Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Hm... skjønner ikke hvorfor jeg plutselig slutter å få mail fra dagbøker og sånt jeg får mail fra! :( Ja ja, har prøvd å finne igjen til de fleste da!

Jeg gleder meg til ferie i helga. :) Håper veninna mi har tid til et besøk! Kjedlig å ikke ha kjæresten her, men nå er det bare 13 dager til jeg setter meg på toget oppover til Trondheim. Men.... da reiser jeg jo fra familien også, så det er ikke så lett. Særlig siden jeg har en syk morfar på 90 her i oslo. :( Men man må jo studere da! :)

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Jeg har hatt en fin helg i sola!

På fredag var jeg sammen med min familie og min kusines familie på aftentur med seilbåt. Badet og fisket krabber, morro for "de små blå". Lørdag og søndag har jeg kost meg i sola her hjemme og ryddet litt rundt i huset. Greit å hjelpe M og P å få litt orden :roll: Er nok litt mer ordens menneske enn de er. Kommer noen ganger komentar når det er noe noen ikke finner om at: "Nah... Ingvild har ryddet, det er derfor...." hehe... bare koslig det da!

Reiser til kusina mi i morgen, skal bli koslig å være der et par dager! Koslig med sønnen hennes som skal se på bildet på digitalkamera FØR jeg har fått tatt bildet.

Ønsker alle natteranglere en god natt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Litt for varmt til å kunne bevege seg til Oslo S, får heller ta toget i kveld.

Puh.. varmt... men men, klager man så kommer vel regnet tilbake :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det ble en varmt togtur på mandag. Toget hadde stått i solsteken og kjøleanlegget funket ikke så bra. Men men... overlevde heldig vis. Fikk meg masse bad og sol mens jeg var hos kusina og barna.

Har hatt en kjempe fin "ferie" her i Oslo etter at jeg kom ned hit (fra Trondheim) i starten av juni. På tirsdag drar jeg oppigjen for å starte på siste år av utdanning. Skal bli moro og fikse det nye rommet mitt. Har planer om å kjøpe tv og et speil i alle fall. Må jo huske på at jeg skal transportere dette sørover om mindre enn et år, så kan ikke kjøpe allverdens. Men kjæresten min har laget et møbel jeg kan ha stereo'n på, så det er super koslig. Gleder meg til å se det. OG han, for ikke å glemme det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Nå har jeg kommet meg til Trondheim og vært et par dager på skolen. Litt deilig å være oppe, men skulle ønske jeg kunne være i Oslo. Et år igjen til jeg er ferdig, og det er jo ikke så lenge da. Har pakket ut en del på det nye rommet mitt i dag. Før i uka har jeg kjøpt ny tv og nye joggesko. Vet ikke helt hva som kommet til å bli brukt mest.... *kremt*

Ser frem til en helg med kjæresten, i tillegg til spilling med T&T som er student"korpset" på kjemi. Skal lokke med oss nye studenter til å spille. Moro.

:-)

God helg til alle lesere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Luna og Fisken, takk for hilsen og klem.

Jeg sitter nå på rommet mitt etter første natt i senga her. For uten trikken som kjører forbi alt for tidlig, er det også vansklig å ikke våkne når de andre går på badet, siden det ligger vegg i vegg med hodet mitt. Men men... får se det på den lyse siden: 1. være mye hos kjæresten, 2. komme meg tidlig opp!!!!

Men frokosten i dag ble også litt nedtur... Hadde kun kjøpt syltetøy til å ha på knekkebrød, og jeg fikk ikke opp syltetøy glasset! :( Da ble det knekkebrød med margarin.

Får stikke på skolen og skrive forrapport til prosjektet! :) Torsdag tar jeg fly til Oslo. Gleder meg faktisk til å komme en liten snar tur hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg ikke gjort annet enn å pakke og sette inn studielån på konto! God å vite at jeg ikke har brukt alle de pengene som jeg er oppført med som lån, men har spart masse siden jeg har bodd en del hjemme mens jeg har studert.

Pakket fordi jeg i kveld fløy over fjellene, ned til Oslo. Vi skal feire min morfars 90 år dag! :D

Når jeg titter ut av vinduet på flyet, så tenker jeg alltid at det hadde vært utrolig deilig å kunne ta en spasertur på skyene. Så hvite og mye som de ser ut ovenfra. Da vi kom lavere så jeg at skyene heller var litt grå, huff...

Nå skal jeg kose meg i Oslo fram til mandag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatt en fin helg så langt! :) Var på hytta i går, det var koslig siden jeg ikke var der i fjor sommer. Mye minner om foreldrene til pappa der, utrolig koslig hytte.

I kveld har jeg vært på kino sammen med bror, kusine + hennes kjæreste. Vi så "Ikke Naken". En utrolig morsom film. Begynner å tenke litt tilbake når en ser en sånn film om barn som begynner å bli ungdommer. I filmen er det to ulike typer jenter. 1. de som forfølger guttene og 2. de som leker og tuller som "likeverdige"... Jeg var værken eller. Jeg turte ikke snakke med dem. Litt kjipt å tenke på nå, men led jo ikke heller, hadde jo masse gode veninner.

Så en kul film i går kveld også, "The Girl Next Door". Synes den var utrolig morsom. Er glad jeg ikke er kresen på kvaliteten på filmer, for da er det så veldig mye mer å velge mellom!! :D

Ha en veldig fin natt, på tide å lese de siste sidene i boka "Myren" før jeg får sove.

I morgen er det den store 90 års dagen!!

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...