Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

God morgen !

Med den mengden du er vant med, begynner du vel å klø i beina med bare to økter denne uka.. :) Herlig av tallene bare går nedover, det går jo rett vei for Bali nå! (måtte kikke litt på bilder fra Bali, og jeg ble ikke mindre misunnelig av det for å si det sånn :ler: )

Hvis du syns det blir for mye snø, kan dere gjerne donere litt til fjellheimen her. Det har fortsatt ikke blitt noen vinterturer på oss, rett og slett fordi det nesten er bart der oppe. Heldigvis godt med snø "her nede" jeg bor :) Liker slik vinter det er nå !

Ha en strålende onsdag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:5: for ny bunnotering! Godt jobba!

Klart du er treningsklar etter to dager på rumpa hjemme, men du får bare trøste deg med at vekta er stabil og fin og at du kanskje har godt av litt hvile også? Restitusjon kalles det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at et par hviledager har gjort godt for skrotten (blir tre hviledager på rad, inkludert søndagen). Litt mer energi igjen i dag, og ikke helt mos lengre. Deilig! Og har fått gjort litt småtteri hjemme som jeg har utsatt i ørten evigheter, så ikke så galt at det ikke er godt for noe!

Sender GJERNE snø til fjellheimen, Kanei! Bare å hente... :ler: Er jo et lite paradoks når man er "oversvømt" med snø langs kysten, og ikke vet hvor man skal gjøre av alt sammen. Mens på fjellet sliter de enkelte steder med å holde løyper og bakker oppe, på grunn av snømangel. Er liksom litt som er feil da! Hmm...

Full fart på en onsdag morgen, men allikevel litt kontrollert start på dagen. Passer meg fint! Får gjort endel, uten at det bare blir mas og kjas av det. :) Et møte i ettermiddag, og så satser jeg på at jeg skal komme meg på trening i dag. Har snakket med et par kollegaer i dag, som dro samme veien som jeg skulle vært i går (om det hadde blitt trening). De hadde brukt 1-2 timer på en snau mils "kjøring". Er SÅ glad jeg tok til fornuft og dro hjem! :danse:

Har forresten hatt en litt snål følelse den siste tiden. Har faktisk begynt å virkelig føle meg slankere på en måte. Litt vanskelig å forklare, men det er som jeg kanskje har blitt mer bevisst på det, og faktisk kan kjenne litt på følelsen av å være slankere. Har jo gått ned endel, men ikke kjent følelsen så tydelig tidligere. Er uavhengig av hva folk sier etc, er liksom en følelse inni meg. Om noen skjønner... :ler: Uansett ingen dum følelse!

Nei, får hive meg rundt igjen! :jepp:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du mener med å føle seg slankere. Vet det veldig godt faktisk, for akkurat den følelsen der kjenner jeg godt igjen.

Jeg har nemlig også fått den når jeg kom ned til et visst punkt. Føles godt hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles riktig så godt faktisk!

Er liksom en følelse av å ta mindre plass rent fysisk på en måte. Fasinerende faktisk :fnise: Men det måtte altså nesten 30 kg til før jeg virkelig fikk kjenne følelsen. Og er jo langt fra slank ennå, men er i alle fall slankere! :jepp:

Lunsjen unnagjort! Drøy times arbeid nå, så blir det møte, og så nærmer ettermiddagen seg med stormskritt. Går unna! Og vi er plutselig halvveis til helg jo! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobing!

Sofaen er inntatt igjen, etter en god treningsøkt og en matbit. Måtte teste litt romaskin i dag, så ble snaut 15 minutter på den, og 45 minutter på ellipse. Følte meg veldig treningsklar, men skrotten var småtung gitt. Snålt! I morra blir det den sedvanlige halvannentimes intervallspinningen, gleder meg!

Fredag får jeg venninnebesøk etter jobb, og lørdag/søndag får jeg trolig besøk av foreldre. Ergo ikke så mye trening denne uka, men trøster med at jeg får komme sterkere tilbake neste uke! :jepp:

Ellers er magen fremdeles skikkelig teit, og jeg oppfører meg som en tullete liten fjortis som bare synes det hele er kjipt :fnise: Men satser på at det nærmer seg slutten på galskapen, og at det minst er et par måneder til neste gang!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss har du rodd!

Jeg er sjukt støl i sitteknutene etter timen på romaskina i går :ler: Det er i allefall effektivt!

Litt mindre trening av og til går jo fint. Du har jo hatt noen helt vanvittige uker bak deg, så snittet blir høyt uansett vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Torsdag, oppholdsvær (enn så lenge i alle fall), og fredag i morgen :hoppe: Og kanskje det beste av alt: jeg har såvidt snust på et 8-tall i dag! :danser: Spørs om det ikke bare er litt tilfeldig, har jo bare hatt en uke på 9'ern, men allikvel skikkelig moro! Det går liksom litt rette veien på den fronten om dagen! Er så deilig!

Jøss har du rodd!

Jeg er sjukt støl i sitteknutene etter timen på romaskina i går :ler: Det er i allefall effektivt!

Litt mindre trening av og til går jo fint. Du har jo hatt noen helt vanvittige uker bak deg, så snittet blir høyt uansett vet du ;)

Måtte jo teste romaskina igjen når du hadde rodd ivei... :sjenert: Blir inspirert vettu! Får ta litt av gangen, men tror det gikk ganske greit med tanke på ryggen. Og kan jo fin kombineres med ellipsen tror jeg, for få tatt litt mer av skrotten når jeg først skal variere litt på kondistreningen. :jepp: Var i alle fall tungt! Sliter litt med å holde jevn fart foreløpig, men det skal nok gå seg til. Blir litt ivrig og tar litt hardt i innimellom, ergo må jeg roe ned litt også :ler:

God ettermiddag :ler:

Snart er det avgårde på ferie ;)

:ler:

Det var også en tid på døgnet å kalle ettermiddag...

Døgnrytme? Hva er det? :fnise:

Serverer rykende varm :kaffekopp: og ønsker om en fin torsdag!

8.....8!!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 faktisk!

:vekt: = RR i dag tidlig :ler:

Det kan være en tilfeldighet - det kan være et kjapt hopp ned for en gangs skyld. Sånt går jo i rykk og napp og har du vært ganske disiplinert i dt siste er det jo ikke noe som tilsier at du ikke kan hoppe et godt hakk nedover ;)

Det hadde jo vært kult om du ble der nå (og fortsatte videre etterhvert så klart da... )

Jepp - roinga er fin for hele kroppen. Fikk litt tips av en kollega da jeg satt på den forrige dagen - passe på å skyve brystet frem og ikke strekke beina helt ut var ting jeg måtet konse veldig på. Gjort rett skal den ta det meste og fungere litt som styrketrening i tillegg til kondisen - og klart den kan kombineres med ellipsen. Uansett tror jeg variasjon er nøkkelen til suksess uansett.

Kroppen blir fort vant til det vi gjør med den og trenger nye utfordringer.

Ta meg litt :kaffekopp: her også jeg og forsøker å komme til bevissthet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg tid for intervallspinning gitt! Jobbet litt hjemmefra i ettermiddag, spist middag og ellers tatt det ganske rolig. Nå lader jeg opp med Lady Gaga på Spotify og satser på at energien er topp når timen begynner. Beina var litt tunge i går, men håper det går bedre i dag!

Hektisk dag på jobb i dag, og plutselig var klokka der. Hvor blir timene av?? I morra skal jeg på et lite seminar fra morgenen av, så er ikke på jobb før det nærmer seg lunsj. Blir en kort og fin fredag! :jepp: Kan sove en times tid lengre også, DET gleder jeg meg til! :sove:

Nei, får komme meg avsted her!

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen stankelfugl!

Har du det travelt på morran i dag??

Serverer deg en stor kopp :kaffekopp: og håper du har kommet bra i gang med dagen - og du...? DET ER FREDAG!!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kom jeg plutselig på at du er jo på kurs fra morran av... :kari:

Jeg var åpenbart ikke så våken som jeg trodde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjobing!

Et lite seminar fra morgenen av, og vips er det bare en halvtimes tid til lunsj. :ler: Ingen dum fredag! Sov en time lengre i morges, og det var bare helt superfantastisk. Ahhh! Slapp å være helt vrak. Men å komme på jobb etter kl 10 har sine utfordringer det også gitt, for føler liksom at jeg er litt usynkronisert med resten av samfunnet her. De er jo godt i gang, mens jeg virrer rundt og liksom ikke kommer helt igang. Jaja, godt det er fredag! :danser:

Venninna som skulle tatt turen i kveld kommer ikke allikevel. Litt kjipt, men hun har sine årsaker som jeg fullt ut respekterer. Veldig usikker på hva jeg evt gjør ang trening, men akkurat nå tror jeg faktisk at det ligger ann til en treningsfri fredag. Har liksom blitt en slik uke denne uka, litt tung treningsmessig, og var veldig lite innstilt på trening i dag kjenner jeg. Jaja, sånn blir det bare av og til! Får handle litt, og gjøre litt rent før jeg får besøk i morra. Må også jobbe litt overtid i kveld og i morgen formiddag, så blir uansett nok å ta seg til. Herlig... :klø:

Nei, her trengs :kaffekopp: og kanskje et lite spark bak. Tungt å komme igang sånn midt på dagen altså! Kanskje gå tidli gi dag? :sjenert:

:danser: Fredag! :danser:

Forresten, godt å se at det går litt rundt hos deg også, Suzy... Da er det ikke bare her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant Kanei - hun har stadige planer om å gå tidlig hjem uten å lykkes helt :ler:

Håper det går som planlagt i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg :klem:

(syns du ofte har planer om å gå tidlig, men at det sjelden blir slik :ler: Håper du får det til idag da :) )

Sant Kanei - hun har stadige planer om å gå tidlig hjem uten å lykkes helt :ler:

Håper det går som planlagt i dag da!

:klø:

Gå tidlig? Jeg? Nei, det kan jeg ikke huske!! :fnise:

Er vel litt sånn at jobben ikke alltid er enig med meg i at det er en fin ting å gå tidlig. Sist jeg tenkte tanken kom jeg avsted ti minutter før full tid... Ikke helt i tråd med min definisjon av å gå tidlig, men bedre enn ingenting! I dag har dagen blitt smårar siden jeg er litt ute av synk med resten, men får da gjort litt i det minste. Skal kjøre litt opplæring på noen kollegaer til mandag, så jeg prøver å klargjøre bittelitt i dag. Finnes ikke forberedt, men håper det skal gå bra! Men om jeg kommer avsted noe særlig før kl 15? Ehh... Uansett er det fredag da! :duskedame:

Fått et par koselige komplimenter i dag, og det varmer virkelig. Et kompliment for at jeg var flott i genseren jeg har på meg, og at jeg kledde fargen godt (uoppfordret fra en mannlig kollega, ikke dårlig!), det andre komplimentet var for bloggen/fotobloggen min. Koselig altså! Smiler her jeg sitter :) Skal ikke så mye til for å få andre til å smile!

Ellers prøver jeg å unngå å se ut vinduet for øyeblikket, for her snør det pinadø igjen. Er det mulig? Jeg vil ikke ha mer!!!

*puster dypt* 3 uker igjen... *trekker pusten på nytt* 3 uker... :sol: *puster litt lettere*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Var innom polet en tur på vei hjem fra jobb i dag, for å kjøpe ei flaske hvitvin. Kommer til kassa, og dama ser lurt på meg før hun forsiktig spør om det stemmer at jeg er over 25 (er vel ønske om at folk viser legitimasjon uoppfordret om de er under 23 eller 25 år). Kunne gitt dama en klem jeg! :fnise: Ble mye latter da, for viser seg at vi tidligere trolig har jobbet sammen også :ler: Fortalte henne at hun akkurat hadde reddet kvelden, og ønsket henne en god helg. Fikk frem smilet ja!

Ellers er besøket i helga avlyst (skulle hatt besøk av mine foreldre). Mer snø gjør at paps må skuffe veranda og terrasse, så jeg reiser heller hjem en liten tur i morra og hjelper til der. Alle de opprinnelige helgeplanene har forsvunnet ut vinduet, men det skal nok bli helg allikevel!

Skal snart komme meg på jobb igjen, få unna en liten times arbeid som må gjøres i kveld. Så gjenstår litt jobbing imorra etter frokost, men så håper jeg at jeg er ferdig. Da vil jeg ha helt helg jeg også! :jepp:

Huff, ikke mye jobbmotivert nå altså... :sjenert:

Trøtt, sliten og klar for mer sofa!

Håper dere har en finfin helg, og at alt står bra til! Synes det er uvanlig stille her om dagen, men det er kanskje bare en sånn periode? Setter frem et glass :vin: hvis noen skulle vimse innom her :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt stille om dagen ja - i min bok også faktisk :vetikke:

Jeg har også funnet vinen, men det var ingen som spurte meg om leg *lissomsnurt* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt stille om dagen ja - i min bok også faktisk :vetikke:

Jeg har også funnet vinen, men det var ingen som spurte meg om leg *lissomsnurt* :fnise:

:fnise:

Men da skal jeg styrte inn i boka di og lage litt leven! :danse::briller::sexy:

Vi kan holde KG oppe vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...