Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...

SKINFOOD Avocado Leave in Fluid til meg selv, og julegaver til min svigermor:

Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel
Elizavecca Milky Piggy Shrink Lifting R- pro

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morphie sminkekoster og 35O paletten , en Zpalette 

kat von D everlasting liquid lipstics 3 stk 

ysl faux cils maskara 

beauty blender ( digger den!) 

urban decay consealer 

mac consealer 

makeup eraser ( digger den!!!) 

stila eyeliner( dårlig) 

makeupgeek foiled eyeshadows ( noen er bedre enn andre ) 

sikkert noe mer og, men det var vel oktober sine kjøp... 

Endret av Lizliz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig kjøpt produkter til å ta brazillian frizzout behandling hjemme fremfor å betale flere tusen kr hos frisør. Funker helt supert :) 

Bestilte på Aliexpress

PURC keratin hot salon 1000ml Brazilian keratin hair treatment Formaldehyde 5%  hair straightener and 100ml purifying shampoo

 

Og så kjøpte jeg et counturing sett fra Kat Von D fra Sephora når jeg var i NY for noen uker siden. Beste jeg har prøvd :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig kjøpt produkter til å ta brazillian frizzout behandling hjemme fremfor å betale flere tusen kr hos frisør. Funker helt supert :) 

Bestilte på Aliexpress

PURC keratin hot salon 1000ml Brazilian keratin hair treatment Formaldehyde 5%  hair straightener and 100ml purifying shampoo

 

Og så kjøpte jeg et counturing sett fra Kat Von D fra Sephora når jeg var i NY for noen uker siden. Beste jeg har prøvd :) 

 

 

Er Kat von D sin krem eller pudder? Jeg har lyst på et contouring kit, og når jeg ser på youtube så føler jeg de fleste bruker krem og og den beautyblenderen. Men så leste jeg at man burde bruke countour i pudderform om man har fet hud. Min er kombinert.

Hvor lang tid brukte du på frizzouten?

 

Jeg har kjøpt sminke:

A'pieu sit contourkit i kremform, begge fargene da jeg ikke skjønte forskjellen - ikke mottatt

Min første BeautyBlender - LIKER! Men en del ekstra arbeid med at man må vaske den hver dag og passe på at den tørker fort og godt.

Top Face Collagen cushion BB - valgte for mørk farge og lurer på om jeg får kviser av den + at jeg tror jeg er allergisk mot den

Så nå venter jeg på Lioele sin Triple the solution BB krem - ikke mottatt

En matt øyeskyggepalett fra Morphe - ikke mottatt

[THE SAEM] Cover Perfection Tip Concealer - ikke mottatt

Mac Velvet Teddy leppestift og Whirl lipliner - ble skuffet da jeg trodde den skulle være mer nude. Har tydeligvis sett på feil bilder på nettet.

 

Hudpleie:

Dag og nattkrem for kombinert dehydrert hud fra Vichy - virker bra

Renseolje fra Vichy - virker bra

Lioele Waterdrop sleeping pack - elsker den!

En krem med hestefett eller noe sånt for å bruke på strekkmerker - ikke prøvd enda

Snegleslimkremen fra Mizon - bruker den på samboers tørre hender. Denne er kun reparerende og ikke hydrerende så han trenger en fet krem til

Elizavecca Carbonated Bubble Clay Mask 100ml Carbonic Acid Pore Cleansing - ikke mottatt

[MY SCHEMING] Blackhead Acne Removal Activated Carbon 3 Steps Mask Set  - ikke mottatt

MD Formulations Lip Balm SPF 20 - Beste leppepomaden jeg vet om. Og så er den ikke så jentete så samboer kan også ha den i lomma. Han sliter med tørre lepper.

[SKINFOOD] Fresh Apple Pore Sun spf 50 - ikke prøvd enda

 

Hår:

Lador Tea Tree Scalp Clinic Hair Pack  - ikke mottatt

[Lador] Eco Silk Ring Hair Essence - ikke mottatt

Lador Perfect Hair Filler - ELSKER DENNE! Har lyst å bruke den hver gang jeg vasker håret, men kan ikke siden det er en proteinkur.

 

Negler:

Seche Vite Restore Polish Thinner - ikke prøvd enda

Sånn "lim" man kan legge rundt neglene og så pille av igjen etter at man har lagt neglelakken. Så om man søler utenfor så kan man bare pille det av igjen. - ikke prøvd enda

 

Anonymkode: 18ef4...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Kat von D sin krem eller pudder? Jeg har lyst på et contouring kit, og når jeg ser på youtube så føler jeg de fleste bruker krem og og den beautyblenderen. Men så leste jeg at man burde bruke countour i pudderform om man har fet hud. Min er kombinert.

Hvor lang tid brukte du på frizzouten?

 

 

Den er pudder, og veldig drøy i bruk. Har prøvd meg på flere i krem form, men det får jeg bare ikke til. 
Så nå bruker jeg min vanlige foundation, og så counturer jeg med pudder etterpå :) 

Frizzouten tok et par timer, men da hadde jeg selvfølgelig pauser innimellom. Fin søndagsaktivitet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste jeg kjøpte var en facescrub fra Vita sitt eget merke (Harmoni eller noe) pluss maskara fra L'Oréal; million dollar lashes feline (?). 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må ha kjøpepause en stund nå.. Men mottok nettopp noen kjøp : 

kat von D everlasting lipstick i fargen nosferatu 

hourglass ambient light bronser 

tarte holiday blush palette 

becca correcting concealer 

Peter Thomas roth øyevippeserum 

morphe 35O palette som er depottet i en egen Z palette

Morphe sminkekoster som var fantastiske!!!

 

happy camper! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er Kat von D sin krem eller pudder? Jeg har lyst på et contouring kit, og når jeg ser på youtube så føler jeg de fleste bruker krem og og den beautyblenderen. Men så leste jeg at man burde bruke countour i pudderform om man har fet hud. Min er kombinert.

Hvor lang tid brukte du på frizzouten?

 

Jeg har kjøpt sminke:

A'pieu sit contourkit i kremform, begge fargene da jeg ikke skjønte forskjellen - ikke mottatt

Min første BeautyBlender - LIKER! Men en del ekstra arbeid med at man må vaske den hver dag og passe på at den tørker fort og godt.

Top Face Collagen cushion BB - valgte for mørk farge og lurer på om jeg får kviser av den + at jeg tror jeg er allergisk mot den

Så nå venter jeg på Lioele sin Triple the solution BB krem - ikke mottatt

En matt øyeskyggepalett fra Morphe - ikke mottatt

[THE SAEM] Cover Perfection Tip Concealer - ikke mottatt

Mac Velvet Teddy leppestift og Whirl lipliner - ble skuffet da jeg trodde den skulle være mer nude. Har tydeligvis sett på feil bilder på nettet.

 

Hudpleie:

Dag og nattkrem for kombinert dehydrert hud fra Vichy - virker bra

Renseolje fra Vichy - virker bra

Lioele Waterdrop sleeping pack - elsker den!

En krem med hestefett eller noe sånt for å bruke på strekkmerker - ikke prøvd enda

Snegleslimkremen fra Mizon - bruker den på samboers tørre hender. Denne er kun reparerende og ikke hydrerende så han trenger en fet krem til

Elizavecca Carbonated Bubble Clay Mask 100ml Carbonic Acid Pore Cleansing - ikke mottatt

[MY SCHEMING] Blackhead Acne Removal Activated Carbon 3 Steps Mask Set  - ikke mottatt

MD Formulations Lip Balm SPF 20 - Beste leppepomaden jeg vet om. Og så er den ikke så jentete så samboer kan også ha den i lomma. Han sliter med tørre lepper.

[SKINFOOD] Fresh Apple Pore Sun spf 50 - ikke prøvd enda

 

Hår:

Lador Tea Tree Scalp Clinic Hair Pack  - ikke mottatt

[Lador] Eco Silk Ring Hair Essence - ikke mottatt

Lador Perfect Hair Filler - ELSKER DENNE! Har lyst å bruke den hver gang jeg vasker håret, men kan ikke siden det er en proteinkur.

 

Negler:

Seche Vite Restore Polish Thinner - ikke prøvd enda

Sånn "lim" man kan legge rundt neglene og så pille av igjen etter at man har lagt neglelakken. Så om man søler utenfor så kan man bare pille det av igjen. - ikke prøvd enda

 

Anonymkode: 18ef4...649

Lado Perfect hair filler, gjør den håret tykkere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Davines Nounou hårmaske - fuktighetsgivende og reparerende kur for skadet/behandlet/tørt hår. Denne masken er gull. 

Davines Momo hair potion - fuktighetsgivende krem som gjør håret kjempe mykt og forhindrer frizz. Gir glans, og gjør ikke å håret fett. Ny favoritt :) 

YSL Volupte Sheer candy lip balm i #09 Cool Guava

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt fra Kicks, men nå har jeg venta en uke. Noen som vet om Kicks er trege til å levere?

 

Urban Decay
All Nighter Long-Lasting Makeup Setting Spray

Rituals
Brightening Face Exfoliator

Urban Decay
Eyeshadow Primer Potion - Anti-Aging
6 ml Travel Size

Olay
Firm & Lift 2 Night Cream

Maybelline
Fit Me Concealer
20 Sand

Bobbi Brown
Smokey Eye Mascara Set

Rituals
Ultra Calming Facial Toner

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...