Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, MarianneE skrev:

Titter innom og ønsker en god morgen! 

Så koselig! 

Siden jeg er så treg, så får jeg ønske en fin kveld tilbake :jepp:

Det er fredag i morgen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille på dagbokfronten for tiden gitt, er visst bare en sånn periode.

Endel å gjøre på jobb for tiden, og i dag er det et større prosjekt som skal gjennomføres. Så litt armer og bein, overtidsjobbing i går i stedet for spinning og en fuggel som gleder seg til alt er i boks og systemene fungerer igjen. Mulig jobbing i kveld også, litt usikker. I morgen håper jeg at det blir spinning, og torsdag blir det frisk luft. Fredag avreise til spa-weekend og vips er det vel mandag igjen... Joda! Godt det bare er ei full arbeidsuke igjen før påske, skal bli godt med ei skikkelig langhelg! Krysser fingrene for fint vårvær i påska, hadde vært magisk!

Men før den tid får jeg bare hive meg rundt og komme i mål med festlighetene her. :jepp:

:kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings!

Ikke helt i mål med prosjektet ennå, men ser ut til at en av hoveddelene har gått bra og er i mål, så da kan skuldrene senkes litt i alle fall. Deilig! Nå gjenstår et par tilleggsmoduler, men så håper jeg at vi kan sette to streker under svaret for denne gang. Godt for alt som er gjort!

Trøtt fuggel, varmt inne og gråvær ute... Kort oppsummert. Fikk vasket bilen i går (neida, jeg vasket den ikke selv, men jeg betalte en helt akseptabel sum for å få bilen gullende ren utvendig), oppdatert pulsklokka, ordnet noen bilder på en USB-stick, gikk lang tur med ei god venninne og sløvet litt på sofaen til slutt. Husarbeidet har hopet seg litt opp, så i dag og i morgen må jeg få gjort litt. Orker ikke komme hjem søndag til kaostendenser.

Ellers har tidenes i-landsproblem dukket opp... Et favorittband skal spille to konserter i Norge neste år - billettene legges ut for salg i nærmeste fremtid. Meeeen, jeg er på eksotisk ferie da konsertene holdes :sukk: Er jo så typisk! Filler'n! Et veldig godt eksempel på at man ikke kan få i både pose og sekk, men allikevel :murvegg: 

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo frustrerende å gå glipp av ting man veldig gjerne vil ha med seg. At grunnen til at man går glipp av det er fordi man er opptatt med andre morsomme ting har jo egentlig ikke så mye med saken å gjøre... Det er lov å klage litt over i-landsproblemer også, så lenge man er klar over at det tross alt er et i-landsproblem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag, april og mer og mer vår! Deilig!
Trøtt fuggel, men det er jo heller regelen enn unntaket har jeg inntrykk av. Tross avslappende helg, så er det fremmed seng, sosial hele helgen og litt timer i bil, så er ikke helt fulladet kjenner jeg. Men det er helt greit, har jo vært en veldig koselig helg. :strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste uka har det vært skikkelig vår :sol: Det ligger en bitteliten park rett borti veien her, den er snart blå av scilla. Jeg må en tur bortom hver dag for å følge utviklingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den at slike helger kanksje ikke fullader helt, men det er sikkert godt for sjelen :) Det så i alle fall veldig koselig ut! Nå er det mandag og ny uke. Er ikke annet å gjøre enn å bøtte ned med kaffe da! :kaffekopp:

Jeg har også i-landsproblemer i dag. Men det er vel slik det er med oss her i Norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skravla skrev:

Huff da. Så kjedelig. :klem: 

Takk Skravla :klem:

Skal rusle tur med venninne senere, tror det vil gjøre godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Hvor kjipe snakker vi? Livsendringskjipe, midlertidig-plagsomt-kjipe, bankkontoen-vil-få-varig-mén-kjipe...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daria skrev:

:troest:

Hvor kjipe snakker vi? Livsendringskjipe, midlertidig-plagsomt-kjipe, bankkontoen-vil-få-varig-mén-kjipe...?

:ler:

Egentlig er det vel mest Forbaska-at-en-knakanes-god-kollega-har-sagt-opp-jobben-kjipe nyheter. Og at det garantert vil påvirke miljøet på jobb, siden vedkommende var sentral i mye, spesielt initiativrik rundt det sosiale og kollegiale. Men ingen har dødd og livet går videre. Og med generelt litt kjipe tendenser på jobb for mange, så har jeg full forståelse og respekt for valget om å ta en mulighet når den dukker opp. Støtter vedkommende fullt ut, men er allikevel kjipt. Spesielt når jeg også vet at det nok ikke blir den eneste, kan være flere som er på samme tanke. Urgh! 

Mens jeg liksom har det litt bedre på jobb igjen... Ironisk nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være irriterende nok, det, men godt å vite at det tross alt ikke var verre - man blir jo litt bekymret av sånne kryptiske meldinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Daria skrev:

Det kan jo være irriterende nok, det, men godt å vite at det tross alt ikke var verre - man blir jo litt bekymret av sånne kryptiske meldinger...

Var ikke meningen å bekymre. Men var litt usikker på hva eller hvor mye jeg skulle skrive... Gårsdagens kjipe sak kommer litt på toppen av annet grums, og da kjente jeg at dette ble ganske kjipt i går. Men tross alt står det ikke om liv, og hverdagen går videre. Så har ristet det verste av meg, og prøver å ikke fokusere så mye på grumset generelt. Ta det litt som det kommer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nytt grums i dag også - er visst ikke til å komme unna. Fuggel'n småfreser litt for seg selv her.

Når kollegaer lokalisert et annet sted i landet vet på forhånd at de skal ha faglig gjennomgang i flere timer en onsdag formiddag. Og ca 5 minutter ETTER at gjennomgangen har startet innser at dette jo er relevant for Fuggel'n også. Og dermed blir Fuggel'n med via telefon - og skal prøve å ta inn nyttig informasjon på sparket og uten å være tilstede. Sånt blir jeg litt oppgitt av altså! Er en grunn til at Webinarer gjerne er korte og konsise... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forventer du at folk skal tenke på forhånd og planlegge og sånt - du vet at det er for mye forlangt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...