Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fikk en flytende eyeliner fra maybelline i posten for noen dager siden. Lash stiletto liner, i brun. Håpet at den var tilsvarende Expressliner som gikk ut for et år siden.. Og det var den:D Kostet 40 kroner eller så.

Hvor kjøpte du den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_majo_*

Kjøpte følgende på feelunique.com i dag ( går ):

- Ole Henriksen African Red Tea Lip Salvation 11g

- L'Occitane Almond Shower Oil 250ml

- Bare Escentuals i.d SPF15 Foundation Lockable Sifter 8g Medium

Gleder meg, gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg handlet litt forskjellig på e.l.f., det blir spennende å teste ut! :jepp: Kjøpte skygge, eye primer, lip gloss, lip balsam, vippetang, solpudder, vannfast eyeliner og sånne papir kluter for å fjerne overflødig fett\ matte ned sminken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feelunique har 400 ml til prisen av 250 ml på flere Decleor-produkter nå, så jeg slo til med en cleansing water. Ikke prøvd den før, så den gleder jeg meg til å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feelunique har 400 ml til prisen av 250 ml på flere Decleor-produkter nå, så jeg slo til med en cleansing water. Ikke prøvd den før, så den gleder jeg meg til å få!

Samme her! :)

Min ble sendt i går da. Får bare håpe at pundet ikke stiger noe mer nå for da blir det vel moms...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400ml Cleansing Water fra feelunique

2x Clinique High Impact/Lash Curling Mascara double-ended tube fra ebay (latterlig billig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac leppestift i Myth, Mac Prep & Prime Lip, Bodyography foundationprimer i grønt, Benetint fra Beneift og en vippetang fra Tweezerman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk min jan marini c-esta serum idag, den har ikke gått ut på dato men det ser ut som om den har små klumper i seg, noen erfaringer? Noe av produktet hadde komt seg opp i det doseringsrøret også, og hadde fått litt brunfarge. Er det og normalt?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

green people rosemary shampo

green people vitamin balsam (lå våken halve natten pga crazy hodebunn!)

Redken extreme kur

(med forbehold om feile navn, orker ikke sjekke opp i det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KMS Most Repair shampo på feelunique

MD Face and Body scrub på ebay

MAC Fixing Medium på ebay

NARS Super Orgasm på ebay

Skrubbesvamp på ebay

Tre MAC pigmenter på all cosmetics wholesale

To børster til øyne på Sigma

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kjøp de berømte sigmakostene, primer fra bodyography og øyenskygger fra nyx (slike sett med 10 farger), 4 stk av den.

Gleder meg til det kommer :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt American Crew-pakke med shampoo og paste til mannen, og Jurlique Love Balm til meg selv, på Feelunique. Jeg synes de er treige til å sende, men siden det er gratis frakt, er det greit å kjøpe derfra hvis de har det man er ute etter.

Ellers måtte jeg teste BareFaced foundation, men jeg mistenker at den gir meg kløe, så jeg får prøve igjen senere når det ikke er fullt så kaldt. Den har mica først på ingredienslista, så det er sikkert synderen.

Ja, og Matis Reponse Delicate SOS Nutrition-krem til den knusktørre vinterhuden min. Jeg håper den er mindre limaktig og klebrig enn Dermalogica Super Rich Repair, som er helt umulig under sminke. :sur:

Nå har jeg shoppestopp, unntatt på ting som måtte gå tomt.

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...