Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Vel, får rett og slett komme meg avsted!

Resten av husarbeidet får tas i morra, nå skal det trenes, og etterpå skal det sløves. I'm ready! Tror jeg... :sjenert: Skal ha dagens tall i bakhodet når det røyner på mot slutten, så kommer jeg nok i mål med stil ja! :trene:

Kos dere, nyt lørdagen videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lever!! :ler:

3 timer spinning er unnagjort! Gikk veldig greit i grunn, og jeg kan fremdeles stå på beina. Men visse deler av kroppen har ikke lyst til å sitte på et sete igjen med det første :fnise: Tross polstret bukse og greier. Jaja! Pulsklokka viser nærmere 3500 kcal (tror jeg må prøve litt mer justeringer på den, det MÅ da være for høyt?? Jaja, god samvittighet uansett, og ingen tvil om at kalorier er forbrent!), skrotten er sliten og sofaen er inntatt.

Nå blir det venninnbesøk og skravlings i kveld, gleder meg! Og gleder meg helt enormt til å krype ned under dyna senere, med rent sengetøy.. *drømme*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Jeg er superimponert! Med både 9,6 og crazy-spinning! Tenker det blir godt å legge seg i kveld ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyer meg i støvet igjen jeg altså! og merker jeg gleder meg ganske så mye til å kunne komme meg i form igjen! Så håper jeg jobb fortsatt sponser litt trening for meg selv om jeg er i permisjon.. får godsnakke litt med han som styrer det :fnise: De har jo barnepass der og greier, så får jeg til en liten rutine med at frøkna sover en times tid midt på dagen så kanskje jeg rekker litt trening innimellom!

*Drømmer om en kropp som virker og litt overskudd*

Er du sikker på at du ikke har bestilt mer :snø: foressten? Her laver det ned med feilbestilling i så fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig ikke bestilt all denne snøen altså! :snurt:

Jeg bestilte litt snø til jul, som etter planen skulle forsvinne rett etter nyttår. Hva om bestillingen er oppfattet litt feil, og man tror det er snakk om snø til JULI??? :dåne: Nei, den tanken orker jeg ikke tenke... :fnise: Jeg vil ikke ha mer snø!!

Sovet godt i natt, men våknet litt tidlig. Nå er frokosten unnagjort, og jeg har ganske få planer for dagen. Være inne, slappe av, pusle litt i heimen og bare kose meg. Har booket treningen for morgendagen, så da blir det full restitusjon i dag. Deilig!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at jeg er litt forsynt med snø nå egentlig. Samtidig er jo gjerne alternativet regn, slaps, sørpe og is på Sørlandet på denne årstiden, så jeg prøver å ikke klage for mye. Dette er tross alt bedre, tror jeg :sjenert: Men generelt er jeg veldig klar for vår, tørr asfalt, grønn plen og lengre dager! :sol: Har hatt en dag eller to med litt plussgrader, men ellers har det jo vært snø og minusgrader siden før jul! Ikke hverdagskost i denne landsdelen mener jeg å huske. Hmmm...

Hatt en ganske sløv dag i dag, med litt pusling hjemme og masse sofatid. SKal ta en liten runde med støvsugeren nå, samt vifte litt med ei fille på badet, så er jeg i grunn ganske fornøyd med husarbeidet :ler: Ikke så høye krav på en søndag!

Noen som gjør noe gøy?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke noe gøy men er helt enig i at vinter'n kan pelle seg vekk nå. Hvor blir det av solen som falt i fjor? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Da begynner jeg å puste normalt igjen her... Vært en skikkelig kaotisk start på dagen, men tror det meste skal begynne å normalisere seg nå. Krysser fingrene og velger å tro det frem til jeg evt hører noe annet. :sjenert: Kaoset startet egentlig i går, men da var det lite jeg fikk gjort. Så da var det bare å vente på at mandagen skulle starte, slik at det verste kunne tas tak i.

Ellers har jeg kommet gjennom hele helga med 9-tallet i behold, og er veldig fornøyd med det! Fjerde dagen nå :hoppe: Håper det fortsetter rette veien, har litt mer jeg gjerne skulle tatt før turen. Men vi får se!

:fryser: Skikkelig kaldt i dag, for øyeblikket 19-20 kalde. Vårfornemmelser? Nope, ikke akkurat for øyeblikket!

Satser på 30 min spinning og 60 min styrke igjen i ettermiddag, blir godt! Trenger litt herjing med muskler nå tror jeg :jepp:

Nei, nå trengs :kaffekopp: og vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Bare siste dag i januar, og du er lei av vinteren ? :ler:

Jeg syns det har vært en flott vinter så langt, og håper det holder seg sånn til påske. Etter det kan snøen *poff* forsvinne :) Eneste er at det er litt for kaldt til å trene skikkelig ute, men det er jo ikke noe problem for deg !

Vi får lage en vinterliste (slik som du lagde høstliste for meg :) )

-det blir lysere for hver dag som går

-snøen gjør at alt ser så fint ut (dekker over alt søppel og andre styggeligheter)

-deilig med innekos når det er kaldt ute

-man kan gå på ski (hvis man liker det)

-og ake! (hvem liker ikke det!)

fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra tiltak, Kanei!

- snøen gjør alt lysere

- tross alt bedre med kuldegrader og snø enn regn og slaps

- god samvittighet for å trene inne

- bare 24 dager igjen :sjenert:

Egentlig har det vært en knallvinter, vil mye heller ha kuldegrader og snø enn regn og slaps. Men før helga kom det litt plussgrader, før det frøs på igjen. Da ble det ganske guffent! Nå har det kommet et nytt lass snø, og godt med tosfirede minusgrader. Litt i kaldeste laget, men ellers helt greit i grunn. Bare bittelitt lei sånn innerst inne, hadde vært godt med bar asfalt, sol og litt varmere dager. Men det kommer når det kommer. 12.mars kan i grunn våren komme! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen birdy!

Her er det også grøsskaldt i dag og jeg må innrømme at det gjorde meg ganske sur på morran. Dessuten skal jeg sjefe tre dager på rad og kjenner jeg er sliten allerede av innvendig stress...

Det går seg nok til utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagen kan vel bare bli bedre nå? Eller?

Her har det begynt å gå seg til heldigvis, senker skuldrene litt nå. Godt!

Håper det innvendige stresset roer seg, Suzy, og at du får et par greie dager som sjef tross alt. Spinning fungerer i alle fall stort sett suverent som stressjager!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynner å bli litt bedre nå - snart kontroll på sakene så langt det går... Nå må jeg bare skrive en sak på toppen av det hele nå, så skal du se vi er i boks :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt endel løping rundt her i dag, men det går seg stadig litt mer til (tror jeg). Og vi er jo i gang med februar, og det betyr jo bare at det virkelig nærmer seg avreise! Det er jo denne måneden vi reiser! :duskedame:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir visst ingen trening i dag...

Har kommet hjem og funnet frem joggebuksa, og inntatt sofaen. Magen er ikke noe tess, og spørs om det ikke blir litt Paracet etterhvert også. Synes godt den sprøyta kunne fungert godt noen uker til! Dette vaset her jeg har ikke umiddelbar lyst til å stifte bekjentskap med... :sukk: Litt selvpleie i kveld, og sløving på sofaen. Lese litt, strikke litt, vanne blomster og slappe av. Jaja, sånn er det bare av og til!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Ble ikke trening hos meg heller ... for en rar dag :filer:

Dog fikk jeg gjort mye annet rart :ler:

God hvilekveld! Bli frisk i magen din, fuggel'n :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...