Gå til innhold

hvilke nett butikker selger billigst EKTE uggs?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har lyst på uggs,og mottar tips med stor takk!er jo flust i sider som selger de,men 90% av disse har jo bare fake..

vet victoriassecret selger ekte,men er så redd for tollen og alt det der om eg bestiller hos de..?Det kan vel bli myye dyrere enn i utgangspunktet..? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok tuusen takk for svar!men ER de ekte da?eg har hørt at alle sider med "ugg" i navnet e fake..

og hva måtte du betale i mva og sånn?

har ik så mye peiling på netthandel hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten,er det slik at man må bestille litt mindre str enn vanlig?bruker som regel 40 i normale skostr..

håper denne siden er EKTE,sku egentlig bestille fra vict.s. men de får ikke inn før des.2010 eller hva det sto..??? :sjokkert:

Men huff sliter sånn med dette str opplegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være ekte, ja.

Jeg betalte $AU197.50, som tilsvarer 1015,52 NOK i dagens kurser, men da bestilte jeg en sånn spray til å beskytte skoa mot vær og vind i tillegg.

Jeg bruker vanligvis 38/39 i skostr, jeg bestilte 39 for å få plass til tjukkere sokker inni, men de er ikke for store om jeg bruker dem barbeint heller :) Så jeg ville gått for 40 om jeg var deg!

Det kommer vel med noe tollavgift med som du må betale når du henter skoa på postkontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dessverre meddele at denne siden selger fake uggs. De påstår at skoene er lagd i Australia, noe de ikke er. Uggs blir lagd i Kina. Sider som påstår slike faktafeil selger fake uggs.

Det er faktisk helt korrekt, de ekte UGG'sene blir laget i kina, og det har de gjort i flere år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt korrekt, de ekte UGG'sene blir laget i kina, og det har de gjort i flere år nå.

Ok takk for advarselen!eg lurte litt på den siden selv,synes det var VEL mye "blinkeblinke flash" reklame og greier der.og de har tilogmed en egen "advarsel mot FAKE uggs" og lister opp maaange internettsider...

Det var virkelig dobbeltmoral da må eg si.

men Victoria S. sine er ekte sant??Huff ikke lett å bli klok på dette her nei!

Og-til dere som har bestilt derfra..

Har tenkt å bestille uggs samt en bikini,kommer vel på rundt 198 dollar mener eg.

hva kan man da forvente av div.avgifter i tillegg?tør ikke bestille om frakt+mva ++ blir KJEMPEdyrt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_malle_*

Hør her kjære deg, det er ikke toll på sko. Men, dersom skoene går over den grensen på 200 kroner, så må du betale en MOMSverdi på 25% av hele summen! Så dersom skoene koster la oss si 1000 norske kroner for skoene, så vil du ende opp på 1250 kroner + frakt når de har blitt behandlet I TOLLEN, men det er IKKE toll på dem. Er du med? :)

Victoria's secret er ekte ja, det er flere lister her med hvor de selger ekte uggs, kan finne dem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine Ausralian Ugg på nettet til 750 kr :)

De står det inni at er lagd i kina.

Jeg husker ikke helt hva nettsiden het, men kan lete litt..

(jeg slapp toll da jeg spurte om de kunne sende som gave.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sigrid S_*

heisann.. Jeg bare skjønner ikke helt hvorfor uggsene fra www.austaralianuggboots.com.au er ekte. de de selger her i norge har jo et helt annet merke bak?

og har noen bestillt uggs fra ebay.com? noen som har noe peiling på hvordan de er med tanke på om skoene er fake eller ekte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.uggaustralia.com er den offisielle hjemmesiden til UGG Australia, de heter det enten de er laget i Danmark, Kina, Australia eller whatever, fordi den typen sko var først kun populært i Australia og på New Zealand. De har og en side hvor de linker til autoristerte onlineforhandlere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har noen bestillt uggs fra ebay.com? noen som har noe peiling på hvordan de er med tanke på om skoene er fake eller ekte? :)

Ebay er en vinner, der kan du gjøre uggs kupp! Men du må lese deg litt opp på hvordn man ser forskjell på fake og ekte, samt feedbacken og beskrivelsen av produktet til selgeren. Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

heisann.. Jeg bare skjønner ikke helt hvorfor uggsene fra www.austaralianuggboots.com.au er ekte. de de selger her i norge har jo et helt annet merke bak?

og har noen bestillt uggs fra ebay.com? noen som har noe peiling på hvordan de er med tanke på om skoene er fake eller ekte? :)

Det er jo fordi de skoene som blir solgt på falkanger feks ikke ER uggs, og det er det jo ingen som påstår heller.

Det blir som å si at pumpsa på skoringen er fake fordi det ikke står jimmy choo på dem. Det er ikke samme skoen, det skal ikke være samme skoen, og de er ikke FAKE fordi de ligner.

FAKE er når noen lager et produkt og utgir det for å være orginalmerket når det ikke er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...