Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble litt i dag også.. :flau: Til mitt forsvar, jeg fikk noen gavekort til jul, og har begynt å gå tom for mye. Altså er det greit å benytte seg av salg. Forsvarstale over. :ler: 

257D0CC2-B462-4C1F-A3F6-736220425302.jpeg

DB0F118C-E303-4BA6-9553-5386541994C8.jpeg

6EB25641-A68C-4A40-AA4E-8F894625EEF3.jpeg

20DA06ED-EF8C-4228-B219-2B56B74943B3.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Askepottmasken til Linda Johansen på nett i romjulen. Da var fri frakt + ekstra gave i tillegg :)

Anonymkode: 7d5c3...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenkjøp av ByNoor Colour Lasting sjampo + Pure Moisture balsam, samt Agadir Argan Oil Hair Treatment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura mercer settingpudder

Anastasia Beverly Hills øyebryngele

Natasha denona star pallette

Endret av Bottega
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anastasia Beverly Hills Tinted brow gel i Granite (Ble overrasket over at denne fargen passet til blondt hår. Har lest på ABHs sider at denne nyansen er passende til askeblondt, men har ikke turt å bestille den da den har sett så mørk ut. Trenger ikke å fylle inn med Brow wiz heller. Ved å påføre med lett hånd ser det naturlig og fint ut, med flere lag, blir fargen mer intens. Anbefales :))

Essie Treat, love & color i Sheers to you Skal visstnok være neglforsterker og farge i en. Kan ikke uttale meg om neglforsterkeren ennå, men fargen er kjempe fin, sheer rosa. Lakken skal visstnok gjøre misfargede negler mindre fremtredende, dette må jeg si at den gjør. Har nylig smurt meg med BUS, og var litt uheldig. Hendene ser freshe og velstelte ut. Liker :)

Si EdP Armani juleeske med bodylotion Dette er en av mine favorittdufter, også til 50 % kunne jeg ikke la være å raske med meg et eksemplar. 

 

Endret av laperla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innkjøp av basisvarer: 

Biotherm Aquasource BB cream

Elizabeth Arden Eight Hour Cream Lip Protectant Stick

Burts Bees Tinted Lipbalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes fotpleie som hudpleie? Har i alle fall kjøpt Baby Foot peeling. Spent på å prøve!

Anonymkode: 5ee07...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...