Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

John Masters Organics citrus & neroli detangler - kjøpt på ebay.

Krystall/helsedeodoranten - riktignok kjøpt på Helsekost, ikke internett, men nevner den uansett.

Pakker fra feelunique i posten idag, wee! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj sånne tråder er gøy! Alltid bra med info om hva man kan kjøpe så ikke man går glipp av noe ;)

Sigmakoster til øyne kjøpt her

Benefit powderflage -concealer pudder

Benefit That Gal - primer

Bumble and Bumble Thickening Spray -spray for tykkere hår

DS Laboratories Revita Hairgrowth Stimulating Shampoo - sjampo som får håret til å vokse raskere

Disse kjøpt på lookfantastic.com her

St.Tropez Self Tan Bronzing Mousse - selvbruningsmousse

Kerastase Resistance Ciment Thermique Heat-Activated Reconstructor Milk- varmebeskyttende

Kerastase Resistance Ciment Anti-Usure Reinforcing Treatment - Balsam

Disse kjøpt på feelunique her

Babyliss Black Conical Wand - krølltang

PS, sjekk bloggen min, den er helt fersk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! UDPP i posten idag, håper den er så bra som ryktet tilsier. Har en del øyeskygger som striper seg alt for lett, men som jeg såklart elsker fargen på. Primeren bør gjøre sitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! UDPP i posten idag, håper den er så bra som ryktet tilsier. Har en del øyeskygger som striper seg alt for lett, men som jeg såklart elsker fargen på. Primeren bør gjøre sitt ;)

Jeg er overbevist om at du kommer til å bli fornøyd :)

UDPP-fan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at du kommer til å bli fornøyd :)

UDPP-fan ;)

So far, so good :) Uten primer ville skyggen ha stripet seg til nå, men den ser fortsatt like fin ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk jeg TOO FACED NATURAL EYE KIT.:)

http://www.lookfantastic.com/beauty/too-fa...al-eye-kit.html

Har hatt lyst på den lenge, men fant den ikke noe sted til under 200 kr. Visste ikke om den ble verdt pengene når man la til moms og fortolling. Men så kom den på salg til £18 på LF, så da var det jo ikke noe å lure på.:)

Kjempe fin, flotte farger, morsomt med kort med forslag på hjernedøde dager, og søt boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tikei mineral foundation, Sigma SS224 blendingsbørste, tre små krukker med Mac pigmenter, to Flat Top-brushes fra Everyday Minerals:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foundationbørste fra Mineralissima.

Foundationprøver + øyeskygge fra EM. Bruker Tikei og har vært fornøyd med den kjempelenge, men har begynt å stikke/klø litt de siste dagene :( Det BØR gå over, men kjøpt prøver fra EM i tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Line_*

De siste kjøpe mine har vært følgende:

Fra Feelunique: md formulations Glycare lotion: Redningen for oss med fet hud og tendens til urenheter. Den gir ultraklar hud, forebygger og behandler urenheter og holder den myk. (Til orientering: Strawberrynet.com selger produktet til samme pris.)

Fra Strawberrynet: Estee Lauder leppestift. Dere tenker sikkert at det er en crazy farge, men det blir mer en transparent lag med gull-rosa skimmer. Fantastisk både alene og over annen leppestift. Gir nydelig glød til huden. Dessuten lukter den helt himmelsk.

Fra Strawberrynet: Glo Minerals concealer. Den har jeg dog enda ikke fått, men jeg har kjøpt den fordi jeg har lest/hørt mye bra om produktet. Gleder meg - jeg skal holde dere oppdatert.

Fin blogg forresten, lillelilje! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingenting XD kjøper alltid i butikkene

Seriøst? Blir ikke det sykt dyrt i lengden? Kunne aldri drømt om å kjøpe fra butikk når jeg ser prisforskjellen, da må jeg være jævlig nøden isåfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt siste kjøp var Too Faced Lash Injection mascara, Antidote øyensminkefjerner (virker veldig lovende!), samt øyeskygge Shady Lady (dessverre for mørk for bruken jeg hadde tiltenkt) og Time Balm (lovende!) concealer fra TheBalm, alt fra makeupmekka.no. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPI Hey Get In Lime neglelakk, Essie Candy Apple Mint neglelakk og Essie basecoat ridge filler.

Det har også blitt et gavesett fra Nailtiques.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en flytende eyeliner fra maybelline i posten for noen dager siden. Lash stiletto liner, i brun. Håpet at den var tilsvarende Expressliner som gikk ut for et år siden.. Og det var den:D Kostet 40 kroner eller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...