Gå til innhold

Jenter som liker å slåss i senga


K.A.

Anbefalte innlegg

Om jeg ærbødigst får presentere mitt innlegg nr. 1000 :gratulerer:

Når jeg tenker tilbake, har alle damene jeg har vært sammen med likt å slåss i senga i større eller mindre grad. Ikke hele tiden, selvfølgelig, men når de har ønsket at jeg skal ta dem med makt. Som regel har dette vært rent symbolsk bryting som gir seg etter 30-60 sekunder. Grunnen til at jeg lager en tråd om dette er at jeg kom til å tenke på den siste jenta mi, som jeg begynner å få kontakt med igjen. Hun virkelig mente det når hun sa hun liker å slåss i senga. Hun brukte all sin makt mot meg, og basketakene kunne vare en 20-30 minutter. Og hun var flink, for dette hadde hun tydeligvis gjort før. Det var ikke hver gang det var meg som vant. :rodme: Bare bryting, forresten, ikke noe slag eller spark.

Jeg må ærlig innrømme at det tenner meg at jenter tenner på dette. Og det tente meg også at hun jeg snakket om tente på det i den graden hun gjorde. Men det gjorde meg litt ubekvem at hun satte seg kraftig til motverge. Det ble litt for... realistisk. Men at jenter "prøver" å stritte imot, med ren kåtskap i blikket, det synes jeg bare er trivelig, ja! :danse:

Såh... hvor røff er god røff sex? Hvordan baskes og klaskes det i norske hjem?

:slåss:

Endret av K.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun virkelig mente det når hun sa hun liker å slåss i senga. Hun brukte all sin makt mot meg, og basketakene kunne vare en 20-30 minutter. Og hun var flink, for dette hadde hun tydeligvis gjort før. Det var ikke hver gang det var meg som vant. :rodme: Bare bryting, forresten, ikke noe slag eller spark.

Ah, en feminin, underdanig gutt som liker feite, maskuline kvinnfolk:

http://www.mugglenet.com/images/cast-margel.jpg

http://blogs.theage.com.au/thirdbest/DSCN0047.jpg

Det er på KG de møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anna_*

Jeg sloss ikke til vanlig, men jeg har gjort det noen ganger. Spesielt med en eks som hadde en tendens til å oppfordre til det og faktisk provosere meg så mye at jeg ga alt jeg hadde. Men jeg er latterlig svak og har null teknikk, så jeg har aldri vært i nærheten av å vinne mot den spinkleste mann engang. Jeg er typen som gir opp etter max 1 minutt.

Jeg liker å bli dominert, så når mannen bruker alle kreftene sine på å holde meg nede så blir jeg bare kåt og vil ha sex med en gang :fnise: Det er først i slosskamper jeg virkelig kjenner hvor sterk han egentlig er, og det tenner meg veldig.

Skulle egentlig ønske jeg kunne vunnet over en mann en gang da! Jeg har bare ikke sjangs, kjenner med en gang at det egentlig bare er til å gi opp. Men jeg prøver faktisk å gjøre mitt beste da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lekesloss litt har jeg ikke noe imot. Men jeg opplevde også en gang at ei jente ville bryte sikkelig. Hun var relativt sterk så jeg måtte jobbe hardt for å unngå juling. Tok henne til slutt men da var jeg så utmattet at sex var uaktuelt. (nå skal det sies at jeg var rimelig beruset da, noe som kanskje også hadde en innvirkning på sexlysten :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trond_*

Elsker tykke bryterjenter som kler seg i Adidas-treningstøy med striper, og som ikke bruker make-up, de som ser fæle og maskuline ut!

Bra tråd, TS! Skulle hatt fler som dæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker tykke bryterjenter som kler seg i Adidas-treningstøy med striper, og som ikke bruker make-up, de som ser fæle og maskuline ut!

Bra tråd, TS! Skulle hatt fler som dæ!

Du er jo her.

:sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blir hard av dette

jeg liker mye bedre at to jenter sloss litt med hverandre, for deretter å ende opp i HOT lesbesex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker mye bedre at to jenter sloss litt med hverandre, for deretter å ende opp i HOT lesbesex!

Jeg må bare si meg enig. Uten at jeg kan forklare hvorfor det er hot med to jenter som slåss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_noldus_*

Litt wrestling i bingen er vel fint, spesielt hvis dama er full av triks. Judogrep og headscissors er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sloss endel med en tidligere partner. Var digg det! Hos oss var det mer den 20-30 sekundersvarianten, av den enkle grunn at jeg er svak :fnise:

Men skal det være røft, så mener jeg det må være røft. Gjør ikke noe med et slag eller to. I tillegg er det utrolig deilig å bli dratt i håret skikkelig hardt.

Heldigvis er det med røff sex som all annen sex, det meste er bra så lenge det er innimellom og ikke hveeer gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være så rått at man etter sexen oppdager et par nye blåflekker. Litt klapsing og lugging er greit så lenge man har avklart det på forhånd. Biting og kloring fra min side er å fovente :gjeiper:

Og for all del, et sikkerhetsord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sloss endel med en tidligere partner. Var digg det! Hos oss var det mer den 20-30 sekundersvarianten, av den enkle grunn at jeg er svak :fnise:

Men skal det være røft, så mener jeg det må være røft. Gjør ikke noe med et slag eller to. I tillegg er det utrolig deilig å bli dratt i håret skikkelig hardt.

Heldigvis er det med røff sex som all annen sex, det meste er bra så lenge det er innimellom og ikke hveeer gang.

Har hatt én jente som likte å bli slått i ansiktet (med åpen hånd), men det klarte jeg bare ikke gjøre, ville ikke prøve engang. Det hadde hun heldigvis full forståelse for, for det er ikke så mange som er med på akkurat den. Spanking er det nærmeste jeg kommer å slå. Jeg tok henne ellers ganske røft, og om jeg brøyt henne ned så hardt at det gjorde vondt, syntes hun det var gøy. Hun var ikke den som satte seg kraftigst til motverge, men hun tente på å bli mishandlet, rett og slett. En gang i blant. Vanligvis foretrakk hun det veldig varsomt og kjærlig, eller "vanlig" røft.

Edit: Biting og kloring! Helt enig det er et must. Jeg elsker følelsen av neglene hennes i skuldre/rygg når jeg tar henne, og biting i hals eller andre steder (det går begge veier) er også deilig når det gjøres rett.

Endret av K.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker godt BDSM-elementer i senga, og hvis jeg er med en jente som digger at vi leker et lite overfall er det jo bare ekstra morsomt om hun setter seg til motverge mer enn symbolsk :) De som har likt det slik har jo også sagt at det tenner dem ekstra at jeg faktisk tar dem med makt mens de stritter i mot, ikke at vi bare later som begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En helt vanlig mann

Kan være kult m/litt bryting i senga m/dama, for hun er ganske sterk. Bare forsøkt d et par ganger, fordi hun ønsket det selv.

Meget mulig jeg er noe sær, men mye mer morsomt hvis 2 damer bryter mot hverandre. Men d vil ikke dama bli m på...... Vet ikke hvorfor.

D er noe sexy m å se 2 damer i brytekamp nakne evnt m lite klær på.

Kanskje en bisarr fantasi om at 2 damer sloss om meg? Meget mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd i disse dager da jeg dater ei som virkelig liker hard og røff sex, og der omtrent hele sexakten er en gedigen brytekamp, krydret med litt kloring, lugging, biting og slag. Vi går rundt med flusst av blåmerker for tiden. Hun er virkelig sterk, og har god kroppskontroll, og jeg må si det er herlig å "tape" innimellom. ;)

Men at dette har vært vanlig i den stefanske verden av dating...? Næh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kåt gammel mann
Kan være kult m/litt bryting i senga m/dama, for hun er ganske sterk. Bare forsøkt d et par ganger, fordi hun ønsket det selv.

Meget mulig jeg er noe sær, men mye mer morsomt hvis 2 damer bryter mot hverandre. Men d vil ikke dama bli m på...... Vet ikke hvorfor.

D er noe sexy m å se 2 damer i brytekamp nakne evnt m lite klær på.

Kanskje en bisarr fantasi om at 2 damer sloss om meg? Meget mulig.

Akkurat det digger jeg også. Men da ender det opp i en het, øm og myk lesbesex-scene, hvor de begynner mykt og ømt men ender opp med å slikke og knulle hverandre hardt med strap-on dildo.

Har runket mye til det på TV1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter egentlig bare og lurer på hva slags seng dere har som sloss i den...

Den må jo virkelig tåle litt mener jeg....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Morsom og gammel tråd. Noen som liker litt fight i senga? :)

Anonymkode: eb2d1...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yupp! men er mann da. Liker å fighte jenta, og så knulle hu etterpå. 

Anonymkode: f74a8...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...