Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Decleor Aroma White C+ oil cleanser og toning lotion

Exuviance Multiprotective daycream

Bestilte toneren fra Blush, den kom etter et par dager. Rensen fra blivakker og kremen fra vakkerhud, jeg har ventet på begge i godt over en uke nå (fortsatt ikke kommet). Julepost altså :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 10 måneder senere...

drar opp denne gamle tråden igjen jeg :smilyblomst:

 

max factor ageless elixir miracle 2 in 1 foundation + serum

max factor clump defy extensions mascara

matis réponse pureté pure lotion face toner

decléor hydra floral 24h hydrating rich cream

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mad Hippie vitamin c serum, dette er min andre flaske for er helt hekta på det.

Holder kvisene unna og gir en flott klarhet til huden :yvonne:

Anonymkode: dcdc4...c60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rens, toner fuktkrem, øyekrem og maske fra Ole Henriksen.  Litt småskuffet, men glad jeg fikk alt til halv pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne. Bra resultat men den drysser!!!!  Ble veldig skuffet.   Styr unna!    Er det noen som vet om en maskara som har lignende resultat men som ikke drysser.  har brukt Max factor False lash effekt i åresvis men litt lei. 

 

L'Oréal Paris Volum Million Lashes Fatal Maskara

Endret av Boomonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Kjøpt så langt i 2017:  


Sensai 38 Volumising Mascara Set ( mascara pluss vaskeklut/svamp)  
Paula's Choice Radiance Renewal Mask 

By Terry Touche Velouté Highlighting Concealer Brush i nr 2 

Paula's Choice Resist Ultra Light Super Anti-Oxidant Concentrate Serum 

Elemis Seasonal Collections Wonders of Frangipani - gavesett med full størrelse av dusjsåpe, saltskrubb, bodylotion, håndkrem og olje samt stor toalettmappe. 

Clarins Extra-Firming Mask 
Clarins Beauty Flash Balm 


Paula's Choice RESIST Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 
PC RESIST Perfectly Balanced Foaming Cleanser            
PC RESIST Weightless Advanced Repairing Toner             
Peter Thomas Roth Irish Moor Mud Purifying Black Mask    

Medik8 Retinol Eye TR Serum             
Medik8     EyeLift         

Maria Åkerberg Olive Cleanse
Maria Åkerberg Flower Freshener
Maria Åkerberg Face Cream More 
Maria Åkerberg ansiktsolje (sett med disse produktene samt svamp) 

Cosmica Stay Soft Lips 
Garnier Miscellar Cleansing Water 

Det meste er kjøpt på Skincity. I en kort periode ga de en ekstragave hvis man handlet over et visst beløp. Det gjorde jeg to ganger, og fikk da begge ganger en bag med følgende:

Medik8 – GentleCleanse   40ml

Peter Thomas Roth – Pumpkin Enzyme Mask 14 ml 

 Maria Åkerberg Face Mask More   15ml

Verso – Super Facial Serum  (retinolserum) 10ml

bareMinerals – Skinlongevity Vital Power Infusion   (serum) 7,5ml
Darphin – Exquisâge Beauty Revealing Cream   (24H-creme) 5ml


Biodroga MD – Skin Booster Anti-Blemish Stick   2ml


Clarins – Instant Light Natural Lip Perfector i Rose Shimmer 5 ml 

 

 

Den siden er livsfarlig. :sjenert: 

 

 

Anonymkode: 7402c...aac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom parfyme går under dette, så må jeg si at jeg leter etter en god parfyme. Kjøper det meste på nettet :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sallie skrev:

Dersom parfyme går under dette, så må jeg si at jeg leter etter en god parfyme. Kjøper det meste på nettet :) . 

Denne har vært min favoritt i mange år.  Får alltid mye komplimenter.  Folk sier at jeg lukter så friskt av blomster.  Den er virkelig unik.   Vært i salg i sikkert 15 år.

http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Parfyme/Eau-de-toilette/L-Eau-D-Issey-Eau-de-toilette.htm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Boomonster skrev:

Denne har vært min favoritt i mange år.  Får alltid mye komplimenter.  Folk sier at jeg lukter så friskt av blomster.  Den er virkelig unik.   Vært i salg i sikkert 15 år.

http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Parfyme/Eau-de-toilette/L-Eau-D-Issey-Eau-de-toilette.htm

:hjerte: Tusen takk for tips :) . Den må jeg se på. Jeg tror jeg skal forsøke den ;) . Har forsøkt de fleste parfymer men den parfymen har jeg aldri brukt. Jeg elsker parfymer!!!!!

 Versace, JL miami, og Dolce Garbana har vært mine favoritter. 

Endret av Sallie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bioré UV Aqua Rich Watery Essence SPF50 PA ++++. Allerede etter første bruk forstår jeg hvorfor den er så vanvittig hypet :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etude House sin face blur! Gleder meg som en unge! 🤣

Anonymkode: 2ff63...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kragebein skrev:

Bioré UV Aqua Rich Watery Essence SPF50 PA ++++. Allerede etter første bruk forstår jeg hvorfor den er så vanvittig hypet :yvonne:

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fresi skrev:

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? 

eBay :) Bestilte torsdag forrige uke, den kom frem på onsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maybelline push up mascara. Mulig det er noe spesielt som må til for å få denne til å bli fin på, men den bare klumper og klumper og klumper. Like greit å holde fast på 40 kroners mascaraen fra Korea :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bra tips til foundation til tørr hud med mye røde partier. Må altså dekke godt.  Resultat med de fleste jeg har prøvd blir ikke bra, ser liksom de tørre partine bedre og blir kakete. Dessuten blir det veldig tørt på huden. 

 Har funnet en som funker ok, men den blander ut min med litt olje til tider.

Noen tips?  

Anonymkode: c0532...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har bra tips til foundation til tørr hud med mye røde partier. Må altså dekke godt.  Resultat med de fleste jeg har prøvd blir ikke bra, ser liksom de tørre partine bedre og blir kakete. Dessuten blir det veldig tørt på huden. 

 Har funnet en som funker ok, men den blander ut min med litt olje til tider.

Noen tips?  

Anonymkode: c0532...e2c

Poenget med foundation er ikke å dekke alle urenheter og kviser, men å jevne ut hudtonen din. Noen foundations dekker veldig bra, men da har de en lei tendens til å se kakete ut (eller så er de svindyre). Personlig bruker jeg Maybelline fit me foundation, sammen med concealeren og pudderet fra samme linje (tilpasset tørr hud). Funker fantastisk! Dessuten anbefaler jeg at du prøver å bruke moderat mengde foundation, og concealer der du er ekstra rød/har kviser. (Side note: eksfolier ansiktet ditt!)

Ellers har jeg nettopp kjøpt Giorgio Armani Luminous silk foundation som jeg har testet en gang og elsket. Den dekker veldig bra og kaker ikke (men den er RÅDYR! *kremt - 450 kr - kremt*) 

Jeg har også kjøpt koreansk hudpleie jeg skal prøve ut, som Tony Moly peeling gel, Missha Essence (toner), S:UM cleansing stick og Mizon Snail repair ampoule (form for serum). I tillegg har jeg kjøpt masker fra b.la Tony Moly og Leaders. Gleder meg til å prøve det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har bra tips til foundation til tørr hud med mye røde partier. Må altså dekke godt.  Resultat med de fleste jeg har prøvd blir ikke bra, ser liksom de tørre partine bedre og blir kakete. Dessuten blir det veldig tørt på huden. 

 Har funnet en som funker ok, men den blander ut min med litt olje til tider.

Noen tips?  

Anonymkode: c0532...e2c

Bourjois Healthy mix.  Den er super,  ganske tynn konsistens men dekker likevel god og gir glød og fuktighet. Har bestilt en selv på Ebay for ikk lenge siden, gleder meg.  Går alltid tilbake til denne.  Ellers vil jeg anbefale å bruke grønn concealer der du er rød, FØR du legger foundation.  Grønn nøytraliserer rødt.  Pass bare på å ikke gni for mye slik at concealeren sklir av.. 

Endret av Boomonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...