Gå til innhold

Slør


Junibrud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sløret mitt er 2.5 meter langt så jeg vil ihvertfall ha muligheten til å ta det av etter fotograferingen dersom det blir for slitsomt å gå med. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha langt slør hvor det er ett over som er kort. Det lange kan tas av med borrelås og det kommer jeg nok til å ta av utpå kvelden.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 4m. slør, og hadde på hele dagen og kvelden, hel til vi kom på hotellet.

Det var ikke noe problem. Ble ikke sliten i nakkeneller noe.

Frisøren hadde sydd sløret fast i håret, og det satt som støpt. Var nesten vanskelig å få ut.

Om du skal ha dt lengre enn til fotograferingen tror jeg det er et must at det er sydd inn, og ikke festet med kam.

Søm sitter bedre.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Junibrud: Det synes jeg også når jeg fikk prøve det, men jeg fikk helt hakeslepp av prisen...... Det koster ca 2500,-, men jeg vet at det er akkurat det sløret jeg skal ha. Det er jo så kjekt å kunne ta av det lange til tross for at "alt" er festet godt i håret av frisøren.

_________________

Tyren icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tyren den 2002-02-25 13:53 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterfru: Det hørtes ut som et flott slør! Smart med å "sy" det fast i håret. Det må jeg snakke med frisøren min om:-)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg klippa det lange sløret sitt etter valsen icon_wink.gif Da fikk hun et skulderlangt slør som var lettere å bære. tror mange fikk litt hakeslipp da hun gjorde dette.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippe av sløret var litt drastisk icon_smile.gif Kan vel til dels forstå at det kan være praktisk hvis det blir tungt med et langt et.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så også et slikt slør på Brudesenteret i Drammen, hvor man kunne ta av det lengste sløret med borrelås f.eks. etter kirken eller etter middagen. icon_smile.gif

Nå har jeg allikevel endt opp med et chiffonslør siden det passer best til kjolen min (litt usikker på hvor langt det er, ca 2,5m) - og har ikke bestemt meg ennå om jeg skal ha det på hele kvelden eller ei...!

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junibrud: Det er tyll. Har tenkt tanken på å få det sydd, men mønstret som går i sløret går også igjen i overdelen på kjolen min, så jeg kommer nok til å kjøpe det...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niso: Jeg har også funnet kjolen og slør (chiffon)på Brudesenteret i Drammen. Veldig fornøyd med servicen der icon_smile.gif

Tyren: det hørtes flott ut med mønsteret som går igjen i sløret og kjolen! Da er det sikkert verdt prisen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junibrud:

Sløret mitt er kjøpt på Brudespesialisten, ikke Brudesenteret (har de også chiffon-slør?). I alle fall, så fikk jeg kjøpt sløret til tilbudspris: kr 1200,- fordi de skulle bytte forhandler av chiffonslør. Det hadde perfekt lengde og alt til kjolen min! icon_smile.gif

Kjolen er for øvrig ikke kjøpt på noen av salongene i Drammen, men brukt! icon_smile.gif Hun jeg kjøpte den av hadde kjøpt den ny hos Romeo & Julie i Asker.

Hvordan kjole og slør skal du ha da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niso:

Kjolen er en Imogene-kjole som hadde hengt der en stund. Finner den ikke på nettet noe sted icon_frown.gif Har ikke kjøpt den ennå, men skal dit og prøve den på nytt på torsdag. Den må sys bittelitt t over hoftene.

Ja, de hadde chiffon-slør der også. Koster 1450,- 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Junibrud: Det er nok ikke alle som synes det, men så lenge jeg er fornøyd selv så....

Har f.eks ikke fortalt min kjære at jeg har kjøpt nesten hele brudestasten allerede, det har nemlig blitt myyyye dyrere enn det vi/jeg hadde tenkt. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junibrud, det står at du er fra Sunnmøre, men jeg antar at du bor litt nærmere Drammen - eller i alle fall Østlandet - da, siden du drar dit for å finne kjole!? icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym (Tyren?): icon_smile.gif Han kommer sikkert til å glemme de ekstra kronene når han ser deg icon_smile.gif

Niso: Stemmer, jeg bor i Bærum. Reiste til Drammen ved en tilfeldighet icon_smile.gif Og så fant jeg drømmekjolen!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hvorfor ble jeg plutselig anonym?? Ser ut som jeg datt ut litt der...

Jeg håper også han glemmer de kronene.... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...