen da, ny mandag, ny uke og snart halvveis i juni. Bare ei drøy uke til "sola snur" :sjokkert:

Helgen har vært fin, og har inneholdt tre sløve kvelder, to lange gåturer, litt sosialt og litt shopping. Ikke dumt det i grunn. I dag skal jeg hente ny overmadrass til senga, og en kjapp tur innom reisebyrå, senere i uken er det spesialisttime på planen og til helgen er det litt festligheter. Blir nok en bra uke! :jepp:

Men først er det mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Daria skrev:

Regner med at dette ikke er nytt for deg...?

Dette er nok gammelt nytt ja... Jeg skulle SÅ gjerne vært i Ålesund neste uke! :pls:
Men billettene var langt fra billige, og når jeg da ikke fikk reisefølge heller, så valgte jeg å la være. Selv om jeg kunne fått tak i billetter til begge kveldene, med grilling, after-party og diverse :sukk: Men stiv billettpris, samt fly og hotell hadde gjort et solid innhugg i lommeboka, og det var ikke like fristende på egenhånd. Langhelg i Ålesund alene? Nja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mentalt er jeg i Ålesund i dag og i morgen, fysisk er jeg på jobb... :sukk:
Får heller vente til midten av oktober når konserten kommer ut tenker jeg.

Ellers? Fin dag i går med spinning og rusletur med venninne. Dro hjemmefra kl 17 og var ikke hjemme igjen før nærmere kl 22. Altfor våken da jeg la meg, og dermed altfor trøtt i dag. Godt det er fredag i morgen! :pls:

Klar for konsert om ei uke, ellers er skuffen med billetter skremmende tom. Hva skjer? Etter våren og sommeren i fjor, er jo dette nærmest krise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2017 den 8.04, Roadrunner skrev:

Dette er nok gammelt nytt ja... Jeg skulle SÅ gjerne vært i Ålesund neste uke! :pls:
Men billettene var langt fra billige, og når jeg da ikke fikk reisefølge heller, så valgte jeg å la være. Selv om jeg kunne fått tak i billetter til begge kveldene, med grilling, after-party og diverse :sukk: Men stiv billettpris, samt fly og hotell hadde gjort et solid innhugg i lommeboka, og det var ikke like fristende på egenhånd. Langhelg i Ålesund alene? Nja...

Men, men, men.... Ålesund er da en så fin by. :nigo:(Og her der bor ganske kjekke folk, har jeg hørt :sjenert:  )

Jeg synes også at billettprisen var alt for høy, så jeg kjøpte ikke billett selv. Men jeg er ikke kjempe fan heller, det er mer slik:  å?? kult, skal de til Giske? Så ser jeg prisen.... Neishj. Det gidder jeg ikke.

Skulle de komme igjen til traktene, så vet jeg om en overnattingsmulighet som ville gjort det billigere altså. Just saying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jerle skrev:

Men, men, men.... Ålesund er da en så fin by. :nigo:(Og her der bor ganske kjekke folk, har jeg hørt :sjenert:  )

Jeg synes også at billettprisen var alt for høy, så jeg kjøpte ikke billett selv. Men jeg er ikke kjempe fan heller, det er mer slik:  å?? kult, skal de til Giske? Så ser jeg prisen.... Neishj. Det gidder jeg ikke.

Skulle de komme igjen til traktene, så vet jeg om en overnattingsmulighet som ville gjort det billigere altså. Just saying.

:sukk:

Altså, tanken slo meg ikke engang. Men men... (filler'n!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

:sukk:

Altså, tanken slo meg ikke engang. Men men... (filler'n!)

Ved neste anledning :nigo:

( jeg må få påpeke at kjekke folk på min dialekt, betyr altså hyggelige folk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Roadrunner skrev:

:sukk:

Altså, tanken slo meg ikke engang. Men men... (filler'n!)

Lærte ikke du for noen år siden at du må sette ord på sånne problemer i tide?

Billettskuffen her/hos Skravla (jeg har delegert mye av ansvaret :fnise: )inneholder to for juni og en for juli, ellers er sommeren ganske tom. Men det tar seg opp igjen når sesongen starter :nigo: Mvh doble abonnementer i både operaen og filharmonien, samt div annet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Fredag! :strix: 
Vært en uke med litt lite søvn (ikke så trøtt når leggetid kommer, blitt liggende lenge før jeg har fått sove), men endelig er det helg. Satser på litt søvn da! Mulig en tur til mine foreldre lørdag til søndag, hjelpe til litt med maling av hus... Vi får se hva været vil. I dag er det ganske grått her, men foreløpig ikke særlig vått. Gjør ikke noe om regnet holder seg unna.

Ingen store planer i kveld, regner med det blir litt rengjøring og ellers ganske sløvt. Leker med tanken på en tur innom treningssenteret, men får vel se hva som skjer utpå ettermiddagen. Spinning og tur onsdag samt langtur i går, så er ikke veldig krise om jeg tar støvsuginga og moppinga som trening i dag. En ting er i alle fall sikkert, jeg MÅ gjøre rent! *flau*

Fått inntrykk av at det var en fantastisk kveld på nordvestlandet i går, og regner med de fleste gleder seg til en reprise i kveld. Jeg er ikke smågrønn... Absolutt ikke! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp: 

Innom og oppdaterer meg. Ser ut til at det stort sett går ganske greit for Fuggel'n (bortsett fra sorgen over at det ikke ble noen tur til norvestlandet...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

Innom og oppdaterer meg. Ser ut til at det stort sett går ganske greit for Fuggel'n (bortsett fra sorgen over at det ikke ble noen tur til norvestlandet...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Går greit hos fuggel'n vettu, bare litt smått hektiske jobbdager. Meeen, det ordner seg gjerne :jepp: Kun to mandager igjen før ferie nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som vi skal ha ferie fra samme mandag. Her er nedtellingen i gang, virker som "alle" andre har ferie allerede og minst en uke eller to lenger enn meg. Jeg har helt siden ungene fikk ferie, drømt om skoleferie jeg også. Tenk å ha 8 uker med fri foran seg. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jerle skrev:

Høres ut som vi skal ha ferie fra samme mandag. Her er nedtellingen i gang, virker som "alle" andre har ferie allerede og minst en uke eller to lenger enn meg. Jeg har helt siden ungene fikk ferie, drømt om skoleferie jeg også. Tenk å ha 8 uker med fri foran seg. :strix:

Nedtelling her også, virkelig!
13 dager igjen med vekkerklokke i otta :nigo:
Skoleferie hadde vært magisk! Reisevenninna er lærer og har første ferieuke nå, jeg finnes jo ikke litt smågrønn engang... :sjenert:
For første gang har jeg satt meg opp på fire uker ferie sammenhengende (aldri hatt mer enn tre uker på sommeren siden jeg gikk på skolen). Tror det skal bli greit gitt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lærerferie et par år (fordi jeg hadde 80% stilling) - det ble litt for lenge, egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daria skrev:

Jeg hadde lærerferie et par år (fordi jeg hadde 80% stilling) - det ble litt for lenge, egentlig...

Den ser jeg... Faktisk...
Men du vet, det er fort gjort å ønske seg det man ikke har. Er faktisk spent på om fire uker vil føles lenge i sommer, eller om det går som en vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...