Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Godt det går bedre, det der er ikke noe gøy. Men som flere leger har sagt meg ved flere anledninger - svimmelhet er sjelden symptom på noe alvorlig (selv om det er plagsomt...) - det er hvertfall en mager trøst...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Daria skrev:

Godt det går bedre, det der er ikke noe gøy. Men som flere leger har sagt meg ved flere anledninger - svimmelhet er sjelden symptom på noe alvorlig (selv om det er plagsomt...) - det er hvertfall en mager trøst...

Jupp, hjelper med en aldri så liten trøst. Både lege og spesialist sjekket meg grundig da, en trygghet det også, selv om jeg ikke var veldig redd for noe alvorlig. Var bare skrekkelig ubehagelig mens det herjet som verst. 

Men hvordan går det med deg og formen da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag og ny uke. Fuggel'n er tilbake i gjenge igjen, og veldig glad for at det er en liten fridag midt i uka. tror det gjør godt etter forrige uke. :jepp: Formen begynner virkelig å komme seg, heldigvis! Litt igjen før toppform, men fungerer tilnærmet normalt nå. Er deilig å virke litt igjen!

Helgen har vært rolig (som store deler av forrige uke også), lørdagen ble stort sett tilbragt på sofaen, med kun litt bevegelse mellom kjøkkenbenk og badet. Godt å få i seg litt mat igjen! I går gikk jeg en liten tur med ei venninne, og det var helt himmelsk. Frisk luft! :strix:

Treningstøyet står i bilen (det har det forsåvidt gjort siden tirsdag...), så får vi se om det blir brukt i dag eller ei (har mine tvil, men hadde vært godt med litt bevegelse også...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at ting returnerer til normalen :tommel: 

På 12.5.2017 den 23.45, Roadrunner skrev:

Men hvordan går det med deg og formen da? :klem:

Det går framover - laangsomt... Jobber 20% (to korte dager) og skal gjøre det  et par uker til før jeg drister meg opp i 30%. Noen dager går det greit, andre ikke så greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, så bra det går bedre. Ta det med ro nå da! :opplyser: Selv om det ikke er alvorlig, så er det helt greit å ta det rolig etter noe slikt. :klemmer:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jerle skrev:

Huff da, så bra det går bedre. Ta det med ro nå da! :opplyser: Selv om det ikke er alvorlig, så er det helt greit å ta det rolig etter noe slikt. :klemmer:

Jupp, må visst bare ta det rolig. Går greit på jobb i dag, men merker at skrotten ikke er helt i 100 ennå. Begynner å bli sliten, og kjenner hodet henger litt etter. Godt det bare er et par timer igjen. Fra horisontalt til full fart på no time - det merkes :jepp: Men fremdeles ved godt mot, regner dog med at treninga utgår i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Tirsdag og en aldri så liten fredagsfølelse siden det er fri i morgen. :strix:

Ble en ganske rolig ettermiddag i går, med middag, avslapning og til slutt litt husarbeid. Fikk vasket over litt på badene - det var på tide! Og veldig godt å få gjort. Burde pakket litt også, siden jeg farter avsted i ettermiddag. Meeen, får stikke hjem etter jobb og pakke litt da. Bør være fort gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, vimse skrev:

Må gjerne svinge innom her og gjøre litt husarbeid..:goodbye:

Vimse! :daane:

Det var lenge siden det! Hur det gjeng?

*overser husarbeid både her og der*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mandagsfølelse, etter en altfor kort "helg". Godt det er fredag i morgen! :hoppe: Og fuggel'n skal på heldagsseminar, så blir litt avbrekk i jobben også :jepp: Ikke feil med sånne dager innimellom.

Trøtt fuggel i dag, ble altfor sen kveld på tirsdag, og det henger visst litt igjen fremdeles. Rolig "feiring" i går, sløvings i heimen hos mine foreldre hele dagen, og så grillings på ettermiddagen hvor ei venninne kom på besøk. Koselig med middagsgjest og god mat :nigo: Dro hjem i går kveld, og landet i senga ganske kort tid etterpå.

Dagens planer? Burde trene, burde gjøre rent og burde handle litt. Så får vi se... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke mye til deg nei 😂

 

KG er ikke hva det en gang var, eller, mye er jo det samme gamle vissvasset 😂

Tiden strekker vel ikke helt til bestandig 😎

Trene ja.. Jeg skal prøve meg igjen til uken, har ikke trent siden skjærtorsdag 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenger 30 uleste sider fordelt på syv forskjellige dagbøker å oppdatere seg på hvis man har vært borte en kveld :fnise: Men på enkelte områder er KG akkurat hva det var, og det kan være mye av problemet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Ny mandag og ny uke! Og snart ser vi juni i horisonten :daane:

Forrige uke ble i grunn bare rot, med en fridag midt i uka så hadde jeg både helgefølelse og mandagsfølelse i hytt og pine. Fredagsfølelse på tirsdag, mandagsfølelse på torsdag og med heldagsseminar på fredag så ga jeg til slutt opp hele ukedagstellinga. Men helg er aldri feil uansett! :strix:

Har en plan om kort uke denne uka, og skal prøve å få fri på fredag. Hadde vært digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen ser ut til å ha innvendinger mot at jeg har fri på fredag, så da er planen å innta full fredagsfølelse i morgen :strix:
Jeg er klar! :jepp:

Hagearbeid stod på agendaen i går, og fikk et par kommetarer fra naboen om at jeg satte deres hage i litt dårlig lys nå :lur: Godt fornøyd med alt som er gjort, og det er jo trivelig når det ser litt ekstra stelt ut. Tross min begrensede hageflekk.

I dag skal jeg til byen etter jobb, har middagsdate med Sauen :hoppendeglad: Gleder meg til god mat og skravlings! Forhåpentligvis utendørs i finvær, alternativt innendørs. Uansett i godt selskap :nigo:

Men først noen timer jobbing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Er visst stort sett innom på mandager for tida, eventuelt på torsdag med mandagsfølelse :ler:
Uansett, det er mandag igjen :opplyser: Og full arbeidsuke...

Helt fantastisk med langhelg, og helt topp å kunne si god helg onsdag ettermiddag. Me like! :strix:
Lang gåtur med ei venninne på onsdagen, før sofabesøk av ei anna venninne på kvelden. Torsdag ble det ny gåtur, og ellers ganske rolig. Leste og nøt sola på verandaen :hoppendeglad: Fredag hadde jeg besøk av bestisen og lille bonusnevø med bysleng og rusletur, og lørdag var jeg på sosialt samvær med jobb før naboen kom over på besøk på kvelden. I går? Sløøøøøvt... :nigo:

Får se hva det blir i ettermiddag, om det blir tur eller trening, men NOE må gjøres.

Arbeidsdagen er i gang, vinduet er åpent og vifta er på. 24 grader er allerede passert på kontoret, og jeg har heldigvis kledd meg for anledningen (capri og t-skjorte). Lunt!

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt årets første utserveringsmiddag, det var ikke så trist...

Langhelg neste helg også, mai er en hard måned :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her hadde vi sommeren på lørdag. Sånn rundt 28-30 grader hos oss. I dag har jeg ulljakke på meg, og det er hele 8 grader ute. (Tror det var 15-16 grader på julaften til sammenligning ;))

 

Håper uken er strålende på din kant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guess what? Det er "mandag" igjen (ok, så er det tirsdag, men det er så avgjort mandagsfølelse :jepp: )

Trøtt fuggel etter intense drømmer og herjinger i natt, tror jeg har spurtet rundt som en galning. Det er slitsomt det! :opplyser:

Må bare dele denne, forresten:

Lettrørt? Jeg? :sjenert:

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jerle skrev:

Kan ikke se den på jobb, og det er sikkert like greit, for jeg er også veldig lettrørt. :rodme:

Jeg måtte lukke den mot slutten, for at det ikke skulle bli for påfallende at jeg ble heeeelt stille her og litt blank i øya. :sukk: Og jeg burde nok ikke se sånt på jobb jeg heller, men er ytterst sjelden. Denne hadde jeg sett i FB-feeden min en gang i forrige uke, men da jeg var dum nok og refreshet, så fant jeg den aldri igjen (hersens FB som ikke viser ting kronologisk lengre). Når den da dukket opp i dag, så måtte jeg bare se den... Herlig sak, anbefales!

Mener å huske at jeg drømte at bestisen skulle gifte seg i natt, og for min del skar ALT seg. Kom en time for sent til frisøren, og fikk dermed kun 20 min til oppsett av hår. Frisøren var mer opptatt av å kure håret mitt, samt sause det inn med moroccan oil, og forstod ikke hva jeg ønsket med håret. Endte med to oljete fletter, så ut som om jeg var 6 år og skulle begynne på skolen. :bond: Løp videre, med klump i halsen og halvveis på grina. Tiden for vielsen var allerede overskredet med 5-10 min, og jeg hadde ikke sminke på, og ikke kjole. Måtte innom hotellet, men de fant ikke nøkkelen min og.... Hadde sikkert puls på 300 da jeg våknet, og er LANGT fra utsovet. Slitsomt! Også jeg som hadde gledet meg til en god natts søvn i nyvaska og soltørka sengetøy :pls:

:kaffekopp:
Litt misforståelser her og der på jobb, så litt spent på hva dagen bringer. Foreløpig ganske rolig, men kan ta av når som helst. Venter på en hastejobb, og tror det smeller skikkelig når det først smeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...