Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

:) Hadde en koslig kveld i går! Endte på Egon, siden det ikke var åpent så mange andre steder, men det var kjempe god mat, så kan ikke klage. :)

Er nå fått hals vondt igjen, og det er ikke gøy, skulle vært på skolen nå, men vet ikke om jeg bør det i dag da. Får benytte tiden til andre skole ting her hjemme.

Nå er det frokost! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, du får ha god bedring :klem:

Skulle vært på skolen selv i dag, men formen er virkelig ikke bra.

Hva spiste du på Egon?

Jeg har dilla på de tortillasene de har der, de er hjemmelagde og helt sinnsykt myke og gode! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Godbedring til deg også Fisken, nettopp sovet ei time (tror jeg). I går spiste vi Nachos til forrett og hamburger med bacon og ost til hovedrett! Var kjempe godt! Skal prøve tipset ditt neste gang jeg! :) Blir jo alt på KG-møtet på torsdag! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Egon har god mat indeed. Jeg var på Egon i Tårnet (evt. Tyholttårnet som jeg egentlig sier) lørdag og spiste lunsj - alltid bakt potet :ler:

Innom for å ønske god helg!

(tåa mi er for øvrig nesten fin igjen ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Det er god mat på Egon ja! Vært i Tårnet også!

Ble ikke så mye mat på meg i går da, siden jeg alt hadde spist litt, men fikk meg litt Nachos! Nam nam det!

Var koslig å hilse på de tre andre som kom på treffet, selv om det som vanlig (nesten) var et "trøndertreff" uten trøndere. Men men....

Skal se litt filmer i helga, og bare sørge for å bli frisk fra topp til tå! Neste uke må det taes igjen en del jobbing som burde vært gjort denne uka.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Fisken! :)

Har i natt faktisk sovet hjemme, måtte jo få med meg Akutten og DA i går kveld. Blir nok lang dag på lab'en i dag også som i går, må ta igjen alt vi ikke gjorde sist uke. Pluss at det i dag er forelesnings timer. Juhu.....

Have a nice day....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, det manglet vist litt.. Men nå er jeg enda ett skritt nærmere :)

Til våren du, da kommer jeg til Trondheim og spiser bakt potet i Tårnet jeg og. Lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Kommer dit jeg også Groooo, men det tar nok en del år før jeg har så mange innlegg her! :roll:

Har hatt en fin dag, og kost med med god middag!

Leser krim bok nå "Avdøde ønsket ikke blomster" så spennende. Satt oppe i dag morres fra kl 700 til 735 og leste! Ikke helt meg, hadde jo vært deilig å sove. Men... en spennende bok er vanklig å legge fra seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Lenge siden jeg var her inne og kikket nå. Så du fikk også høstens forkjølelse, den har jammen vært seig. Håper du er ok igjen nå da! Også må jeg ønske deg en fin fredag og en strålende helg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg er nok frisk nå ja Pusla! :) Takk for helge hilsen! Jeg var ikke syk så lenge, og hadde bare vondt vondt i halsen. Spiste c-vitamin og alt som skal til, så det kan hende det var det som hjalp. Lab partneren min var derimot syk ei uke, så vi hadde ei ukes fri fra lab'en. Kanskje ikke helt bra.....

Skal bli deilig med helg, skal ikke noe spesielt annet enn å slappe av og kanskje se en film eller to. Torsdag om to uker setter kjæresten og jeg oss på toget til Oslo. Skal bli koslig å vise han litt rundt der jeg har bodd nesten hele livet! Gleder meg! :)

:klem: til alle som er innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres koselig ut å ha med kjæresten hjem :hjerte:

Sambo og jeg bor to minutters gange fra hverandre i hjembyen, så det har liksom ikke samme sjarmen å skulle vise ham rundt i Porsgrunn :ler:

Jeg har litt samme problemet som deg ang. flybilletter. Det er ennå usikkert når samboeren min kan reise hjem, og vi vil jo helst reise sammen. Så jeg må vente litt med å bestille, dermed blir det dyrere :-? Håper han bestemmer seg snart :Nikke:

Godt du er frisk igjen, kos deg i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...