Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Hei igjen Sandra! Fikk en fin helg, men ble litt rart på kvelden på søndagen. Kjæresten og jeg var i barndomshjemmet til typen, og så kom foreldrene hans hjem. De er kjempe koslige, men det ble litt amper stemning på slutten. Så det var litt kjedlig.

Er litt vansklig siden jeg kommer fra Oslo og har veldig behov for å bo i nærheten av familien. Savner familien nå når jeg bor her oppe. Mens kjæresten som er fra Trondheim har familien rundt seg her, og trives med det å bo her. Litt av et dilemma!

Er veldig spent på hva som skjer til sommeren når jeg er ferdig her oppe. Jeg har i alle fall ikke lagt sjul på at jeg gleder meg til å reise hjem.

Men jeg skal jo hjem nå til helga, og gleder meg masse til det.

Apropo film helg, så Mors Elling på lørdag, synes det var en grei film, men syntes det var litt mer handling i nr 1. Har ikke lest bøkene da, så har ikke det å sammenlinkne det med.

Nok en kveld å glede seg til Akutten!! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Akutten var koslig det! Gikk til kjæresten etter på (han har ikke tv3) :sjarmor: Da så jeg på Dark Angel, deretter var det soving for alle penga. Er utrolig slapp om dagen!

Fikk mail fra pappa i dag, koslig å vite at de (mamma og pappa) gleder seg til jeg kommer hjem. Pappa hadde kjøpt USB-stick til meg, siden jeg hadde sendt mail og spurt hva slags han hadde. Han skulle ha pannekaker til middag i betaling. Mamma spiser ikke pannekaker, så det er sikkert det pappa savner mest med at jeg ikke er hjemme lengre!! ;) Så vi skal få fiksa pannekaker i helga da!

Nå får jeg være flink å lese litt utover kvelden. Selv om prosjektet virkelig er kjedlig for tiden siden vi ikke kommer noe vidre. :roll:

:) Men jeg nyter ettermiddagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå på skolen og venter på at jeg kan sette inn noen plater med bakterier i varmeskapet over natta. Vil ikke ha dem innider for mange ekstra timer, for da koser dem seg alt for mye!! ;)

Det er faktisk sol i Trondheim i dag, og det er ikke ille. Ser fram til en middag med pølse og pomfri! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Fisken, men er litt slapp i dag, så håper jeg ikke blir syk!!! :( Gleder meg jo så masse til helga. Men det går sikkert bra!

I kveld skal jeg ut å spise pizza sammen med kjæresten, + en venn og hans kjæreste. Blir koslig å hilse på henne.

:) Have fun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Blir nok ikke syk nei! Takk og pris, mye bedre nå, og pizzan var super god!!! Var noe sterk, men det må man jo tåle når man har masse brus å slukke tørsten med!

I morgen skal jeg være tidlig på labben, så nå er det på tide å ta kvelden.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D DA er jeg i Oslo og skal nyte helga! Har fått prøvd TheSims2 spillet mitt litt.... Skal prøve det mer sammen med datra til kusina mi som er på besøk her!

I morgen er det Annie!!! :D Det blir koslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Fisken, ikke moro! Fargene funker ikke helt hos meg heller, men men... funker sikkert bedre på stasjonær data enn på bærbar. :) Får bare overleve med litt dårlig grafikk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Revenka

Hei hå. Tenkte jeg skulle stikke innom her en tur, og hilse på deg og dagboken din. Hatt en fin helg? I dag er det jo så fint vær, blir godt humør jeg :) Sees på torsdag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, The Sims :hjerte::P

Jeg tør ikke installere på laptopen min, er redd den tar helt kvelden i så fall.. Synger på siste verset dessverre :(

Det var godt du kom deg avgårde til slutt da, her i Trondheim har det jo vært kaldt og guffent i helgen (syns nå jeg)! Men det er fint igjen nå - som jeg ikke har tenkt å gå ut :murvegg::)

Hvordan var Annie da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbake i Trondheim nå! Har sånn sett har bra vær hele helga!

Annie var mest morro for de to 9 åringene, men jeg og veninna mi synes det var moro vi også. Husker nå at jeg ikke helt skjønte stykket da jeg var mindre, syntes det bare var stas når det var Annie som sang, men når de voksne sang, så skjønte jeg ikke helt hva de drev med.....

Skal kose meg med kjæresten i kveld. Er i dag akkurat et år siden vi ble sammen. Mitt lengste forhold, og håper det varer lenge! :D

Skal ut og spise, blir deilig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1-års jubileum, håper dere hadde en fin tur ut.

Ellers takk for hyggelig hilsen i boka mi. Kjempegreier når noen ukjente titter innom å sier hei! :)

Håper du får en fin uke i tr.heim da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...