Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gårsdagen ble slett ikke verst. Jeg våknet tidlig, fikk handlet, hentet filmer på posten, dratt og trent ... Våknet til melding på msn fra J. Han bare hilste, men jeg fikk en følelse av at han kanskje var tilbake. Snakket med ham en stund etter at jeg kom hjem fra trening, og joda, det viste seg at de hadde kommet tilbake tidlig. Dermed hadde han ingenting å gjøre på nyttårsaften, og jeg inviterte ham selvfølgelig til meg.

Regnet med at Purple ikke ville ha alt for mye i mot det, ettersom det da ikke bare ble oss to, og hun kjenner jo J godt. Jeg syntes det var veldig koselig å ha begge to her.

Vi endte på byen, det var ... interessant, er kanskje beste ordet? Ble sjekket opp av et par fyrer. Hadde en fyr som stadig satt og kikket på meg, og kompisen hans kom bort og lurte på om jeg ikke ville sitte sammen med dem, siden han trodde Purple og J hadde noe på gang. :ler:

Jeg ble nå med bort, men skjønte fort at jeg definitivt ikke hørte hjemme der. Gutter som mener jeg leker hard-to-get fordi jeg prater med kameraten deres mens de selv sitter i telefonen blir fort irriterende. Når fyren da lirer av seg kommentarer som: Jeg er deilig, du er deilig og jeg vet du vil ha meg (:ler: herregud, sier virkelig folk sånne ting?), og i tillegg blir lettere satt ut av at jeg er IT-konsulent og eneste kommentaren han klarer å komme med er: Oi, da er du sånn smart og har sånn lang utdannelse, og har måttet jobbe masse for å komme dit du er i dag da ... så syntes jeg det var på tide å finne en unnskyldning for å gå tilbake til bordet. Der var det ingen Purple eller J.

Fikk lettere panikk, men fant dem da til slutt. Satte meg ved bordet med dem igjen da vi kom opp, men disse gutta jeg hadde sittet med tidligere ga seg ikke. Hver gang de gikk forbi for å gå ned for å kjøpe mer drikke skulle de ta på meg (herregud jeg hater folk som skal ta på meg når jeg ikke kjenner dem), og den ene avdem kom bort til meg, la armen rundt meg, satte seg ned og lurte på om han kunne spørre meg om vi skulle danse.

- Spør i vei du :)

- Skal vi danse?

- NEI!

- Jammen ..., du sa jo at jeg kunne spørre deg om vi skulle danse.

- Jeg sa du kunne spørre, men jeg sa ikke at jeg ville si ja. :sjarmor:

- Ok, dette ble helt feil. Jeg prøver igjen, begynner på nytt!

Han går unna, kommer tilbake, setter seg ned:

- Skal vi danse?

- NEI!

- Faen!

:ler:

Vi dro ikke lenge etterpå. J og jeg fikk plassert Purple i en drosje og tok følge hjem. Fikk en god klem av ham før han gikk videre hjem til seg selv. På en måte er det godt å se ham så lykkelig som han er nå. Jeg er uendelig glad i ham, han er en av de fineste menneskene jeg vet om.

Klarte ikke legge meg da jeg kom hjem. Fantes ikke trøtt, så satt oppe til 4:30. Våknet kl 09:30, veldig blid da! Lå og halvdøste i senga til 11:30, har spist rundstykker og sjokolade, og sett på film siden jeg stod opp.

Star Trek var første valg, festlig film, men jeg trodde vel egentlig ikke det var en actionkomedie. :ler: Nå ser jeg Twilight. Makan til møkkafilm! Ikke særlig fornøyd med den, men får nå se den ferdig. Blir vel film resten av dagen også. Orker ikke gjøre stort. Skal vel vaske opp, sånn at jeg slipper å gjøre det i morgen. I morgen blir det trening igjen også. Forhåpentligvis ser jeg Purple på spinninga. Grei start på det nye året det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

For noen merkelige mennesker!

Man ser sånne ting på film, og tenker at det er jo ingen som oppfører seg sånn. Men joda, det er det! :skratte: Greit med underholdning i det minste, og jeg får vel bare ta det som en kompliment. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon
Man ser sånne ting på film, og tenker at det er jo ingen som oppfører seg sånn. Men joda, det er det! :skratte: Greit med underholdning i det minste, og jeg får vel bare ta det som en kompliment. ;)

Du er jo god på å få de litt merkelige check-up lines du da ;) Men du må selvfølgelig ta det som et kompliment, du var nok uimotståelige i går selv om du sa nei til å danse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bok! Yay :klemmer:

Og jeg lo skikkelig høyt av den utvekslinga med han fyren som ville danse :ler:

:klemmer: Uttrykket i ansiktet hans var utrolig festlig! Priceless! :sjarmor:

Du er jo god på å få de litt merkelige check-up lines du da ;) Men du må selvfølgelig ta det som et kompliment, du var nok uimotståelige i går selv om du sa nei til å danse :fnise:

Rart det der hvordan jeg alltid klarer å tiltrekke meg de særeste menneskene. :ler:

*Ny bok*

Herlig å lese om enkelte folks dumheter (Les: den fyren som ville danse) :laugh:

:klemmer: Jeg slutter aldri å bli overrasket over folks dumheter. :ler:

Årets horoskop ser i det minste bra ut! Ikke at jeg tror på sånt bullshit, men det er jo lov å håpe at det er noe i det?

Okay, pause for a moment and check your pulse. Still there? Good. That means you survived the last couple of years with both Saturn and Pluto in less-than-perfect places for you. And by "less than perfect," I mean "lousy." Good news! Both of astrology's heavyweights have moved on to more constructive places for you. Now is the time to take that famous Pisces sensitivity (still intact from the challenges of the last while) and put it to work making your life a happier and more comfortable place.

[..]

One more noteworthy change from the previous year: Jupiter will be in your sign for most of the year, giving you a newfound sense of optimism and happiness about things no matter how they turn out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
:skratte: Utrolig bra med et horoskop som ber deg om å sjekke pulsen for å sjekke om du har overlevd de siste årene da! Mange spøkelser som leser horoskoper tro :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Utrolig bra med et horoskop som ber deg om å sjekke pulsen for å sjekke om du har overlevd de siste årene da! Mange spøkelser som leser horoskoper tro :klø:

Har vampyrer puls, tro? :gjeiper:

Godt nytt år!

(Må legge igjen spor for å kunne følge...)

Godt nytt år, Bokalven! :klemmer:

Dagens middag:

Finhakk passe mengde hvitløk og sjalottløk, og et par sjampinjonger. Pakk litt hvitløk og kyllingfilet i aluminiumsfolie, og legg i ovnen. Ha resten av hvitløken, sjalottløken og soppen i en panne og surr mykt i olje. Ha i en passe dæsj hvitvin og litt kyllingbuljong. La det koke en stund, ha i en passe dæsj dijon honey mustard, noen tomater og la det surre til det blir ferdig. Server med fersk pasta og masse parmesan. :sjarmor:

Hvorfor ha oppskrift?

Ooops, glemte selvfølgelig krydre med urter og krydder etter smak! :)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nam! den maten hørtes god ut..

håper på et brrrrra 2010 for deg kjære, horoskopet virket nå hvertfall lovende :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nam! den maten hørtes god ut..

håper på et brrrrra 2010 for deg kjære, horoskopet virket nå hvertfall lovende :)

:klemmer:

Middagen ble veldig god den! :)

Håper på et bra år jeg også. Delen om And by "less than perfect," I mean "lousy." stemmer i det minste, så :gjeiper: Vi får vel bare satse på at året blir bra, uansett hva horoskopet sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...